my real story

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
4 berichten • Pagina 1 van 1

my real story

Berichtdoor v-d-c- » 13 jul 2016 22:00
ondertussen ben ik hier al een tijdje aangemeld...
de meeste mensen zullen ondertussen mijn verhaal ook wel kennen..
over wie ik was en wie ik ben..
na lange tijd kan ik mijzelf terug bekijken in de spiegel zonder schaamte,omdat ik altijd heb gedacht dat ik mensen gekwetst heb

misschien moeten we geven leren leven hoe wij willen leven...niet hoe andere willen dat wij ons leven ' leven'.....
en misschien moeten we gewoon toegeven dat we allemaal wel eens hulp nodig hebben of gewoon al eens een luisterend oor ipv dat we denken dat we heel de wereld wel alleen aankunnen...
want dat is voor niemand het geval...

bedankt aan al die fantastische mensen hier die mij dat luisterend oor al een paar keer hebben uitgeleend.
Laatst bijgewerkt door v-d-c- op 06 nov 2016 17:44, in totaal 1 keer bewerkt.
v-d-c-

Re: my real story

Berichtdoor Pancake » 13 jul 2016 22:57
Wat een verhaal!

Ik ben echt blij dat je nu gelukkig bent, want het is niet gemakkelijk geweest. Het is jammer dat je 'familie' je niet steunt, maar het forum is inderdaad ook eigenlijk jouw familie. Omring jezelf dus met de mensen die je op prijs stellen en je graag zien, da's het voornaamste.

dat 't wel oké is om je gelukkig te voelen zonder rekening te houden met andere mensen

Nagel op de kop! Soms investeren we zoveel tijd en moeite in mensen zonder voor onszelf te zorgen, terwijl dat laatste juist erg belangrijk is. Het is natuurlijk goed om anderen af en toe te helpen en gelukkig te maken, maar op het einde van de rit moet je zelf alleen verder. Jij bent degene waarmee je moet leven tot aan je dood, maar als je jezelf niet graag ziet, of niet gelukkig bent enkel op jezelf, dan leef je niet goed genoeg, vind ik.

Je forumfamilie staat altijd klaar om je op te vangen :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor v-d-c- » 13 jul 2016 23:05
Pancake schreef:Wat een verhaal!

Ik ben echt blij dat je nu gelukkig bent, want het is niet gemakkelijk geweest. Het is jammer dat je 'familie' je niet steunt, maar het forum is inderdaad ook eigenlijk jouw familie. Omring jezelf dus met de mensen die je op prijs stellen en je graag zien, da's het voornaamste.

dat 't wel oké is om je gelukkig te voelen zonder rekening te houden met andere mensen

Nagel op de kop! Soms investeren we zoveel tijd en moeite in mensen zonder voor onszelf te zorgen, terwijl dat laatste juist erg belangrijk is. Het is natuurlijk goed om anderen af en toe te helpen en gelukkig te maken, maar op het einde van de rit moet je zelf alleen verder. Jij bent degene waarmee je moet leven tot aan je dood, maar als je jezelf niet graag ziet, of niet gelukkig bent enkel op jezelf, dan leef je niet goed genoeg, vind ik.

Je forumfamilie staat altijd klaar om je op te vangen :)

Moh zo lief.
Merci! ;)
v-d-c-

Berichtdoor n_i_c_k » 03 aug 2016 21:08
:hug2:
n_i_c_k
New user
New user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

4 berichten • Pagina 1 van 1