bevruchtbaar

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
3 berichten • Pagina 1 van 1

bevruchtbaar

Berichtdoor oli? » 07 apr 2016 13:06
hey
ik ben een geboren als een meisje maar mijn hoofd en hart een jongen
ik zou graag hormonen en testosteron kregen weg met mijn borsten maar ik heb wel een kinderdroom het maakt voor mee niet uit of ik een kind kan kregen of maken maar ik zo graag mijn eigen kind(eren) hebben

mijn vraag is kan dat als je er van buiten een jongen uit ziet maar eventweel je baarmoeder laat zitten of dat je op een of andere manier eicellen kunt aan maken
oli?
New user
New user

Geslacht: Man

Re: bevruchtbaar

Berichtdoor herman frodiet » 07 apr 2016 14:59
Hey Oli,

Het is altijd mogelijk om eicellen te laten invriezen, later kunnen die dan bij een vrouwelijke partner gebruikt worden als je beslist om je baarmoeder weg te halen.

Je kan ook je baarmoeder behouden en dan kan je op natuurlijke wijze zwanger worden en een kind krijgen. Enkele jaren geleden was er het verhaal van Thomas Beatie, een Amerikaanse man die beslist had zijn baarmoeder te houden en zo kinderen te krijgen. Dat kan dus perfect.

Als je nog vragen hebt, mag je mij altijd een pb'tje sturen. Ook ben je steeds welkom bij T-jong (hier of hier)
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008
herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Leeftijd: 28

Re: bevruchtbaar

Berichtdoor Disco Trut » 11 apr 2016 11:47
Een vriend van mij uit Zweden deed hetzelfde, samen met zijn echtgenoot.

Intussen is hun dochter bijna 3 denk ik :D
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Accenten