help

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
3 berichten • Pagina 1 van 1

help

Berichtdoor Johan91 » 10 okt 2015 10:15
Hai,

Ik ben Johan 24 jaar uit omgeving Utrecht.
Ik ben de enige jongen uit een gezin van 4 kinderen en ook de jongste. oftewel ik heb 3 oudere zussen. Wij hebben allemaal inmiddels het ouderlijk huis verlaten en wonen op ons zelf. Sinds zeer kort accepteer ik van mezelf dat ik biseksueel ben. Eigenlijk wist ik dit natuurlijk wel al een tijdje langer maar wou dit niet aan mezelf toegeven. nu sinds een weekje accepteer ik dit van mezelf maar ben niet uit de kast en durf dit eigenlijk ook niet. Ik weet hoe me ouders zijn en die zouden dit zonder enig probleem accepteren, en ook de rest van mijn familie. Hetgeen waar ik meer bang voor ben zijn mijn vrienden en collega's. bang om anders behandeld te worden en het mikpunt van grappen te worden. Als kind ben ik dus opgegroeid met 3 zussen en ben altijd stiekem erg geinteresseerd geweest in hun kleding / lingerie. meerdere keren per week ''stal'' ik kleding uit hun kast en trok dat stiekem aan. niet speciaal om geil te worden maar omdat ik mezelf dan echt mooi vond. Lingerie strakke broeken of topjes en als favoriet had ik een zwarte lange cocktail jurk van het gala van me zus. als ik die stiekem pakte en aandeed liep ik daar uren in rond en voelde me prachtig. toen ik uiteindelijk als laatste het ouderlijk huis verliet en op mezelf ging wonen heb ik na een tijdje een strak jurkje aangeschaft met wat lingerie. daarna is daar nog een lange jurk bijgekomen en een rokje met topje. Ik draag dit vaker stiekem thuis en voel me dan heerlijk. nadat ik eindelijk accepteerde dat ik biseksueel ben ben ik eens meer over mezelf gaan nadenken. hierbij kwam ik eigenlijk vrij snel tot de conclusie dat ik transgender ben. Ik heb altijd sinds jongs af aan eigenlijk een vrouw willen zijn. ik wil al me leven lang in vrouwenkleding lopen mezelf opmaken en als vrouw door het leven gaan. het lijkt me heerlijk om als vrouw te gaan shoppen en eindelijk dames kleding te kunnen passen en kopen en mezelf op te maken. een leuke man vinden en eindelijk een mooie relatie op te bouwen. ik ontvang graag tips hoe ik dit het best kan realiseren en vooral openbaar kan maken. ook natuurlijk zijn tips welkom hoe en waar ik eindelijk een vrouw kan worden.hoor graag van jullie.
groetjes Johan
Johan91
New user
New user

Geslacht: Man

Re: help

Berichtdoor Samotex » 04 nov 2015 19:49
Jammer dat het transgender forum hier zo weinig aandacht krijgt. Ik heb ook wel wat vragen, maar zou ze willen beantwoord zien.
Samotex
Senior user
Senior user

Geslacht: Man

Re: help

Berichtdoor GeenVanBeiden » 26 apr 2016 15:13
Hey, je vindt misschien meer wat je zoekt op de fora van t-jong: http://t-jong.be/ .
Als mede-transgender zou ik je aanraden om een transgender groep in je buurt te zoeken.
Als je in Antwerpen woont, kan ik GenderFlux aanraden, er is ook Gewoon Doorgaan, maar daar weet ik niet veel over. Je kan best een kijkje nemen bij het overzicht van Cavaria http://cavaria.be/verenigingen/per-doelgroep .
GeenVanBeiden
New user
New user

Leeftijd: 22

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Accenten