Twijfel...

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Gesloten
streepje666
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Twijfel...

Bericht door streepje666 » 03 okt 2015 18:49

Hey allemaal, ik ben veertien jaar, volop in mijn puberteit en ik heb geen idee of ik nu op jongens of op meisjes val(zelf ben ik een meisje)... Ik weet dat ik nog jong ben enzo maar het spookt constant door mijn hoofd en ik voel me echt niet meer op mijn gemak. Langs de ene kant voel ik me over het algemeen meer aangetrokken tot meisjes maar er zijn ook jongens die ik ook super knap vindt.. Ik heb ook ooit wel met een meisje gekust maar dat was in het vierde leerjaar dus veel weet ik daar niet meer van behalve dat ik het wel prettig vond. Iemand tips om met deze twijfels om te gaan of om te ontstressen??? alvast dankjewel en groetjes!!xxx

stille waters
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Twijfel...

Bericht door stille waters » 28 okt 2015 17:30

Hallo
Of je nu op jongens of meisjes valt, je kunt ook het andere geslacht knap vinden. En misschien val je wel op allebei.
Ik denk dat het belangrijk is dat je niet te veel probeert jezelf in een hokje te plaatsen. Er zijn heel veel gradaties van homoseksualiteit, zonder dat er een specifieke naam voor bestaat. Je weet blijkbaar zelf al min of meer wat je voelt. Probeer daar eerst mee in het reine te komen. Daarna kan je gaan nadenken welk gevoel het sterkste is of dat je biseksueel bent. Je kunt het in feite nooit 100 % zeker weten, ook niet als je verliefd bent.
Veel sterkte!

Gesloten