Vragen maar niet veel antwoorden

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Gesloten
IDon'tKnow_Xo
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Vragen maar niet veel antwoorden

Bericht door IDon'tKnow_Xo » 12 sep 2015 15:07

Hallo

ik ben een 16 jarige meid en dit is mijn eerste keer op deze site. Ik vind het moeilijk om te zeggen 'wie' ik ben.
Ik ga niet naar school (huisonderwijs) waardoor ik niet veel sociaal contact heb met andere mensen. Ik weet dus ook niet hoe het is om een vriendin te hebben. Iemand die hierover wilt praten met mij?

Stuur maar en privé - berichtje

Xo

Hyfe
New user
New user

Re: Vragen maar niet veel antwoorden

Bericht door Hyfe » 03 nov 2015 07:37

Je gaat niet naar school.
Dat zal vast wel een doordachte beslissing geweest zijn.
Kan je je aansluiten bij een jeugdvereniging, waar je kan kennismaken met andere mensen?

IDon'tKnow_Xo
New user
New user

Bericht door IDon'tKnow_Xo » 07 nov 2015 01:03

Ik kan mij wel aansluiten bij verenigingen maar vaak begrijpen mensen mij daar niet echt. Ik ben vaak de 'speciale' die niet meedoet aan de gewoonlijke tienerzaken. Dus ligt dat wel wat moeilijk.

stille waters
New user
New user

Bericht door stille waters » 11 nov 2015 13:00

Wat bedoel je met 'speciaal'? Ik ben zelf ook een buitenbeentje, al ga ik wel naar school. Maar ik ben zeker geen standaard pubermeisje of tiener. In mijn geval is het zo dat alleen een handjevol volwassenen erin slaagt mij min of meer te begrijpen. Maar ik blijf hopen dat ik op een dag iemand tegenkom van mijn eigen leeftijd die dat ook kan.
Hoe zit dat precies met jou?

theworldisyours
New user
New user

Bericht door theworldisyours » 24 dec 2015 15:38

Die kom je vast wel tegen, stille waters, even geduld nog. Er lopen er vast wel rond die je helemaal begrijpen :)

Gesloten