verward

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
3 berichten • Pagina 1 van 1

verward

Berichtdoor steve » 07 maart 2015 15:50
hoi ik ben steve 25j
de ene dag voel ik me meer vrouwelijk dan mannelijk
of gewoon dat ik beide ben (mogelijk ben ik er nog nie volledig aan uit)
en kleed ik me er ook zo naar op momenten dat het kan
maar ergens heb ik het er op een of ander manier een beetje
moeilijk mee vrienden zellgen wel da ik moet dragen waar ik mezelf goed bij voel
en ze acceperen et ook maar thuis heb ik zo de nare reacties van men pa
en het gevoel da als ik i'n mn vrouwelijke kledij rondloop da em zogelijk me mij nie wil
buite kome :/
steve
New user
New user

Re: verward

Berichtdoor Kat » 13 aug 2015 15:21
Geef je papa wat de tijd om te wennen aan het idee. Uiteindelijk zal hij je toch moeten accepteren zoals je bent.
Het is jou leven en jij moet je goed voelen. Er zullen altijd mensen zijn die niet akkoord gaan zijn met je keuzes, maar het leven is te kort om een leven te lijden dat niet bij je past.
Kat
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Re: verward

Berichtdoor GeenVanBeiden » 26 apr 2016 15:20
Hey, het is rot als mensen je niet 100% steunen in je expressie.
Weet dat je niet alleen bent in het gevoel, ik beveel warm aan om eens op Tumblr ofzo de tag nonbinary op te zoeken. Dat is de Engelse term voor niet-genderbinair, wat wil zeggen dat je je niet man of vrouw voelt. Denk eraan: je mag zijn wie je bent en moet niet in de hokjes passen! Of je nu later ontdekt dat een van de twee hokjes je toch beter past, of je genderfluïde bent, of besluit dat je meer het een of het ander bent maar niet doet aan hokjes: you do you.

Kijk ook eens misschien of er een transgendergroep in je buurt is die open zijn voor mensen buiten de twee hokjes.
Kijk ook eens op de fora van t-jong: http://t-jong.be/ .
en het overzicht van groeperingen bij Cavaria http://cavaria.be/verenigingen/per-doelgroep .
GeenVanBeiden
New user
New user

Leeftijd: 23

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Accenten