eerder een jongen

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Plaats reactie
likegirls
New user
New user
Geslacht: Vrouw

eerder een jongen

Bericht door likegirls » 11 jan 2013 20:32

Hey,
Ik ben een meisje van 15 jaar en voel me echt slecht in mijn vel, eigenlijk ben ik een jongen in het vel van een meisje en heb sins 2 dagen mijn ouders ervan op de hoogte gebracht, ik ben van plan om mij te laten ombouwen tot jongen, want tot nu toe heb ik nooit echt zoveel kunnen lachen omdat ik me slecht voel, en het frustrerends is dat als ik soms op een meisje verliefd ben dat ze ofwel niet op meisjes valt ofwel al een lief heeft en dat maakt me ook erg ongelukkig, door dit te kunnen vertellen gaat er al een heel gewicht van myn hart, maar dat zal er natuurlijk niets aan veranderen dat ik me beter ga voelen, ik hoop echt dat ik iemand ga leren kennen waar de liefde in de 2 richtingen gaat en dat zal me denk ik wel wat gelukkiger maken.

x likegirls

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Re: eerder een jongen

Bericht door GroenWolkje » 13 jan 2013 17:47

Hey likegirls,

Goed dat je erover begint te praten, dat zal vast een grote opluchting zijn :-)
Hoe reageerden je ouders hierop?

Ik denk dat je misschien best eens een kijkje neemt op http://www.t-jong.be/ , da's de afdeling van WJNH voor transgender jongeren. Ze hebben daar ook een forum: http://www.t-jong.be/forum/
Niet dat je hier niet welkom bent natuurlijk! ;-) 't Is maar dat je -als je dat wil- daar waarschijnlijk meer mensen zal vinden die hetzelfde mee hebben gemaakt als jij.
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

likegirls
New user
New user

Bericht door likegirls » 13 jan 2013 19:52

dankje, dat is wel handig, ik zal is gaan kijken op de site :)
en mijn ouders waren eigenlijk nogal in shock, mijn vader begon veel te wenen en mijn mama reageerde er eigenlijk wel goed op en zij dat ze mij aanvaard zowel als jongen als meisje, daar ben ik wel blij voor, maar mijn papa doet wat anders tege me, ik hoop dat het maar een reactie is van korte duur en dat hij het toch wat zal accepteren

sam1
New user
New user

Bericht door sam1 » 04 okt 2013 21:35

hey,
ik ben sam maar eigenlijk ben ik geboren als anouschka.
Dus net als jij zit ik met een verpakking die echt niet klopt met wie ik van binnnen ben,namelijk een jongen.
ik denk zo,voel zo,leef zo,ben gewoon zo en dan zit die meisjes verpakking echt wel in de weg. ik heb men ouders enkel kunnen vertellen dat ik op vrouwen val,voor men vader geen enkel probleem,die probeerde menmoeder al jaren voor te bereiden,men moeder was een ander pak mouwen . Nu het heeft me zeker niet tegen gehouden. Ik ben nog niet zolang geleden men beide ouders verloren dus ik heb hen nooit kunnen vertellen dat ik nu naar het genderteam in het uz ga en de 17de men 2de testosteron spuit krijg. Dus als je wil praten of vragen hebt laat me gerust iets weten. En ben je nog niet naar het uz geraakt ik wil je best helpen!
greets sam

#TheBlueLion
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door #TheBlueLion » 30 okt 2013 17:02

Hallo,

Ik weet niet juist wat ik er van moet vinden..
Ik kan het best wel geloven dat je deze gedachten hebt.. en je meer van een ander geslacht voelt, maar om je dan helemaal te laten omvormen voor die reden.. zou je niet eerst overwegen om gewoon mentaal helemaal man te worden als je dat wilt.. alles wat niet man is volledig verbranden :D

Groetjes,

Sammy
Remind ALWAYS the rule of three ;)

afropinguin
New user
New user

Bericht door afropinguin » 01 mar 2015 09:51

sam1 schreef:hey,
ik ben sam maar eigenlijk ben ik geboren als anouschka.
Dus net als jij zit ik met een verpakking die echt niet klopt met wie ik van binnnen ben,namelijk een jongen.
ik denk zo,voel zo,leef zo,ben gewoon zo en dan zit die meisjes verpakking echt wel in de weg. ik heb men ouders enkel kunnen vertellen dat ik op vrouwen val,voor men vader geen enkel probleem,die probeerde menmoeder al jaren voor te bereiden,men moeder was een ander pak mouwen . Nu het heeft me zeker niet tegen gehouden. Ik ben nog niet zolang geleden men beide ouders verloren dus ik heb hen nooit kunnen vertellen dat ik nu naar het genderteam in het uz ga en de 17de men 2de testosteron spuit krijg. Dus als je wil praten of vragen hebt laat me gerust iets weten. En ben je nog niet naar het uz geraakt ik wil je best helpen!
greets sam
wow jij hebt echt wel karakter dat je alles doet om te zijn wie je bent. Ik kijk echt naar je op! Zelfs de kleinste stap op dat vlak is voor mij te groot om te zetten.

iamagirl
Regular user
Regular user

Bericht door iamagirl » 01 mar 2015 18:55

Hey ik begrijp ergens je gevoel. Ik ben een meisje maar ik voel niet egt een meisje maar ook niet helemaal een jonge. Ik ben panseksueel denk ik (daar ben ik ook nog niet uit) maar ik heb nog niks tegen mijn mama gezegt omdat ik eerst zeker wil zijn. Een papa heb ik niet meer maar ik denk wel dat hij goed zou reageren. Men broers niet. Dat weet ik nu al. Maar ik trek het mij echt niet aan wat ze zeggen. Als ik me goe voel in mijn vel ben ik tevreden :)

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 01 jun 2015 19:14

Toen ik jonger was wilde ik een jongen zijn maar nu ben ik gelukkiger.

Eigenlijk bewonder ik je omdat je dit op het forum plaatst.

Grtjs
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

likegirls
New user
New user

Bericht door likegirls » 21 jun 2015 17:42

Even geleden dat ik weer op deze site ben geweest, er is veel gebeurd bij me.
Ondertussen ben ik William, alles staat op papier met een nieuwe identiteitskaart en binnekort wordt mijn geslacht aangepast van V naar M. Ik zit al meer dan een jaar op testosteron, ik krijg om de 3 maanden spuiten, ik ga mijn eerste operatie hebben binnen juist 2 maanden. Er is dus veel gebeurd, maar met mijn ouders was het niet altijd makkelijk, echt heel vaak een hel. Maar ondertussen gaat alles super en ik kan echt zijn wie ik ben, William.
Als jullie vragen hebben over eender wat, laat me het dan maar weten en ik zal met alle plezier op jullie vragen antwoorden.

William

Plaats reactie