op zoek naar Bi vrienden

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
jones
New user
New user
Geslacht: Man

Re: op zoek naar Bi vrienden

Bericht door jones » 17 dec 2012 19:45

matthias999 schreef:Ik woon in Berlaar. (Provincie Antwerpen). Zoek ook wel mannelijke bi's waarmee ik kan praten.

berlaar das vlakbij de deur XD

alleen ist leeftijdsverschil wat groot hé ;)

maar succes in je zoektocht ;)
maybe forever single but never alone

Beestje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Beestje » 29 jan 2013 20:07

Hey allemaal!
Ik ben een studente journalistiek van 19 en ik woon in Leuven :)
Zelf ken ik niemand die bi is, dus het lijkt me wel fijn om iemand te vinden om erover te kunnen praten ;)
Ik hou van lezen, schrijven, muziek en rondrennen met een "Free Hugs" bordje :D
~I probably won’t go down in history, but I will go down on your sister~

GiveMeMore
New user
New user

Bericht door GiveMeMore » 03 feb 2013 22:46

Leentje schreef:Ik zoek echt mensen om mee uit te kunnen gaan in west vlaanderen of Gent.
Gewoon om fun mee te hebben enzo...
Idem.
Ik ben van de omstreken van Gent en zou graag eens naar een bar of een holebi fuif gaan. Maar aangezien ik dit niet durf vragen aan mijn conservatieve heterovrienden, heb ik een probleempje. Gewoon wat mensen leren kennen om te babbelen en plezier mee te maken...
What doesn't kill you, makes you stronger

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 05 feb 2013 22:15

GiveMeMore schreef:
Leentje schreef:Ik zoek echt mensen om mee uit te kunnen gaan in west vlaanderen of Gent.
Gewoon om fun mee te hebben enzo...
Idem.
Ik ben van de omstreken van Gent en zou graag eens naar een bar of een holebi fuif gaan. Maar aangezien ik dit niet durf vragen aan mijn conservatieve heterovrienden, heb ik een probleempje. Gewoon wat mensen leren kennen om te babbelen en plezier mee te maken...
Gent! (al wel ik wel niet bi :p )
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 10 apr 2013 20:47

Ik studeer in Gent, dus wil ook wel wat nieuwe vrienden maken in Gent.
Ik zoek vooral vrienden om te praten over zowel serieuze dingen zoals twijfels en vragen rond biseksualiteit, maar ook om evengoed over andere dingen te zeveren!

Zonnetje
New user
New user

Bericht door Zonnetje » 12 apr 2013 10:26

Ook ik ben van Gent en sta open voor nieuwe vriendschappen en het lijkt mij leuk om over gelijke 'interesses' te kunnen praten!
Life is a ticket to the greatest show on earth - Martin H. Fisher

LittleIndianSunshine
New user
New user

Bericht door LittleIndianSunshine » 19 apr 2013 15:37

ik ben dan wel van antwerpen :P maar leuke vriendschappen vind je overal!
veel liefs !

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 20 apr 2013 22:10

Ik ben ook wel in voor een praatje :)
Enkele bi-vrienden zou ook wel tof zijn, aangezien ik toch ook soms op vragen of gedachten bots die anderen mss niet goed begrijpen.
Ik woon in (de buurt van) Gent.

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 11 mei 2013 18:02

Asubuhi schreef:aangezien ik toch ook soms op vragen of gedachten bots die anderen mss niet goed begrijpen.
Zo zijn er een paar zaken:
  • Biseksualiteit is verschillend voor mannen en vrouwen (uit studies blijkt dat eigenlijk de ervaring van seksualiteit het meest gelijkloopt voor mensen van hetzelfde geslacht dan wel voor mensen van dezelfde geaardheid). Ook in de wijze dat het maatschappelijk wordt geïnterpreteerd.
  • Het is de onwaarneembare seksualiteit: op ieder individueel moment ben je oftewel bezig met een man of een vrouw. Je uit de ene of de andere kant. Alleen wie je over langere tijd observeert (of aan wie je het zegt) kan het weten. Als ze het al geloven dat biseksualiteit een valabele geaardheid is.
  • Het pertinente gevoel blijft dat geaardheid voor u wel een keuze is. Als je uitgaat van de (terechte) houding dat je geaardheid geen keuze is, blijf je wel met het feit dat je bij het benaderen van anderen altijd zelf kiest om in te gaan op je interesse in of een man of een vrouw (of thans om daar ook een romantisch kantje als optie bij open te houden). En in een monogame relatie beoefen je ook voor voortgezette periodes slechts één aspect van uw geaardheid. Dus er zijn voldoende momenten waar je technisch gezien een puur heteroseksuele of puur homoseksuele levensstijl leidt, en het enige onderscheid ligt in uw interpretatie van de feiten. En ook op lange termijn is de kans groot dat het ene of het andere toch de bovenhand gehaald blijkt te hebben.
  • Komt daarbij dat biseksualiteit ook wordt gebruikt als tussenstop bij de overgang naar een andere seksualiteit, of als een soort trendy houding. Wat afbreuk doet aan de perceived geloofwaardigheid van deze geaardheid als stabiele of "echte" toestand. Er lijkt ook soms geen plaats voor in de hetero- of homogemeenschap.
Laatst gewijzigd door FiduciaryBank op 25 sep 2014 23:44, 3 keer totaal gewijzigd.

hannooke
New user
New user

Bericht door hannooke » 25 mei 2013 19:29

ik ben ook bi
ben 14 kom 15
zoek ook holebivrienden
woon wel wat ver :/
When you walk away, I count the steps that you take

Keviin91
New user
New user

Bericht door Keviin91 » 30 mei 2013 19:34

Ik ben ook op zoek naar bi vrienden :) heb ook niemand om erover te praten, daarom dat ik hier eens kom rondneuzen :) mensen die een babbeltje willen doen zijn altijd welkom.

acer
New user
New user

Bericht door acer » 01 jun 2013 14:25

Mensen van west vlaanderen pm me :) thanks

Lina
New user
New user

Bericht door Lina » 22 jun 2013 15:21

Hey, ik wil graag bi vrienden ontmoeten, want ik kan met niemand praten over zo'n soort dingens, zou tof zijn om met iemand kennis te maken. Ik studeer in Brussel, maar woon in Vlaams-Brabant. Pm mij als je geïnteresseerd bent;)

Debje
New user
New user

Bericht door Debje » 11 jul 2013 01:49

Ik ben van West Vlaanderen en bi !
Wie heeft zin om eens weg te gaan regio West Vlaanderen of Gent ?

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 11 jul 2013 15:09

Hoi hoi :)
Ik ben ook bi en ik zou graag anderen mensen ontmoeten waarmee
ik een babbeltje kan doen en ook weten dat ze mij kunnen begrijpen :)
Dus stuur een pb als jullie willen!

groetjes :)
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.

18_Jaar
New user
New user

Bericht door 18_Jaar » 23 jul 2013 19:46

ik ben 18 en ben bi en ik vind da ni makkelijk om met heterovrienden het bi-leventje te bespreken dus bi-vrienden zijn ook steeds welkom ;)

willetje
New user
New user

Bericht door willetje » 26 jul 2013 15:17

hoi,
ik zoek bi-vrienden, die mij misschien een beetje kunnen helpen, ik zit met iets maar ken niemand die me zou verstaan, dus ik hoop ze hier te vinden!
het moment dat alles veel ingewikkelder en moeilijker word :s

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 26 jul 2013 23:52

Het is maar een ideetje, lieve bi'tjes, maar misschien kunnen jullie onderling eens een (forum)meeting organiseren voor alle biseksuelen? :)

Ik zie dat er heel veel mensen in dit subfora gewoon op zoek zijn naar mensen die hetzelfde meemaken, voelen en denken en hier dus gewoon mee willen praten en hun in real life ontmoeten, dus zo'n meeting zou de ideale gelegenheid zijn, niet? ;)

Indien er genoeg interesse voor is, wil ik gerust altijd wel iets in elkaar steken om jullie een aangename dag te bezorgen. Hulp is natuurlijk dan altijd welkom. :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 27 jul 2013 07:47

Laysiv schreef:Het is maar een ideetje, lieve bi'tjes, maar misschien kunnen jullie onderling eens een (forum)meeting organiseren voor alle biseksuelen? :)

Ik zie dat er heel veel mensen in dit subfora gewoon op zoek zijn naar mensen die hetzelfde meemaken, voelen en denken en hier dus gewoon mee willen praten en hun in real life ontmoeten, dus zo'n meeting zou de ideale gelegenheid zijn, niet? ;)

Indien er genoeg interesse voor is, wil ik gerust altijd wel iets in elkaar steken om jullie een aangename dag te bezorgen. Hulp is natuurlijk dan altijd welkom. :)
Ik vind dat een zeer goed idee en wil daar gerust wel aan meehelpen.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 27 jul 2013 10:43

Laysiv schreef:Het is maar een ideetje, lieve bi'tjes, maar misschien kunnen jullie onderling eens een (forum)meeting organiseren voor alle biseksuelen? :)

Leuk idee. Als je handen te kort komt, ben ik wel kandidaat om te helpen :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Gesloten