op zoek naar Bi vrienden

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Inferno
New user
New user
Geslacht: Man

op zoek naar Bi vrienden

Bericht door Inferno » 18 apr 2011 23:46

hi,

kben 18 en van provincie antwerpe (omstreke Geel). kben op zoek naar mense waar ik gwn fijne gesprekke kan mee hebbe enzo. heb msn en Fb dus mss na een paar gesprekken kunnen we eens afspreke fzo...Het is algemeen geweten dat de juiste vrienden veel van je leven bepalen dus khoop dat er fijne en oprechte mensen zullen antwoorden :) .

grtz

Inferno :wink:

jillOoOhhh
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: op zoek naar Bi vrienden

Bericht door jillOoOhhh » 19 mei 2011 22:28

ik ben nog maar 15 maar ook ik ben bi en ik vind da ni makkelijk om dat met heterovrienden te bespreken dus ik zou ook zoooooo graag bi vrienden hebben XXX jill :D

GameAngel
Regular user
Regular user

Bericht door GameAngel » 20 mei 2011 16:22

Ik vraag me af waarom je op zoek bent naar bi-vrienden.
Begrijp me niet verkeerd -ik ben zelf bi- maar ik zie niet in waarom je alleen bi's zou willen leren kennen :)

Becco
Experienced user
Experienced user

Bericht door Becco » 20 mei 2011 18:37

Aan de topicstarter en die eronder: check uw pb's. ;)

PT Bi-jongeren komt na de blok en examens met een aantal activiteiten. Misschien wel iets voor jullie? :D
Minecraft. You are a cruel, cruel mistress.

GameAngel
Regular user
Regular user

Bericht door GameAngel » 20 mei 2011 19:22

Becco schreef:Aan de topicstarter en die eronder: check uw pb's. ;)

PT Bi-jongeren komt na de blok en examens met een aantal activiteiten. Misschien wel iets voor jullie? :D
niets ontvangen :)

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 21 mei 2011 02:00

ha bon? PT? :)

(ik weet wel waar het voor staat, maar wat meer randinformatie zou nuttig zijn! :) )

Becco
Experienced user
Experienced user

Bericht door Becco » 21 mei 2011 10:30

Yep yep, bon.

PT Bi-jongeren organiseert jaarlijks een paar activiteiten voor bi-jongeren. Door onderbezetting, hebben we helaas nog niet zoveel kunnen organiseren. Behalve dan de BiBiQue van vorig jaar.
We houden ons ook bezig met sensibilisering rond biseksualiteit, onze eerste exponent daarvan is de bi-folder Jongen/Meisje.

Zeker ook de survey (klik) invullen. :)

En als je nog meer info wil, mag je altijd een pb'tje sturen.

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 23 mei 2011 17:26

Waren deze initiatieven vroeger er ook al? Of was er toen het mijn strot uitkwam nog geen van deze initiatieven? Zoniet, Tof om te zien dat er meer 'sensibilisering' komt. Zoja; Ook tof om te merken dat er meer 'info' naar de wereld toegaat.

Veel groeten, BadGirls24
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

Becco
Experienced user
Experienced user

Bericht door Becco » 23 mei 2011 19:05

Toen hadden we net de BiBiQue achter de rug, en de folder was in volle ontwikkeling. Door "omstandigheden" is het daarna een beetje stil geworden. We hebben nu wat extra volk, dus we kunnen er weer ten volle tegenaan.

Ik hoop je op één der activiteiten welkom te heten, badgirls24.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 23 mei 2011 20:17

badgirls24 schreef:Waren deze initiatieven vroeger er ook al? Of was er toen het mijn strot uitkwam nog geen van deze initiatieven? Zoniet, Tof om te zien dat er meer 'sensibilisering' komt. Zoja; Ook tof om te merken dat er meer 'info' naar de wereld toegaat.

Veel groeten, BadGirls24
Het is altijd gemakkelijk om commentaar te geven over te weinig initiatieven, maar soms kun je als organisatie bijna niet anders door een chronisch gebrek aan vrijwilligers. En die liggen nu eenmaal niet voor het rapen. En dan moet je nog mensen vinden die zich achter dit bewuste project willen scharen, want er zijn nog talloze andere, minstens even belangrijke, projecten die ook mensen nodig hebben.

Misschien is het wel iets voor jou, vrijwilliger worden?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 26 mei 2011 17:54

Echo schreef:
badgirls24 schreef:Waren deze initiatieven vroeger er ook al? Of was er toen het mijn strot uitkwam nog geen van deze initiatieven? Zoniet, Tof om te zien dat er meer 'sensibilisering' komt. Zoja; Ook tof om te merken dat er meer 'info' naar de wereld toegaat.

Veel groeten, BadGirls24
Het is altijd gemakkelijk om commentaar te geven over te weinig initiatieven, maar soms kun je als organisatie bijna niet anders door een chronisch gebrek aan vrijwilligers. En die liggen nu eenmaal niet voor het rapen. En dan moet je nog mensen vinden die zich achter dit bewuste project willen scharen, want er zijn nog talloze andere, minstens even belangrijke, projecten die ook mensen nodig hebben.

Misschien is het wel iets voor jou, vrijwilliger worden?
Daar heb je een punt, maar zoals eerder al gezegd, er zijn bepaalde signalen uit de hole(bi) wereld waar 'we' worden verafschuwt ofzo. ik refereer naar iemand op dit forum dat het volgende zegt; Bi zit tussen de oortjes.
Zo'n dingen, en niet alleen hij/zei, maar er zullen wel meer homo's en lesbische zijn, die ons verafschuwen. Dat is het enige wa'k wou zien, dat er aan gewerkt wordt. Meer heb ik ook niet willen vragen. Alleen dat de 'basis' van de holebi's, dus degene die info verstrekt, extra informatie aan de hole(bi) toereikt.

En omdat ik merk dat er aan gewerkt word; Proficiat, en hopelijk, keert het tij, waar ik me soms nog vis nog vlees voel.
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..

Bboy93
New user
New user

Bericht door Bboy93 » 26 mei 2011 18:13

leuk dat r actviviteite voor bi's worden gehouden, persoonlijk ga ik er nog niet aan meedoen , gwn nog niet klaar voor :). maar ik wil wel is praten met anderen biseksuelen ^^ dit namelijk omdat ik binnen mijn vriendengroep geen holebi's ken :D

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 26 mei 2011 21:57

ten eerste heeft Badgirls gelijk en ten tweede wat is PT Bi-jongeren?
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Becco
Experienced user
Experienced user

Bericht door Becco » 26 mei 2011 23:16

Om mezelf te herhalen: PT Bi-jongeren is een projectteam van WJNH. PT Bi-jongeren organiseert jaarlijks een paar activiteiten voor bi-jongeren. Door onderbezetting, hebben we helaas nog niet zoveel kunnen organiseren. Behalve dan de BiBiQue van vorig jaar.
We houden ons ook bezig met sensibilisering rond biseksualiteit, onze eerste exponent daarvan is de bi-folder Jongen/Meisje.

Het is NIET de bedoeling dat we activiteiten gaan doen waar enkel bi's op welkom zijn (kan natuurlijk wel, maar again: niet de bedoeling). Wat wel de bedoeling is, is samen werken aan begrip voor elkaar, en dan specifiek biseksualiteit.

Ik merk wel dat er nood is aan een "gespreksavond" of iets van die orde. Ik zal eens polsen in welke mate we daarin iets voor jullie kunnen betekenen.

Wie denkt van "hmm, ik heb wel een idee", mag altijd van zich laten horen. Het is zelfs geen vereiste dat je jouw idee mee komt uitwerken (al is dat natuurlijk altijd fijn).

Weet dat jullie zorgen, vragen en opmerkingen gelezen worden, en dat daar ook iets mee wordt gedaan, ook al is dat niet altijd onmiddellijk zichtbaar.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 27 mei 2011 00:00

badgirls24 schreef:
Daar heb je een punt, maar zoals eerder al gezegd, er zijn bepaalde signalen uit de hole(bi) wereld waar 'we' worden verafschuwt ofzo. ik refereer naar iemand op dit forum dat het volgende zegt; Bi zit tussen de oortjes.
Zo'n dingen, en niet alleen hij/zei, maar er zullen wel meer homo's en lesbische zijn, die ons verafschuwen. Dat is het enige wa'k wou zien, dat er aan gewerkt wordt. Meer heb ik ook niet willen vragen. Alleen dat de 'basis' van de holebi's, dus degene die info verstrekt, extra informatie aan de hole(bi) toereikt.

En omdat ik merk dat er aan gewerkt word; Proficiat, en hopelijk, keert het tij, waar ik me soms nog vis nog vlees voel.
Ik kan je wel begrijpen hoor. Biseksuelen worden vaak totaal niet serieus genomen. Zowel hetero's als homo's doen er soms lastig over. Alsof het niet bestaat, alsof het een overgangsfase is etc. Hoe dan ook, al die verwijten zijn totaal overbodige zever. Dat weet je ook wel.

Ik stel dan ook voor dat je jezelf laat horen; hoe moeilijk dat soms ook is. Het is de enige mogelijkheid om het bespreekbaar te maken. En dat je er hier zelf over spreekt is al een stap in de goede richting.

Maar zoals al eerder gezegd (en hier maak ik wat reclame voor m'n eigen winkel): Er zijn wel degelijk initiatieven voor biseksuelen, en als die initiatieven genoeg mensen hebben om het te trekken dan kan ook biseksualiteit bespreekbaar worden in de bredere samenleving.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

guylover
New user
New user

Bericht door guylover » 06 jun 2011 22:15

Kbn 14 en ook van omstreken Geel
ben ook opzoek naar mensen van mijn leeftijd om gesprekken mee te hebben enzo...
x
Guylover

ikkuuuh96
New user
New user

Bericht door ikkuuuh96 » 17 jun 2011 21:01

jillOoOhhh schreef:ik ben nog maar 15 maar ook ik ben bi en ik vind da ni makkelijk om dat met heterovrienden te bespreken dus ik zou ook zoooooo graag bi vrienden hebben XXX jill :D
idem, ik ben gwn nog nie zeker of ik bi ben en kben pas 14.
ik ben wie ik ben en ik blijf wie ik ben ook al willen sommige mensen niet dat ik ben wie ik ben.

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 17 jun 2011 22:36

ikkuuuh96 schreef:
jillOoOhhh schreef:ik ben nog maar 15 maar ook ik ben bi en ik vind da ni makkelijk om dat met heterovrienden te bespreken dus ik zou ook zoooooo graag bi vrienden hebben XXX jill :D
idem, ik ben gwn nog nie zeker of ik bi ben en kben pas 14.
Ik heb het leren aanvaarden door het op me af te laten komen. Ik wou persé weten wat ik was, ik wou een label... Maar achteraf-gezien ben ik gaan inzien dat die label, op deze moment niet nodig is. Plak die, binnen een paar jaar en laat je gevoelens zonder te veel 'na-te-denken' de vrije loop. Je zult het wel ondekken, allicht niet vandaag, maar hej, je hebt morgen en overmorgen toch ook nog tijd?

Groetjes,
Badgirls24 x
Respect quote's:
Spoiler! :

LiesjeXE
New user
New user

Bericht door LiesjeXE » 01 sep 2011 09:29

HEEEY,

ben een jonge, alleenstaande mama van 2 , 24 jaar en afkomstig van Mechelen, graag was ik een beetje in contact gekomen met jongen mensen die ook bi zijn en eventueel ervaringen uitwisselen, beter leren kennen enzo... Ik ken weinig personen die holebi zijn of toch waar ik erover kan praten.

Ik kan makkelijk in contact komen op facebook, msn gebruik ik niet zoveel...

Mvg,
Serneels Annelies

Emsaaaxd
New user
New user

Bericht door Emsaaaxd » 30 sep 2011 21:03

Heey,
ik woon in Lichtaart en ik dénk dat ik bi ben, maar ik ben nog maar 12.

Plaats reactie