Zijn er mannendie op travestieten vallen.

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Plaats reactie
Iankaatje
New user
New user
Geslacht: Man

Ik heb raad nodig als crossdresser

Bericht door Iankaatje » 20 jun 2012 21:16

Hallo ik ben een jongen van 19 jaar. Al een paar jaar kleed ik me soms als een meisje.Niet in het openbaar, maar wel als ik alleen ben. Ik zou graag wat clubs of events vinden waar crossdressers zijn toegelaten. Om vooral men vrouwelijke kant te ontwikkelen en mss een jongen te ontmoeten. Op het internet vind je immers veel vieze ouwe ventjes . Ik weet nog niet echt of ik bi of homo ben. Wie heeft tips of raad :)

Iankaatje
New user
New user

Zijn er mannendie op travestieten vallen.

Bericht door Iankaatje » 21 jun 2012 14:37

Hey ik heb al enkele vragen gesteld op andere plaatsen in de fora , maar nog niet veel respons gekregen. Ik ben een jongen van 19 jaar. Al een paar jaar kleed ik me soms als een meisje.Niet in het openbaar, maar wel als ik alleen ben. Ik zou graag wat clubs of events vinden waar crossdressers zijn toegelaten. Om vooral men vrouwelijke kant te ontwikkelen en mss een jongen te ontmoeten. Als ik me kleed als een meisje val ik op jongens.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Re: Zijn er mannendie op travestieten vallen.

Bericht door DaddyCool » 21 jun 2012 17:15

Persoonlijk val ik niet op crossdressers, ik heb er wel nog niet zo veel tegengekomen eigenlijk. Ik vind het eigenlijk ook best raar dat je enkel op mannen valt als je als vrouw verkleed bent. Precies of je kan je homoseksuele gevoelens en opwindingen op commando activeren. Lijkt me nogal raar (in de zin dat ik niet begrijp, niet dat jij raar bent ).

Voor de rest ken ik ook geen crossdressers op het forum of mensen die er een boontje voor hebben.
Disco owns the world

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 21 jun 2012 17:37

Ik denk van wel. Originele vraag trouwens.

Er is zoveel verscheidenheid onder de menselijke bevolking dat de kans bestaat. Jongens die niet vallen op travestieten, maar wel op de jongens "onder de vrouw", zullen hun partner bewonderen en hun respecteren in de hobby of in het beroep dat hun partners uitoefenen. Ook zullen er jongens zijn die kicken op travestieten en op het eerste gezicht verliefd worden bij het zien van hen.

Er zijn bvb. lieve mensen op dit forum die af en toe ook wel in vrouwenkleren gedecoreerd zijn (ik denk aan lachende profeet die ooit voor een feestje van me een uitstekende show uitgevoerd heeft, o.a. met Hades).

Succes ;)
Rendez-vous!

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Re: Ik heb raad nodig als crossdresser

Bericht door Lawstudent » 26 jun 2012 20:15

Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je niet veel helpen maar ik kan je wel andere plaatsen tonen waar je mss wel meer info kan vinden.

Op t-jong kan je mss meer info vinden over cross-dressing en waar je allemaal naartoe kan gaan. Als ik me niet vergis hebben ze een activiteit gepland op 1 juli, een bbq. Ik heb er veel goede dingen van gehoord voorgaande jaren.

Je kan ook nog naar genderexpress gaan. Daar kan je meer info vinden. Ze organiseren elke 2de woensdag van de maand een avond in casa rosa (Gent). Daar kan je ook meer info vinden.

Als je nog andere activiteiten wilt meemaken naast t-jong kan je t-werkgroep gaan.

Over fuiven waar je naartoe kan gaan. Ik ga regelmatig naar insomnia in Leuven en daar heb ik elke keer of travestieten of transgenders ontmoet dus je kan naar daar gaan. Het is een holebi-fuif en vrij gekend door het forum. Er is ook nog Spunk, een holebi-fuif in Gent. Daar gaan travestieten en transgenders ook regelmatig naartoe en geen problemen gezien dus daar kan je ook nog naartoe gaan.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Iankaatje
New user
New user

Bericht door Iankaatje » 27 jun 2012 11:57

dankje :)

Elke_bxl
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Elke_bxl » 29 jun 2012 21:57

Hey, ik ben zelf crossdresser (of hoe je het ook wil noemen, soit, mijn biologisch geslacht is man maar ik ga wel uit als vrouw en ik ben bij Basta actief lid als vrouw).

Op dit moment heb ik ervaring qua fuiven met Insomnia in Leuven en Velvet69 in Brussel. Beide plekken was het geen enkel probleem dat ik er rondliep :)

Ik was niet de enige transgender hoewel ik moet toegeven dat de meesten eerder drag queens waren tijdens Insomnia... Of misschien waren de andere transgenders zo goed dat ik ze niet kon spotten (me don't think so :P ).

Bij Velvet69 was het ook geen enkel probleem hoewel dat een vrouwenfeestje is (op die paar homo's na die we binnensmokkelen :D ). Tegen mij hebben ze gezegd dat het eerder om gaat wat je genderexpressie is en dat je je gewoon goed voelt :)

Kom dus zeker af, je bent heus niet de enige crossdresser/transgender/hoe-je-het-ook-wil-noemen die daar rondloopt. Wat meer sisters zijn welkom ;) Als je tips wil of wat meer info, PM gerust voor wat meer detailinfo :)

PS: @lawstudent: T-Jong doet toch niks qua fuiven? Of ben ik hier info aan het mislopen?
PPS: @lawstudent: ik had nog nooit van genderexpress gehoord :o Ach, ik kan er toch niet naartoe gaan, mijn tweede woensdagen van de maand zijn toch al voorzien voor 2nd Wednesday activiteiten van Basta :p
Transgender and proud of it. Coördinatrice van Basta Brussel

Elke_bxl
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Elke_bxl » 29 jun 2012 22:01

DaddyCool schreef:Ik vind het eigenlijk ook best raar dat je enkel op mannen valt als je als vrouw verkleed bent. Precies of je kan je homoseksuele gevoelens en opwindingen op commando activeren. Lijkt me nogal raar (in de zin dat ik niet begrijp, niet dat jij raar bent ).
Ik begrijp het wel omdat ik het zelf ook meemaak. Aleja, is moeilijk uit te leggen maar de hetero-vrouw in mij kruipt als het ware meer naar boven als ik als vrouw gekleed ben (kunnen we het "gekleed" noemen en niet "verkleed"? :) ). Is iets heel moeilijk te plaatsen, ik worstel er al jaren mee.

Op de concrete vraag in dit topic: ze bestaan ja maar ik heb ze nog nooit ontmoet. Altijd maar van horen zeggen of verhalen gehoord. Ze moeten niet zo verstoppertje spelen :lol:
Transgender and proud of it. Coördinatrice van Basta Brussel

Iankaatje
New user
New user

Bericht door Iankaatje » 29 jun 2012 22:06

Dankje voor uitleg :) xxxxx

sporty-
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door sporty- » 30 jun 2012 00:43

ianka en elke, mss is queerilla wel iets voor jullie.
queerilla is een gents collectief dat (oa) gendervrije zones creëert.zo doen we bv elke maand queerac' in het AC in de brugse poort, maar verder ook queerkaffees(lees fuiven) en andere.

voor meer info pb me maar, dan stuur ik je een link.
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

berend
New user
New user

Bericht door berend » 26 nov 2012 10:02

ik val niet exclusief op travestieten en cross-dressers, maar ik vind persoonlij wel iets boeiend, interessant, opwindend. Ja ik val er dus wel voor.
Waarom weet ik niet, maar daar stel ik me ook niet echt vragen bij.

Savidlin
New user
New user

Bericht door Savidlin » 01 apr 2013 20:07

Ik vind het ook wel iets interessant eigenlijk :D

Ben je er al wat meer uit? :)

aanpassing:

Denk niet dat ik nog veel reactie ga krijgen :p

Karamazov
Regular user
Regular user

Bericht door Karamazov » 04 dec 2013 22:40

Ik val (denk ik) op alles, maar dan vooral op het karakter van mensen. Lichamelijk blijft een mannenlichaam mij het meeste aantrekken hoewel ik andere vormen niet bepaald lelijk vind. Maar schmink en lang haar kan een man absoluut staan!

Tina

Bericht door Tina » 29 jun 2019 15:11

Iankaatje schreef:
> Hallo ik ben een jongen van 19 jaar. Al een paar jaar kleed ik me soms als
> een meisje.Niet in het openbaar, maar wel als ik alleen ben. Ik zou graag
> wat clubs of events vinden waar crossdressers zijn toegelaten. Om vooral
> men vrouwelijke kant te ontwikkelen en mss een jongen te ontmoeten. Op het
> internet vind je immers veel vieze ouwe ventjes . Ik weet nog niet echt of
> ik bi of homo ben. Wie heeft tips of raad :)

Tina

Bericht door Tina » 29 jun 2019 15:32

Iankaatje schreef:
> Hallo ik ben een jongen van 19 jaar. Al een paar jaar kleed ik me soms als
> een meisje.Niet in het openbaar, maar wel als ik alleen ben. Ik zou graag
> wat clubs of events vinden waar crossdressers zijn toegelaten. Om vooral
> men vrouwelijke kant te ontwikkelen en mss een jongen te ontmoeten. Op het
> internet vind je immers veel vieze ouwe ventjes . Ik weet nog niet echt of
> ik bi of homo ben. Wie heeft tips of raad :) wel ik ben30zie er slank en nog 25uit..zeggen de meesten. Heb tegen een bevriend koppel dat gezegd dat ik af en toe een cd ben. Was geen probleem dus heb ik mij bij hun is knap verkleed Minijurk chartellen en hoge hakken . Mijn vrienden deden heel normaal enfin Wendy de vrouw zei doodleuk na ik daar al een half u hotgirlie zat te wezen...kan jij op zo een grote hakken . Ik zei dat is de bedoelingvtoch . Morgen gaandee mij een pruik cadeau doen. Fijn want ja ik ben ook Adhd een vrouwenverslinder alphamale ofzoiet . Maar mijn seksuele grenzen verlegen dat is niet voor janetten hé☺️ Ik zit op hetzelfde punt als jij schaam mij bijna niet meer. Sewes ga ik opmezelf een brief posten en ik heb nog zin om jurk en stilletos aan te doen. En iedereen dat ik tegen kom ook al moesten ze staren daar ben ik gewoon heel vriendelijk goeiendag tegen. Nu schatteke waarom ik bij u reageer dat heeft te maken dat ik geen cd ,s ken. Ben vrij knap als vrouw zegt mijn bevriend koppel maar bv van smink ken ik nog ni veel van. Long story short. Zin om iets te gaan drinken een babbeltje te doen zien dat het klikt . Daarna kunnen naar jou of mij gaan en samen cd uithangen en ook zou ik graag zoals 2super hot ladys naar een club gaan. In feite zoeken we hetzelfde en zitten we op de dezelvde golflengte qua beginnende cd . Bel me 0484201352 . Of stuur sms of WhatsApp maakt niet uit . Verlegen zijn hoeft niet hoor . Integendeel proficiat om u sexleven intelligente en bedachtzaam richting te geven. Tot snel tranny girl . 👍😁😊😊😊☺️

Plaats reactie