Ik verkleed me graag als jongen

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Plaats reactie
Blieberblieb

Ik verkleed me graag als jongen

Bericht door Blieberblieb » 08 aug 2018 15:49

Hey!
Ik ben een meisje, maar ik vind het soms leuk me als jongen te verkleden.
Is dit normaal? Zijn er nog meisjes die dit doen?
Hierbuiten voel ik me wel gewoon gelukkig als meisje, maar ik geniet er gewoon van af en toe heel eventjes een jongen te zijn op mijn kamer.
Ik val zowel op meisjes als jongens (denk ik)
X

MoederVan2
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Ik verkleed me graag als jongen

Bericht door MoederVan2 » 08 aug 2018 17:04

Hey daar en welkom hier :balloons:
Ik ben zelf nog niet zolang actief hier maar heb zelf ook de neiging om me wat jongensachtiger te kleden al draag ik ook meisjesachtige kleding maar daar voel ik me niet altijd mezelf in ik ben zelf ook meer tomboyish korte haren voorkeur gaat telkens naar shirt en broek of korte broek, mij zie je zelden in een jurk of rok rondlopen, mijn voorkeur gaat ook eerder naar een leuk paar sneakers dan naar pumps hakken en dergelijke.
Voor mij is dit altijd normaal geweest zelf gedraag ik me ook wel meer als een jongen zwaardvechten met de boy's met een meetlat in de klas, mezelf bewijzen naar de turnleerkracht toe dat wij meisjes niet allemaal zwakke barbiepopjes zijn, bij sportdagen door de modder kruipen bij het hindernissenparcours heerlijk gewoon.
Dit waren de dingen die de meiden in mijn klas als abnormaal beschreven maar we leven maar 1 keer en ik wil tot het volste van mijn leven genieten. Haters gonna hate, lovers gonna love, ik kon ook gewoon gemakkelijker met de boy's opschieten dan met die barbie's die jaloers waren om een klas vol hetero meiden die me vroegen wat voor jongen ik leuk vind wat ik toen al niet echt had omdat mijn ideale jonge eigelijk een meisje is haha :awkward: dus was ik ook redelijk awkward met het beschrijven van mijn ideale liefde en trokken zij de foute personen naar boven of dat ze me zelfs aan 1 van men maatjes probeerde te koppelen waar ze ook weer in faalde :kroko: ik heb ook gewoon puur omdat ik niet wist hoe mijn ouders zouden reageren als ze wisten dat ik lesbisch was met verschillende jongens een relatie gehad waarbij ik toch telkens wat miste waardoor ik nu alleenstaande mama ben van 2 schatten van dochters met 1 en de zelfde man :kots: blij dat ik van die gast af ben en ik omhels nu mijn ware ik, tomboy lesbian :rock:
Tomboy allert, swordfighter, muddiver, lone wolf.
Romanticus, gedichtenschrijver, tekenaar.
Moeder van 2 schattige dochtertjes :love:

Plaats reactie