20 jaar WJNH

Campagnes, websites en meer!
8 berichten • Pagina 1 van 1

20 jaar WJNH

Berichtdoor Jurgen Denys » 03 nov 2014 13:19
Wel Jong Niet Hetero mag 20 kaarsjes uitblazen!

In die 20 jaar is er heel wat gebeurd!
Wij willen graag van jou horen wat jouw leukste herinnering of leukste anekdote is bij WJNH!

Laat die herinneringen maar komen!
De leukste berichtjes krijgen (uiteraard met jouw toestemming) een plaatsje in onze nieuwsbrief of op onze receptie!
Jurgen Denys
Voorzitter WJNH
Voorzitter WJNH

Leeftijd: 34
Geslacht: Man

Re: 20 jaar WJNH

Berichtdoor Echo » 03 nov 2014 14:02
De leukste herinnering, dat is echt moeilijk!

De veel te grote, moeilijk wendbare camionette ("MONSTERTRUCK!") die we vastreden in de modder op Oprit18-weekend. Porto in appelsap. De fuif in Oud-Turnhout met de eerste vrijwilligersploeg van Expedition Y (Dj Bertje, bertje, bertje). Derde boom rechts op Expedition Y. Knibbeltje. De lesbolozelesboclub. De grote zwaan op Expedition Y. Nonkel Rudy is ontstaan tijdens een avondactiviteit op een Oprit18-weekend. En laatst nog: Café De Ster.
De fuiven van de lokale groepen, zeker die in de Lido van &of, en in de Vooruit van VG.
Nu ik er over nadenk, ik ben heel vaak dronken geweest door WJNH.

Eigenlijk zouden we eens een avond moeten afspreken met iedereen om alle anekdotes op te rakelen (al denk ik eigenlijk met een avond niet toe te komen).
Maar eigenlijk: WJNH heeft er voor gezorgd dat ik gigantisch veel mensen ken, over de provinciegrenzen heen (ik kan in iedere stad wel ergens blijven slapen).

Eind december zit ik tien jaar op het forum van WJNH. Eigenlijk best zot. (ik word er zelfs een beetje emotioneel van). Het forum heeft me geholpen om mezelf te vinden, en daarna vond ik WJNH. Eerst bij team Promo, daarna Oprit18, Expedition Y en al de rest. De barbecues, de vrijwilligersweekends, de vele feestjes. Heel veel van mijn vrienden zijn WJNH-gerelateerd. Leren kennen op het forum, of op een weekend of kamp, of via via WJNH-mensen. En daar zitten ook heel erg goeie vrienden bij.

Eigenlijk zot hoeveel ik te danken heb aan WJNH. Dat mag ook eens gezegd worden.

Ik kijk al uit naar de receptie en de fuif om iedereen terug te zien! Oude en nieuwe garde! :D

(Amaai, nul structuur in dit bericht, maar tien jaar dat is moeilijk samen te vatten...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 29

Berichtdoor Jurgen Denys » 03 nov 2014 14:14
Euhm de 3de boom op EXY? Explain? :p
Jurgen Denys
Voorzitter WJNH
Voorzitter WJNH

Leeftijd: 34

Berichtdoor Echo » 03 nov 2014 14:33
Jurgen Denys schreef:Euhm de 3de boom op EXY? Explain? :p

Tha Jurgen, dat zou je wel willen weten :D Iets met drank, veel netels, en drank. 'k Zal het je wel vertellen op de receptie :wink:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 29

Berichtdoor mei_meisje » 06 nov 2014 16:37
Ik begin me ook oud te voelen:
Uit mijn bloemlezing;
die-hard min19er : min19 kamp 2009 : choco smeren aan mijn been, 'dood' neervallen , aardappelen helpen schillen (terwijl we eigenlijk de keuken niet binnen mochten!)
. Voor de rest heb ik 3 jaar bijna alle activiteiten/weekenden/kampen meegedaan. Ik ben veel zotleuke mensen tegengekomen en heb mij rotgeamuseerd met die mensen, naast al de serieuze gesprekken die me gemaakt hebben tot wie ik nu ben.
Nachtje met kannetje thee naast me bonnetjes verkocht toen ik meehielp met Ignace met team fuiven (hahahahaha).
Estland met team internationaal voor 'Two prides, two worlds, one europe'.
Meegeholpen met de opstart van Punt Andere Lijn.
Bij Verkeerd Geparkeerd als kernlid mensen onthaald , veel vrienden gemaakt daar ook.
Expedition Y 2012 , op zelfgebouwde vlotten varen in Gemert :D

....
....
....

Het stopt niet.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Darkcrow » 07 nov 2014 15:04
Gelukkige verjaardag WJNH!

Moge er nog vele jaren (bij voorkeur eeuwen) bij komen.

Ik begin me hierdoor oud te voelen, ik word er al bijna uit gekickt. En dat terwijl ik mijn coming out nog niet heb gehad. Teveel miserie aan het hoofd bevorderd een coming out absoluut niet en het houd de coming out volledig tegen.
Wel, nu dat WJNH de magische grenspaal van 20 jaar heeft bereikt, zullen we erop proosten. :DJ: :cheerleader: :party: :sweetkiss: :banana:
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Springbal » 27 nov 2014 00:15
Een algemene vergadering van WJNH gaan doen in hartje Brussel na een nachtje door in Leuven (op de allerlaaste WJNH Fuif) met daarop discussies zoals die enkel tussen regelneven en nichten kunnen plaatsvinden. Mijn aller eerste (en tot nu toe enige) pride, als Herman Van Rompy). Aller eerste Expedition Y kamp met hilarische taferelen zoals James de kampgans, medewerkersmomentjes in de "eetzaal" (weet ge nog dat klein kot waar we zaten), inclusief het grote sexpoppenspel (en toevallige passanten waarvan een van de kindjes riep 'ik wil ook zo'n pop) en 's avonds passoa of zo drinken, maar dan wel door een van die poppen te bef enfin ge weet wel iets met een tong en een gaatje. Fuiven van lokale groepen toen de keet om 12u zo goed als vol zat en je van de ambiance en de goei muziek om op te dansen om half een al nat van 't zweet kon staan. Gehandboeid door de ploeg van &Of door Hasselt worden gevoerd tijdens een startdagspel (Zo weerspannig was ik nu ook weer niet toen Galimonstertje mij handboeide :ibi: ), over gali gesproken, tijdens het eerste weekendje van oprit18 toen hij niet kon opstaan en nog zo goed als lag te slapen, toen ik de zaal uitkeerde. Hilarische taferelen na fuiven van jongerengroepen en forummeetings waarbij we ooit in Leuven seksueel geïntimideerd werden door en zatte sos op 1 mei (het vrouwmensch riep naar ons: "ik wil je pijpen, pijpen, ik wil je pijpen van je broek wat korter maken). Met een van de strafste madammen (of gewoon de strafste madam) die WJNH gekend heeft, jawel Ons Iris in Mechelen een protestactie tegen Léonard destijds. 's nachts twaalf kilometer fietsen na activiteiten van de jongerengroep, in de zomer, leuk, putje winter heerlijk in de sneeuw.

Mindere momenten: ach af en toe een discussie iets over discriminatie en Rode Kruis of zo waarbij bepaalde mensen binnen de vereniging hun verantwoordelijkheden niet namen, maar dat was gelukkig maar zelden
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor kwebbeltje » 01 jul 2015 23:26
van de actiefste jaren dat ik hier op het forum zat (ik geef toe, het is een hele tijd heel fel geminderd)
herinner ik me wel nog een forummeet. We zouden naar Gent gaan, de alombekende blaarmeersen.
Daar aangekomen was het prachtig weer, maar na languit liggen zonnen en honkbal spelen en plensen in het water
begonnen er toch ook wel regendruppeltjes naar beneden te spatten. We zijn dan met z"'n allen snel naar de cafetaria gerend om daar dan toch enigszinds een beetje droog te kunnen blijven om nadien opnieuw naar station te vertrekken.
en de forummeeting naar walibi, waar we amper met een man of zes waren, waardoor we natuurlijk gezellig konden aanschuiven en niemand alleen moest zitten ;-) (beide meetings waren onder andere met onze geliefde springbal :) )

verder een paar keer naar sweezo geweest, ook best wel leuke tijden beleefd en min of meer nieuwe mensen leren kennen, al was het eigennlijk wel vrij snel duidelijk dat ik daar niet echt m'n ding in kon vinden. de foute liedjesavond was DE MAX :D (indertijd dat fairytale het eurosong nog gewonnen heeft :p)

en dan ook een paar fuiven meegepikt. Eentje in Gent, waarbij ik zelfs nog een shift gedaan heb als ik me niet vergis (is al ff geleden) en ook bij ignace's fuiven in brugge van de partij geweest.

Damn, als ik dit zo lees, dan denk ik "waar is die tijd naartoe?' maar vooral ook "ik moet veeeeeeeeel meeeeeeeeer buiten komen :-) Ook al heb ik het tsukje 'geaardheid' niet echt meer van dichtbij bekeken, het blijft steeds leuk en interessant om nieuwe mensen te leren kennen :-)

greetz
kwebbeltje
i'm not a complete idiot, some parts are missing :p (tholens)
kwebbeltje
Regular user
Regular user

Leeftijd: 28
Geslacht: Vrouw

8 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar WJNH