Vrijwilliger worden bij WJNH

Campagnes, websites en meer!
8 berichten • Pagina 1 van 1

Vrijwilliger worden bij WJNH

Berichtdoor adarr91 » 14 jul 2015 15:00
Wil jij graag deel uitmaken van het geweldige vrijwilligersteam van Wel Jong Niet Hetero en zo helpen om onze maatschappij net dat beetje holebivriendelijker en genderbewust te maken?

Min19
Ben je goed in het enthousiasmeren van jongeren maar kan je ook leiding geven wanneer nodig? Heb je zin om ervaring op te doen en samen met een waanzinnig toffe bende activiteiten, weekends en kampen over heel Vlaanderen te organiseren voor jongeren tussen 12 & 19 jaar? Dan zoekt Min19 jou!!!
Contacteer min19@weljongniethetero.be

T-Jong
T-Jong is de veilige thuishaven voor transgenderjongeren tot 30 jaar. Op het forum kunnen jongeren met al hun vragen terecht en ervaringen delen met leeftijdsgenoten. Daarnaast organiseert T-Jong tal van activiteiten waar ze volledig zichzelf kunnen zijn en gewoon onbezorgd plezier kunnen maken. Zin om volledig buiten de hokjes te kleuren? Dan ben je bij ons aan het goeie adres!
Contacteer T-jong@weljongniethetero.be

Plan B
Tussen 24 & 30 jaar en een klein beetje gek? Dan zoekt Plan B jou! Om awesome activiteiten te organiseren en leuke uitstapjes te maken, wil Plan B haar team versterken met enkele creatievelingen. Vervoeg ons nu, je zal het je niet beklagen!
Contacteer planb@weljongniethetero.be

Team Educatie
Wil je graag alle misvattingen en vooroordelen over holebi's en transgenders bestrijden? Sluit je dan aan bij Team Educatie om jongeren te informeren en te sensibiliseren. Je kan zowel vormingen en materialen mee uitwerken, als zelf met jongeren en jeugdwerkers in gesprek gaan. Voor ieder wat wils dus!
Contacteer info@weljongniethetero.be

Team Communicatie
Onder het dynamische communicatieteam schuilt een veelheid aan talenten. Terwijl webmasters de allround technische kant verzorgen, de webredactie alle boeiende actualiteit en algemene info op de website voor hun rekening neemt, vormgevers hun creativiteit de vrij loop laten bij het ontwerpen van banners en affiches, creëren moderatoren een energieke sfeer op het WJNH-forum. Heb je interesse in sociale media, beschik je over een vlotte pen of bezit je andere talenten die WJNH in de online wereld sterker kan maken? Dan ben jij onze M/V/T/A!

Team Waardering
Organiseer je graag mee een feestje, bbq, weekend of andere plezante activiteit voor alle WJNH-vrijwilligers uit de bovenstaande teams? Dan is Team Waardering your next-big-thing!
- The journey of a thousand miles begins with one step -
adarr91
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26
Geslacht: Vrouw

Re: Vrijwilliger worden bij WJNH

Berichtdoor WalkingOnSunshine » 21 jul 2015 23:41
Wauw, de vrijwilligersdingen hierboven zie ik ook wel zitten!
@Lander: richt een groep op in je school of organiseer iets met behulp van de leerlingenraad!
WalkingOnSunshine
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Peanut » 01 aug 2015 20:12
Team Communicatie zie ik wel zitten, misschien een een mailtje sturen. :P
Peanut
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Robbe » 02 maart 2016 21:24
Eerlijk gezegd spreekt Min19 mij enorm aan.
Animeren, enthousiasmeren, leiding geven... zit in het bloed! (al twee attesten in het jeugdwerk, een derde is op komst)
Elk jaar sta ik trouw op post om de gasten op het speelplein een onvergetelijke vakantie te bezorgen.
Wat zou het een droom zijn om jongeren te begeleiden die dezelfde struggles als mezelf meemaken/meemaakten.

Al vrees ik dat zelf nog niet alles genoeg op een rijtje heb in m'n warrig hoofd op vlak van geaardheid én daarnaast ben ik niet echt globaal out zeg maar, buiten enkele vrienden.
Misschien voor over een jaartje of later....
Tot welke leeftijd zou je begeleider kunnen worden....?
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Geslacht: Man

Berichtdoor BiNDing » 02 maart 2016 21:40
Robbe schreef:Eerlijk gezegd spreekt Min19 mij enorm aan.
Animeren, enthousiasmeren, leiding geven... zit in het bloed! (al twee attesten in het jeugdwerk, een derde is op komst)
Elk jaar sta ik trouw op post om de gasten op het speelplein een onvergetelijke vakantie te bezorgen.
Wat zou het een droom zijn om jongeren te begeleiden die dezelfde struggles als mezelf meemaken/meemaakten.

Al vrees ik dat zelf nog niet alles genoeg op een rijtje heb in m'n warrig hoofd op vlak van geaardheid én daarnaast ben ik niet echt globaal out zeg maar, buiten enkele vrienden.
Misschien voor over een jaartje of later....
Tot welke leeftijd zou je begeleider kunnen worden....?

Vragen over min19 stuur je best naar Led1995 in een PB of naar min19@weljongniethetero.be. Zo ben je zeker dat je meteen een juist antwoord krijgt :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Anou » 17 aug 2017 12:52
adarr91 schreef:Wil jij graag deel uitmaken van het geweldige vrijwilligers team van Wel Jong Niet Hetero en zo helpen om onze maatschappij net dat beetje holebivriendelijker en genderbewust te maken?

Min19
Ben je goed in het enthousiasmeren van jongeren maar kan je ook leiding geven wanneer nodig? Heb je zin om ervaring op te doen en samen met een waanzinnig toffe bende activiteiten, weekends en kampen over heel Vlaanderen te organiseren voor jongeren tussen 12 & 19 jaar? Dan zoekt Min19 jou!!!
Contacteer min19@weljongniethetero.be

T-Jong
T-Jong is de veilige thuishaven voor transgenderjongeren tot 30 jaar. Op het forum kunnen jongeren met al hun vragen terecht en ervaringen delen met leeftijdsgenoten. Daarnaast organiseert T-Jong tal van activiteiten waar ze volledig zichzelf kunnen zijn en gewoon onbezorgd plezier kunnen maken. Zin om volledig buiten de hokjes te kleuren? Dan ben je bij ons aan het goeie adres!
Contacteer T-jong@weljongniethetero.be

Plan B
Tussen 24 & 30 jaar en een klein beetje gek? Dan zoekt Plan B jou! Om awesome activiteiten te organiseren en leuke uitstapjes te maken, wil Plan B haar team versterken met enkele creatievelingen. Vervoeg ons nu, je zal het je niet beklagen!
Contacteer planb@weljongniethetero.be

Team Educatie
Wil je graag alle misvattingen en vooroordelen over holebi's en transgenders bestrijden? Sluit je dan aan bij Team Educatie om jongeren te informeren en te sensibiliseren. Je kan zowel vormingen en materialen mee uitwerken, als zelf met jongeren en jeugdwerkers in gesprek gaan. Voor ieder wat wils dus!

Team Communicatie
Onder het dynamische communicatieteam schuilt een veelheid aan talenten. Terwijl webmasters de allround technische kant verzorgen, de webredactie alle boeiende actualiteit en algemene info op de website voor hun rekening neemt, vormgevers hun creativiteit de vrij loop laten bij het ontwerpen van banners en affiches, creëren moderatoren een energieke sfeer op het WJNH-forum. Heb je interesse in sociale media, beschik je over een vlotte pen of bezit je andere talenten die WJNH in de online wereld sterker kan maken? Dan ben jij onze M/V/T/A!

Team Waardering
Organiseer je graag mee een feestje, bbq, weekend of andere plezante activiteit voor alle WJNH-vrijwilligers uit de bovenstaande teams? Dan is Team Waardering your next-big-thing!

Do you have this type of event for this year ?
Anou
New user
New user

Berichtdoor Robbe » 30 sep 2017 14:37
Beste allen

Voor mijn derde jaar lerarenopleiding moet ik op zoek naar een stage in het kader van CSL (Community Learning Education). Dit voor 2 week-equivalenten. CSL houdt in dat ik vrijwillig (en dus onbezoldigd) mij inzet voor minderheidsgroepen in de maatschappij.
Heeft iemand er zicht op of WJNH dergelijke invulling zou willen en kunnen geven? Dit kan allerhande opdrachten omvatten.

Het is wel nogal dringend, want mijn motivatie moet deze week gestuurd worden naar school.

Alvast bedankt.

Robbe
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Berichtdoor Arlena.van.WJNH » 02 okt 2017 13:52
Robbe schreef:Beste allen

Voor mijn derde jaar lerarenopleiding moet ik op zoek naar een stage in het kader van CSL (Community Learning Education). Dit voor 2 week-equivalenten. CSL houdt in dat ik vrijwillig (en dus onbezoldigd) mij inzet voor minderheidsgroepen in de maatschappij.
Heeft iemand er zicht op of WJNH dergelijke invulling zou willen en kunnen geven? Dit kan allerhande opdrachten omvatten.

Het is wel nogal dringend, want mijn motivatie moet deze week gestuurd worden naar school.

Alvast bedankt.

Robbe

Hey Robbe!

Super tof dat je aan ons denkt voor het invullen van je stage!
Kan je ons op info@weljongniethetero.be een mailtje sturen met info wanneer die stage precies van start zou gaan?
Zo hebben we ineens je mailadres en laten we je zo snel mogelijk iets weten.

Groetjes,
Arlena
Arlena.van.WJNH
Stafmedewerker WJNH
Stafmedewerker WJNH

8 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar WJNH