Twijfels over seksualiteit

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Hanneke2260

Twijfels over seksualiteit

Bericht door Hanneke2260 » 11 aug 2019 21:20

Hi. Ik ben een meisje van 14jaar. Ik ben sinds kort uit de kast (nog maar 2à3 maanden) en ik heb dus al twee maanden voor het eerst een vriendin. Ik ben namelijk biseksueel. Maar ik begin steeds meer mijn twijfels te krijgen of ik niet helemaal voor de meisjes zou kunnen vallen. Ik ben namelijk ook niet zo een grote fan van het mannelijke geslacht. Ik heb ook altijd meer naar de meisjes gekeken. Sinds ik uit de kast ben vind ik het zien van een man en een vrouw steeds moeilijker worden in mijn gedachten. Ik twijfel of ik mezelf nog met een man/jongen zou kunnen zien. Hoe maak ik voor mezelf uit of ik biseksueel zal blijven of ik lesbisch zou kunnen worden?
Alvast bedankt voor degenen die antwoorden!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Twijfels over seksualiteit

Bericht door geeninspiratie » 12 aug 2019 16:38

Beste Hanneke2260,

Naar mijn ervaring komen dat soort dingen met de tijd vanzelf. Jouw seksuele geaardheid is maar een klein deel van wie je bent als totale persoon en het is helemaal geen probleem om daar nu even geen zekerheid over te hebben. Schiet vooral niet in paniek, leef op het gemak verder en doe wat goed aanvoelt, en op een dag zal je het wel weten :) .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Plaats reactie