Zelfacceptatie

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Seal
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Zelfacceptatie

Bericht door Seal » 22 jul 2019 20:24

Hallo
Ik ben een meisje van 17 en sinds een half jaartje ongeveer overheersen de twijfels en gedachten over mijn geaardheid mijn leven. Ik heb het verschrikkelijk moeilijk om in de eerste plaats te geloven dat ik op meisjes val (heb nog nooit gevoelens gehad, noch voor een jongen noch voor een meisje) en samen daarmee om het te aanvaarden... Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Ik krop deze gevoelens op (heb wel één vertrouwensleerkracht) waardoor ik het soms erg lastig heb. Maar ik durf het niemand te vertellen want ik ben bang voor de reacties en ik ben het ook nog niet zeker. Heeft iemand tips hoe om te gaan met al die twijfels, hoe ik meer zekerheid krijg over mijn geaardheid en hoe ik het kan accepteren?

Seal

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Zelfacceptatie

Bericht door geeninspiratie » 12 aug 2019 16:42

Beste Seal,

Ik denk dat de beste manier om jezelf te aanvaarden erover praten is. Ga op zoek naar iemand met wie je voluit jezelf kan zijn en je twijfels kan bespreken. Je hoeft niet te wachten totdat je zeker bent, want misschien zal je pas zeker zijn nadat je het comfort vindt om erover te praten.

Veel succes toegewenst!
GI
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Plaats reactie