Bericht

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Jokkes

Bericht

Bericht door Jokkes » 03 jun 2018 22:55

Dag mensen om uit de kast te komen wil ik dit bericht naar mensen sturen graag jullie mening. Mensen, ik moet jullie iets vertellen dit is voor mij niet gemakkelijk om te vertellen en als je om die reden niet meer met mij wil omgaan is dat jullie keuze de laatste 3 jaar is voor mij niet gemakkelijk geweest maar ik ben toch blijven vechten ik zal niet veranderen dat is zeker en ik hoop dat alles een beetje beter wordt. er zijn dagen geweest dat ik aan het leven twijfelde en dat ik het niet meer zag zitten ik zet met dit een grote stap in mijn leven en ik ga weer onozele reacties krijgen maar ik val op jongens en sommige mensen zullen zich afvragen waarom ik dit niet eerder heb gezegd ik was niet zeker en nu weet ik het ook niet of het iets tijdelijk is of niet als jullie meer willen weten stuur dan een privebericht aub

Mannie
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Bericht

Bericht door Mannie » 04 jun 2018 11:34

Hey Jokkes,
het is al een goed begin dat je ermee naar buiten komt en hulp vraagt.
Nu hangt het er een beetje vanaf :
hoe oud je bent bijvoorbeeld, als je nog in de puberteit zit kan het vaak zijn dat je zulke gevoelens krijgt omdat je door een fase gaat.
Pas aan het einde van die fase weet je echt wat er gaande is.
Ik zag in je bericht dat je er tegen vecht?? Homoseksualiteit is niet negatief, er zijn veel meer sociale vangnetten en je kan hier op dit forum altijd terecht voor een goed gesprek.
Als je echt nog veel vragen hebt kan je altijd eens bellen of chatten met de holebifoon.
Ik hoop dat dit jou een beetje helpt.
groetjes,
Mannie
Het leven is als een droom die nooit uitkomt:
niet alles loopt zoals jij dat wilt.

Chuck
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Bericht

Bericht door Chuck » 04 jun 2018 17:28

Mannie schreef:Hey Jokkes,
het is al een goed begin dat je ermee naar buiten komt en hulp vraagt.
Nu hangt het er een beetje vanaf :
hoe oud je bent bijvoorbeeld, als je nog in de puberteit zit kan het vaak zijn dat je zulke gevoelens krijgt omdat je door een fase gaat.
Pas aan het einde van die fase weet je echt wat er gaande is.
Ik zag in je bericht dat je er tegen vecht?? Homoseksualiteit is niet negatief, er zijn veel meer sociale vangnetten en je kan hier op dit forum altijd terecht voor een goed gesprek.
Als je echt nog veel vragen hebt kan je altijd eens bellen of chatten met de holebifoon.
Ik hoop dat dit jou een beetje helpt.
groetjes,
Mannie
Hey,

Ik wil hier gewoon nog even aan toevoegen: misschien moet je ook voor jezelf alles eens op een plaats zetten, voor je aan een coming out begint. Als je zelf zeker bent van je stuk sta je al een heel stuk zekerder in je schoenen!

En zoals gezegd, je kan hier of op andere plaatsen altijd eens terecht voor een gesprek.

Hou je goed!

Chuck

Plaats reactie