jongen fixen

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Drogon
New user
New user
Geslacht: Man

jongen fixen

Bericht door Drogon » 14 dec 2017 00:34

hallo

Ik ben een jongen van 15 jaar, bi en zit in het 4e middelbaar.
Er zit in het 5e echt een aantrekkelijke jongen. Hij was vorig jaar in januari nieuw op school.
Ik zou hem graag beter leren kennen, er bevriend mee willen geraken en miss meer.
Het probleem is dat ik totaal geen aanleiding heb om met hem te beginnen praten ofzo, ik ben ook niet met hem bevriend op fb.
Soms hebben we zo oogcontact, maar idk, is gwn heel kort. 1 keer liep hij wel voorbij en hij keek toen kei hard in mijn ogen en damn die oogcontact. Soms als ik er voorbij loop en ik weet dat die er staat dan kijk expres niet zijn kant op, want ja niet iedereen moet opmerken dat ik daar vaak naar kijk (niemand weet dat ik bi ben en ik ben ook niet van plan het te vertellen aan iemand). Maar soms zie ik hem in mijn ooghoeken wel naar me kijken.
Ik weet niet wat ik moet doen man.
Geef me pls tips

BartV
Senior user
Senior user

Re: jongen fixen

Bericht door BartV » 14 dec 2017 08:23

Misschien kan je hem een vriendschapsverzoek sturen op FB?
Wie weet accepteert hij het en wie weet wel héél misschien wil hij wel eens weten wie jij bent :)

Of anders via een vriend of vriendin subtiel wat over hem vragen?
"Alt er Love" -> Alles is liefde

Drogon
New user
New user

Re: jongen fixen

Bericht door Drogon » 14 dec 2017 16:40

Ja, maar dat durf ik niet echt te doen.
In het begin dat hij nieuw was had ik hem al opgemerkt, na een maand stuurde ik al vv. Hij had mij nog niet gezien op school en wist niet wie ik was en heeft mij dus ook niet geaccepteerd. Ik heb dan gwn mijn vv verwijderd. Is het nu niet raar als ik opnieuw een vv stuur?

Plaats reactie