Spontaan iemand van hetzelfde geslacht leren kennen

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
elinevdj
New user
New user

Spontaan iemand van hetzelfde geslacht leren kennen

Bericht door elinevdj » 13 dec 2017 15:36

Hey iedereen.

Ik ben Eline en ik heb eigenlijk al m'n hele leven het gevoel dat ik zowel op meisjes als op jongens kan vallen, en denk soms dat ik me met een meisje zelfs beter zou voelen. Maar ik heb nog nooit de kans gehad om dat 'uit te proberen'. Ik weet niet hoe je, op een spontane manier, als meisje flirt ofzo met een meisje. Het probleem zit em er volgens mij vooral in dat je op voorhand echt moet weten of het meisje er voor open staat, of zij ook voor een meisje kan vallen. Dat vind ik jammer. Ik ga er in principe vanuit dat mensen op een persoonlijkheid vallen, eerder dan op een geslacht. Maar het is duidelijk dat mensen toch nog altijd basisgezien aannemen dat iedereen puur hetero is. Naar mijn gevoel moet je al bijna naar een echte holebiclub gaan om niet met de pure heterowereld geconfronteerd te worden. En eerlijk gezegd heb ik schrik dat daar vooral mensen naartoe gaan die een one night stand willen, en dat zoek ik zeker niet. Misschien is dat ook een foute aanname, maar ik wil eigenlijk echt gewoon een meisje leren kennen zoals ik een jongen leer kennen. Ik heb nooit echt gedate of ingegaan op jongens die ik enkel van het uitgaan kende. Mijn relaties met jongens kwamen altijd vrij spontaan (via via leren kennen meestal). Ik worstel er vooral mee dat een jongen me zal proberen versieren zonder vragen, terwijl er misschien al holebimeisjes gepasseerd zijn in m'n leven die dat niet deden omdat ze geen idee hadden dat ik er voor opensta. Ik durf het alleszins ook niet van met een meisje te flirten.

Sorry voor de lange uitleg maar misschien kunnen jullie wel wat raad geven. Ik moet er ook bijzeggen dat ik sinds kort in Spanje woon, waar het klimaat nog wel wat meer conservatief is tegenover holebis. Al omring ik me ook wel met heel wat verschillende nationaliteiten.

Alvast erg bedankt, Eline
modverplBericht verplaatst - Pancake

Florre
Moderator van het jaar 2017
Geslacht: Man

Re: Spontaan iemand van hetzelfde geslacht leren kennen

Bericht door Florre » 18 dec 2017 17:53

hoi Eline,

ik denk niet dat enkel mensen die een onenightstand willen naar een holebiclub gaan,

het is als holebi idd iets moeilijkere om in contact te komen met anderen,
omdat je het niet altijd ziet aan iemand.

Maar ik denk als je jezelf bent, je openstelt naar anderen
alles wel volgt.

Groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

elinevdj
New user
New user

Re: Spontaan iemand van hetzelfde geslacht leren kennen

Bericht door elinevdj » 18 dec 2017 19:05

Bedankt voor je reactie!

Tja het was net omdat mezelf openstellen en mezelf zijn niet echt resulteert in contact, dat ik hier postte. Maar misschien moet ik de clubs of verenigingen van holebi's toch eens proberen. Ik heb er gewoon wat problemen mee omdat ik totaal niet in hokjes wil denken en dat hoor mij ook als een hokje voelt.

Maar ja ik wil het wel proberen. Is er misschien iemand die weet van organisaties in Spanje? Ik woon in Sevilla.

Bedankt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie