Zekerheid

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Zekerheid

Berichtdoor Bellaxtwilight » 03 dec 2017 00:07
Hey allemaal,
Mijn onderwerp kan misschien wat vaag overkomen maar ik zal alles uitleggen. Ik ben een meisje van 15 jaar en zit nu dus in het 4e middelbaar. Maar sinds het 2e middelbaar zit ik al met een enorme 'struggle'. Ik tijfel over mijn geaardheid. Ik twijfel voor dus al bijna 3 jaar over. Want als ik een knap meisje zie krijg ik vlinders in mijn buik, maar dit gebeurt ook bij knappe jongens. Is het normaal dat ik hier zo lang over twijfel? Zou het kunnen dat ik bi ben? Hoe wisten jullie zeker op welke geslacht jullie vielen?
Alvast bedankt people!
Bellaxtwilight

Re: Zekerheid

Berichtdoor geeninspiratie » 03 dec 2017 00:56
Wat bij mij hielp, was echt gewoon vertrouwen op mijn gevoel. Ondertussen dacht ik na over deze vragen:

Over wie fantaseer ik?
Zie ik mijn toekomst met een man of een vrouw?
Wie vind ik aantrekkelijk?
Op wie ben ik al verliefd geworden?

Maar ook vooral tijd is belangrijk :) . Hou het even voor jezelf tot je er zelf uit bent, denk er intussen op het gemak over na, vertrouw op je gevoel en bovenal: besef dat van wie je uiteindelijk houdt, eigenlijk helemaal niks uitmaakt :).
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19
Geslacht: Man

Re: Zekerheid

Berichtdoor Bellaxtwilight » 03 dec 2017 17:15
Bedankt geeninspiratie voor je tips,

Ik zal inderdaad nog wat wachten, nadenken (over bijvoorbeeld die vragen) en op mijn gevoel vertrouwen.

Thankssss :)
Bellaxtwilight

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast