Hoe moet ik omgaan met bepaalde fantasieën

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Hoe moet ik omgaan met bepaalde fantasieën

Berichtdoor Gast » 25 nov 2017 01:31
Beste forumleden,

Ik zit met een gevoel waarvan ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik ben altijd al samen geweest met meisjes/vrouwen en heb ook enkel nog maar gevoelens van verliefdheid gehad voor meisjes/vrouwen. Nu kamp ik toch al wel enkele jaren met de fantasie hoe het zou zijn om intiem te zijn met een man. Ik kan echter wel voor mezelf uitmaken dat ik niet verliefd kan worden op een man, maar het seksuele met een man is toch iets dat mij enorm boeit. Nu weet ik niet goed hoe ik met deze gevoelens om moet gaan en hoe ik dit moet plaatsen.

Hebben jullie eventueel tips voor mij wat ik het beste met deze fantasieën doe en hoe ik even het beste in contact kom met mannen die hiervoor open zouden staan om mijn fantasieën eventueel werkelijkheid te laten worden?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gast

Re: Hoe moet ik omgaan met bepaalde fantasieën

Berichtdoor Dr. Love » 25 nov 2017 11:04
Probeer Grindr.

Veel succes,
Dr. Love
Dr. Love

Re: Hoe moet ik omgaan met bepaalde fantasieën

Berichtdoor vorvzie » 26 nov 2017 18:18
Gast schreef:Beste forumleden,

Ik zit met een gevoel waarvan ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik ben altijd al samen geweest met meisjes/vrouwen en heb ook enkel nog maar gevoelens van verliefdheid gehad voor meisjes/vrouwen. Nu kamp ik toch al wel enkele jaren met de fantasie hoe het zou zijn om intiem te zijn met een man. Ik kan echter wel voor mezelf uitmaken dat ik niet verliefd kan worden op een man, maar het seksuele met een man is toch iets dat mij enorm boeit. Nu weet ik niet goed hoe ik met deze gevoelens om moet gaan en hoe ik dit moet plaatsen.

Hebben jullie eventueel tips voor mij wat ik het beste met deze fantasieën doe en hoe ik even het beste in contact kom met mannen die hiervoor open zouden staan om mijn fantasieën eventueel werkelijkheid te laten worden?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Hey

Je vraagt jezelf af hoe je met de beschreven gevoelens moet omgaan, ik zal de 'moet' als kan interpreteren. Jij en enkel jij beslist wat je er mee doet. ;)

Ik denk dat het deels afhangt van of je op dit moment een relatie hebt of niet. Ik ga er bij mijn antwoord van uit dat je dit niet hebt, indien je wel een relatie hebt spreekt het voor zich dat je die persoon er bij moet betrekken als je tot enige 'actie' overgaat.

Je schrijft dat je jezelf seksueel aangetrokken voelt tot een man en vraagt hoe je jouw fantasie werkelijkheid kan laten worden. Wel, dat is vrij logisch maak een profiel aan op een van de vele datingapps of sites die er zijn. Toen ik dat deed was gayromeo, nu planetromeo en grindr populair, geen idee waar je nu moet zijn, anderen weten dat waarschijnlijk beter.

Je vraagt jezelf ook af hoe om te gaan met dat gevoel en hoe je dat moet plaatsen. Je kan zoals hierboven gezegd de seksuele prikkel bevredigen. Maar ik betwijfel of dat zal helpen om het jezelf te doen plaatsen. Beter gezegd, volgens wat je schrijft, denk ik, dat je seksuele identiteit niet is wat je dacht dat ze tot nu toe was. Als je jezelf als heteroseksueel ziet en nu tot de conclusie komt dat je eigenlijk biseksueel bent kan dat aanvoelen alsof er enkele fundamenten uit je leven verdwijnen. Dat is logisch maar niet echt aangenaam. Daarom denk ik dat praten belangrijk is. Zoek mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Dat kan hier op het forum, in jongerenverenigingen voor holebi's of op datingapps, al zal bij die laatste het meestal in de richting van iets anders gaan dan een babbeltje. Maar dat brengt me wel bij het volgende, ik denk dat je best je eigen seksualiteit verkent in een sfeer van vertrouwen. Bij een anonieme scharrel van Grindr zou mijn vertrouwen nihil zijn. Meestal zijn er in je vrienden/kennissen kring wel mensen die holebi zijn, misschien zonder dat je het weet. Waarschijnlijk staan zij wel open voor een babbel, die je misschien al iets op weg kan helpen.

Verder, als je van het vlottere type bent en in het studentenmilieu je ogen en oren wat de kost geeft moet je wel iemand kunnen vinden. Een beetje flirten kan best wel leuk zijn. Als je dat zou lukken heb je het waarschijnlijk, toch deels 'geplaatst' :).
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast