Ontmoeten

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
3 berichten • Pagina 1 van 1

Ontmoeten

Berichtdoor Steffie_2 » 17 jul 2017 23:17
Hallo

Mijn naam is Steffi. Ik ben 20 en ik zit al een hele tijd met de gedachte in mijn hoofd dat ik lesbisch ben.
Inmiddels ben ikner vrij zeker van en heb ik het ook al aan mijn vertrouwenspersoon kunnen vertellen.

Mijn probleem is dat ik geen andere meiden/ vrouwen ken die ook zo zijn. Ik zou er heel graag enkele leren kennen. Op zich is dit niet echt een probleem, maar ik ben nog nooit weg geweest en als ik dat plots zou gaan doen zou dat thuis wel voor wat vragen zorgen. Ik wil het absoluut nog niet vertellen thuis dus weet ik echt niet wat gedaan....
Steffie_2

Re: Ontmoeten

Berichtdoor Shyone » 17 jul 2017 23:28
Dag Steffie!

Het thuis vertellen kan een grote stap zijn voor sommigen en moet je enkel doen als je er klaar voor bent. Maar mijn ervaring vertelt me dat het eigenlijk niet zo'n big deal is als ik me vooraf voorstelde. Wat goed dat je al iemand in vertrouwen hebt genomen die je kan helpen. Maar als ik het zo lees, kan het internet wel een oplossing voor jou bieden. Bekijk even enkele datingsites of fora, zo kan jij het nog op jouw tempo uitzoeken en hoeven je ouders nog niks te weten.

Groetjes
"Truth is, everybody is going to hurt you: you just gotta find the ones worth suffering for."
-Bob Marley-
Shyone
New user
New user

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Re: Ontmoeten

Berichtdoor winteriscoming » 23 jul 2017 18:11
Neem je tijd om het thuis te vertellen. Ik zou je aanraden om het op termijn wel te vertellen, maar je hoeft niet perse de eerste keer al te zeggen dat je naar een holebi activiteit gaat. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je met vrienden op stap gaat. Dan heb je niet gelogen en hoef je het toch niet onmiddellijk te vertellen. Je kan natuurlijk ook hier op het forum wat rondkijken en mensen aanspreken. Zo leer je mensen kennen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt als jij.
winteriscoming
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27
Geslacht: Vrouw

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast