Lesbienne

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
4 berichten • Pagina 1 van 1

Lesbienne

Berichtdoor Jentl » 13 jul 2017 16:26
Hoi iedereen
Zo een jaar geleden heb ik ontdekt dat ik ook iets voor een vrouw kan en voel. Nu ben ik wel getrouwd met een man en heb ik kinderen. De andere persoon is getrouwd met een vrouw en hebben ook kinderen. Nu wil ik een beetje raad wat ik moet doen? Die persoon met rust laten of er voor gaan en mijn relatie stop zetten met mijn echtgenoot?

Help help

In mijn omgeving weet niemand dat ik bi ben
Jentl

Re: Lesbienne

Berichtdoor Belle » 13 jul 2017 19:03
Het kan gewoon een crush zijn, niets meer. Je kan altijd gevoelens krijgen voor het andere geslacht. Maar daarom hoef je niet direct actie te ondernemen. Dan ga je voor jezelf moeten uitmaken hoe sterk deze gevoelens zijn. Of kan je er mee leven en je relatie behouden.
Dit moet niet makkelijk zijn voor jou. Ik zou zeggen volg je hart, ookal kan dit een moeilijke weg zijn. Maar wat kan jou gelukkig maken.
Belle
New user
New user

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Jentl » 13 jul 2017 20:32
[quote="Belle"]Het kan gewoon een crush zijn, niets meer. Je kan altijd gevoelens krijgen voor het andere geslacht. Maar daarom hoef je niet direct actie te ondernemen. Dan ga je voor jezelf moeten uitmaken hoe sterk deze gevoelens zijn. Of kan je er mee leven en je relatie behouden.
Dit moet niet makkelijk zijn voor jou. Ik zou zeggen volg je hart, ookal kan dit een moeilijke weg zijn. Maar wat kan jou gelukkig maken.[/quote]
Dank u idd wat maakt mij gelukkig is zo moeilijk ik zie mijn man graag maar ook die vrouw pff moeilijk
Jentl

Berichtdoor winteriscoming » 23 jul 2017 17:59
Als je jouw man nog graag ziet en alles gaat nog goed in jullie relatie, dan zou ik niet halsoverkop alles op het spel zetten. Weet jouw man dat je bi bent? Misschien kan je hier wel eens over praten met hem.
Het blijft natuurlijk jouw keuze wat je doet, maar verliefdheid gaat over. Dus de vraag die je je moet stellen is of je je beter zou voelen om de rest van jouw leven een relatie te hebben met haar of dat je je wel nog een toekomst kan voorstellen met jouw man.
winteriscoming
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27
Geslacht: Vrouw

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast