Verliefd

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
4 berichten • Pagina 1 van 1

Verliefd

Berichtdoor cTom » 04 jun 2017 13:54
Hoi,

ik ben Tom en ik ben 19 jaar. Ik ben verliefd op een jongen van onze school. Ik denk dat hij hetero is.
Alle meisjes vallen voor hem. Hij zit in een andere klas, maar wij hebben gemeenschappelijke vakken zoals gym, geschiedenis, Nederlands, wiskunde, enzovoort. Ik vind hem heel knap en vriendelijk.
Niemand weet dat ik homo ben, enkel mijn beste vriendin weet ervan, maar zij wil er niet over spreken met mij.
Wanneer we gym hebben kan ik in de kleedkamer mijn ogen niet van hem af houden.
Zijn lichaam is zo mooi en gespierd. Ik heb bang dat hij erachter zou komen en dat hij mij zou gaan vermijden. Soms als ik alleen in de kleedkamer ben ruik ik aan zijn kleren, zijn lichaamsgeur is zo fijn om te ruiken.
De andere jongens uit zijn klas zeggen soms voor te lachen dat ik homo ben, maar ik lieg dan altijd dat dit niet zo is.
In de andere lessen wil ik steeds dicht bij hem gaan zitten of achter hem zodat ik hem kan bekijken.
Tijdens gym spreekt hij soms met mij en dan weet ik vaak niet wat ik moet zeggen.
Zou ik het hem zeggen? Wat kan ik doen?
Kunnen jullie mij helpen, ik voel mij zo hopeloos.

Groetjes, Tom.
cTom
New user
New user

Geslacht: Man

Re: Verliefd

Berichtdoor geeninspiratie » 04 jun 2017 14:19
Beste Tom

Ik heb begrepen dat je nog niet uit de kast bent, enkel bij je beste vriendin. Weet je waarom ze niet willen praten over jouw geaardheid? Heb je haar al gezegd dat je het belangrijk vindt dat je bij haar terecht kan, ook over jongenszaken? Een vertrouwenspersoon lijkt me hier de eerste stap te zijn. Misschien vind je die ook wel op het forum.

Wat betreft de jongen... Ik zou je aanraden om te proberen te weten te komen of hij hetero is. Indien dit het geval is, is het beter als je het van je afzet en hem loslaat.

Ik hoop dat dit helpt.

GI
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor BartV » 04 jun 2017 15:11
Hey Tom

de 1ste die ik vertelde dat ik homo ben, dat was mijn beste vriendin. Ik kan niet beschrijven hoe fantastisch het is om met haar over jongenszaken te praten, over ditjes en datjes, ... Het voelt gewoon ongelofelijk fijn om iemand te hebben die jou begrijpt. Waarom zou jou beste vriendin het er niet over willen hebben dat je homo bent? Alle vriendinnen van mij zijn juist kei blij dat ik homo ben(ik word behandeld als GBF, maar da's best leuk ;) ).

Wat die jongen betreft: het is niet omdat alle meisjes op hem vallen dat hij hetero is. Zoals bij jou, je ziet meestal bijna niet aan een persoon of hij/zij holebi is of niet. Ik zou het nog niet zeggen dat wat je voor hem voelt, omdat je het nog redelijk moeilijk hebt om met hem te praten... Zoals geeninspiratie al zei: probeer hem eerst beter te leren kennen, door wat te chatten met hem, bijvoorbeeld. En zeg het hem ook alleen als je zeker bent dat hij niet aan iedereen gaat vertellen dat je op jongens valt, want dat verspreidt zich als een lopend vuurtje in een school.

Dus kort: probeer met hem wat te chatten(als praten moeilijk is) zodat je niet voor verrassingen komt te staan :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Meisje » 18 sep 2017 21:31
Hey dit is lastig dat je u zo voelt je bent verlieft op hem maar bang om.het te zeggen kan je mss met hem praten of zo en gewoon eerst een mooi vriendschap en als je weet of hij ook zo is mss kan je er voor gaan veel succes
Groetjes neisje

Dubbelpost verwijderd.
- Wall
Meisje
New user
New user

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast