vriendschap of kan het meer worden

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
4 berichten • Pagina 1 van 1

vriendschap of kan het meer worden

Berichtdoor myflower » 01 jun 2017 01:24
hey,

Ik heb geen idee waarom ik dit doe maar ach ja waarom ook niet.
Ik ben graag op mezelf, altijd al geweest. Dat zorgt ook voor dat ik niet echt iemand heb om mee te praatten waar van ik weet dat mijn verhaal veilig is. Misschien is het wel daarom dat ik mijn verhaal hier vertel.
De laatste tijd heb ik enorm in de knoop gelegen of eigenlijk lig ik nog altijd in de knoop. Het lijk wel hoe meer ik hem probeert te ontwarren hoe groter hij wordt, hoe vragen/twijfels erop me afkomen. Ik denk dat ik een meisje leuk vind. Ze speelt al een tijdje rugby met me en ik vind haar echt geweldig. Ik weet dat ze een vriendje heeft en ik wil de vriendschap die we nu hebben niet vervreemde door haar te vertellen wat ik denk te voelen.

groetjes
my
myflower
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Re: vriendschap of kan het meer worden

Berichtdoor Pancake » 01 jun 2017 09:17
Goh ja, da's nog wel een behoorlijk lastige kwestie.

Ik vind toch dat je er altijd goed aan doet open kaart te spelen met mensen waar je een oogje op hebt, maar als die hetero is en een vriend heeft, is het misschien toch niet ideaal. Zijn jullie goed bevriend? Denk je dat ze anders met je zou omgaan mocht ze weten wat je voelt? Zo niet, dan zou ik het zeggen. Al is het maar om niet constant je gevoelens en gedachten te moeten verbergen.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Me, myself and I » 06 jul 2017 11:41
De vraag is ook of ze vermoedens heeft dat je op meisjes valt. Als iemand weet dat je op meisjes valt, kan je zo'n gesprek al makkelijker voeren. Dan komt het moment waarop je vertelt dat je gevoelens hebt voor haar, minder hard aan bij haar.
Misschien is het best om eens te polsen, hoe zij denkt over mensen die gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht. Als je hoort, dat zij niet negatief klinkt ... kan je het wel vertellen in 1 van jullie volgende gesprekken.
Ik hoop dat je hier iets mee bent, maar het is allemaal niet gemakkelijk natuurlijk. Elke situatie is anders, elke persoon is anders. Moed houden!
Me, myself and I
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Meisje » 18 sep 2017 19:28
Hey
Ik snap dat je in de knoop met jezelf en verward bent ik zal je een tip geven ik zou idd gewoon de mooi vriendschap gewoon voort zetten en gewoon genieten van de mooi momenten samen
Groetjes meisje
Meisje
New user
New user

Leeftijd: 24

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast