Coming out bij mijn vader

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
2 berichten • Pagina 1 van 1

Coming out bij mijn vader

Berichtdoor spaghetti » 22 maart 2017 21:10
Dus, mijn moeder weet al hoe ik ben, al hoewel ze nog twijfels heeft, is ze gelukkig wanneer ik gelukkig ben.

Maar ik weet hoe mijn vader hier tegenover staat. Hij is niet tegen homoseksualiteit, maar hij zegt wel dat er iets mis mee is. In de zin van het overleven van de mens ( voortplanten om te overleven ). Ik snap welk punt mijn vader maakt, en ik snap waarom hij zo denkt.
Toch heb ik moeite om het te zeggen, mijn vader zou me niet haten, maar ik ben bang dat hij me anders zal zien.
Zijn er wat tips? het zou vriendelijk zijn :)

Groetjes
Spaghetti
Spaghetti is lekker
spaghetti
New user
New user

Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw

Re: Coming out bij mijn vader

Berichtdoor VitC » 26 maart 2017 08:37
Ik ben niet out, maar heb al veel nagedacht over mogelijke gevoelens die mijn pa zou kunnen hebben.
Als het zo tegen de natuur is volgens hem, maar hij ziet je supergraag, dan zal hij je je "fase" gunnen en er intussen zelf aan wennen. Geef hem ook de tijd. Ik bedoel forceer het niet om hem direct te laten denken dat het voor altijd is. Je kan voorzichtig zeggen dat je meer naar meisjes dan naar jongens kijkt.
- Als je nog een beetje wacht, dan is het intussen misschien makkelijker om eens een vriendin bij jou te laten logeren en heeft hij intussen ook al gezien dat dit niet zo erg is als je het dan vertelt...
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35
Geslacht: Man

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast