Uit de kast komen en in relatie

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
4 berichten • Pagina 1 van 1

Uit de kast komen en in relatie

Berichtdoor Xfx » 22 maart 2017 11:01
Hoi allemaal.
Ik ben een vrouw van 23 jaar in een relatie van 3 jaar met een man.
Vroeger als tiener was ik uit de kast en heb ik enkele relaties gehad met meisjes.
Iedereen dacht dat dit een fase was, ik ben zo ook onbewust weer de kast in gekropen.

Nu, Het blijft een leegte en een gemis.
Ik voel geen lichamelijke aantrekkingskracht tegen over mijn man. En ik voel me ook heel schuldig hierover.

Tijd om naar mijn gevoel te luisteren en knopen door te hakken.
Is hier soms iemand die ongeveer in dezelfde situatie zat?
Hoe hebben jullie de stap gezet?
Iemand die me raad en goede moed kan geven?

Dankjewel! X
Whether I was born this way, or made this way, or chose this way. The important fact is that I AM this way. :wuif:
Xfx
New user
New user

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

Re: Uit de kast komen en in relatie

Berichtdoor Mannie » 22 maart 2017 11:59
Zelf zit ik niet in zo'n situatie,
maar 3 jaar geleden toen ik 13 was, was ik samen met een meisje, ik merkte aan mezelf dat ik me niet meer zo aangetrokken voelde tot haar en ik heb dat haar eerlijk gezegd. Ze zei dat ze het gemerkt had, we waren 1 maand in een relatie en dan was het gedaan, ze heeft me geholpen met mijn zoektocht naar wie of waartoe ik me wel aangetrokken voel.
En toen wist ik het min of meer, ik ben homo (wel duidelijk want als ik haar broer zag geraakte ik opgewonden).
Ze is nog altijd een goede vriendin van mij.

Als ik jou was (en je wilt het echt zeggen) zou ik er niet te lang mee wachten, hoe langer je ermee wacht des te moeilijker het wordt.
Eerlijkheid duurt het langst, en misschien helpt hij jou ook wel in jouw zoektocht.
Als je het gaat zeggen, veel succes, gewoon diep in en uit ademen en niet te lang wachten.
Grtjs, Mannie
Tijd is een vriend van iedereen, al ben je zelf geen vriend van tijd. Uiteindelijk wachten we allemaal op die ene vriend.
Mannie
New user
New user

Leeftijd: 17
Geslacht: Man

Berichtdoor Nora79 » 24 maart 2017 11:06
Hallo Xfx

Welkom op het forum.
Da's lastig als je merkt dat je je niet meer aangetrokken voelt tot je man, in een relatie van 3 jaren.
Misschien moet jij voor jezelf eens een aantal zaken op een rijtje zetten:
- zie jij je man nog graag genoeg om de relatie verder te zetten?
- wil je een relatie met een vrouw omdat je een gemis voelt, een leegte ? Het zal bij jou beslist geen 'fase' zijn. JIj weet dat zelf het best.
- weet je wat je wil momenteel?
Kan jij erover praten met je partner, dat je twijfels hebt- weet hij bvb. dat je voor hem relaties met vrouwen had?

Je kan dat best eerst allemaal proberen uit te klaren, zowel voor jezelf als voor jullie relatie.
Daarna weet je misschien beter wat te doen, hoe te handelen.
Kan zijn dat je eerst effe een tijdje alleen wil zijn of blijven (als je zou beslissen je relatie te stoppen) om alles te laten bezinken...

Je geraakt er vast wel uit.
Succes en courage hoor!

Groetjes
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor VitC » 26 maart 2017 08:55
Xfc,

ik moet eerst zeggen dat ik een weirdo ben...
Als je je man graag ziet en je je gezinssituatie wil houden. Misschien staat je man open voor een derde persoon als dat je gelukkig maakt.

Nico
"Een uitspraak kan via chat/forum afknappen, maar diezelfde uitspraak in combinatie met je geur, stem, ondeugend en speels blik, kan een BFF betekenen." -Met liefde geschreven.
x
VitC
New user
New user

Leeftijd: 35
Geslacht: Man

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast