nog nooit gevoeld?

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Crazy_mindz
New user
New user
Geslacht: Vrouw

nog nooit gevoeld?

Bericht door Crazy_mindz » 26 jul 2016 00:07

hey,

ik heb mezelf nog niet geklaard als iets in mijn leven, al wat ik van mezelf weet is dat ik me meer aangetrokken voel aan meisjes!
en dat is echt freaky, zo heb ik me mezelf nooit voorgesteld? Gwn altijd met een jongen gelijk al de rest !
maar nee nu moet ik anders zijn en ik weet en heb al aanvaard dat anders niet altijd slecht is, je bent uniek en speciaal maar dit is nog altijd zo moeilijk te geloven !!!
ik ben het beginnen merken toen mijn voormalige beste vriendin tegen mij zij dat ze BI was, ik had daar absoluut geen probleem meer ik aanvaard haar zoals ze is maar toen ja veranderde iets in mij toen ze mij aankeek het voelde anders, toen ze mij aanraakte ik begon spontaan te lachen, ze was veel meer dan een vriendin voor mij, maar toen zij mij vertelde dat ze verliefd op mij was toen panikeerde ik en duwde ik haar weg , maar toen kreeg ik een tweede kans en zij ik haar wat ik voelde ze wees me af en het deed meer pijn dan je kan voelen het was alsof mijn hart er werd uitgetrokken !!! nu ik denk dat ik meisjes leuker vindt dan jongens maar buiten mijn beste vriendin ben ik er niet echt verliefd geweest op 1 ????
ik krijg alleen zo een raar gevoel als ik op die manier aan meisjes denk???
ik weet met mezelf geen weg meer, mijn stiefpa vermoord mij moest hij dit te weten komen dus uit komen is ook niet echt iets wat k direct kan doen ? HELP MIJ ik kan alle hulp gebruiken !!!!!!

:headbang: :supersad:

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017
Geslacht: Man

Re: nog nooit gevoeld?

Bericht door TylerXD » 26 jul 2016 00:57

Hey Crazy_mindz

Het is in het begin altijd wel even schrikken als je ontdekt dat je op iemand van hetzelfde geslacht valt. Dat is zeker geen schande en uiteindelijk zal je het zelf ook kunnen plaatsen. Zoals je al aangeeft, is 'anders zijn' niet altijd slecht; iedereen heeft wel iets waardoor hij/zij 'anders' is. (Ik zou nog hele tekst kunnen schrijven over 'anders zijn' en 'wat is normaal?' . Maar daar gaat het nu niet om.)
Het feit dat het zo'n pijn doet dat je vriendin jou heeft afgewezen, betekent dat je inderdaad wel iets voor haar voelt/gevoeld heeft.
Het is ook geen ramp dat je 'alleen nog maar' gevoelens hebt gehad voor 1 meisje. Misschien ben je nog geen ander meisje tegengekomen dat ook jouw type is? Ik wil je zeker niet in een hokje duwen of in de war brengen, want er is hier geen één pasklaar antwoord voor. Ik raad je aan om nog eens goed na te denken en alles op een rijtje te zetten en om eventueel met een vertrouwenspersoon of met iemand van dit forum te praten. Dat helpt.

Ik raad je ook aan nog niet meteen uit de kast te komen (maar jij beslist zelf natuurlijk). Probeer eerst voor je zelf wat duidelijkheid te scheppen. Als je zelf nog niet zeker bent, is het niet verstandig om het al tegen iemand te vertellen die het misschien minder goed zou opnemen.
Ik ken je stiefvader natuurlijk niet, maar misschien valt zijn reactie wel mee? Misschien is het allemaal minder erg dan het lijkt? Je kan altijd subtiel polsen wat hij van holebi's vindt. Als je je ooit zou outen bij hem, dan kan je misschien om hulp vragen van iemand die hij goed kent en die een zekere invloed op hem kan uitoefenen. Deze persoon zou hem al kunnen voorbereiden op wat gaat komen en op hem kunnen inpraten.

Tot slot: zeker niets overhaasten! Doe alles op je eigen tempo. Denk goed na, zet alles eens op een rijtje, praat met iemand...

Ik hoop dat ik je al een klein beetje heb geholpen!
Groetjes,
TylerXD :)
Laatst gewijzigd door TylerXD op 26 jul 2016 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

vraagsteller
New user
New user
Geslacht: Man

Re: nog nooit gevoeld?

Bericht door vraagsteller » 26 jul 2016 15:45

Je bent 17 jaar, dus ik vermoed dat je in september aan je laatste jaar middelbaar zal beginnen? Is er niemand op school bij wie je terecht kan? Een leerkracht met wie je altijd al goed hebt kunnen opschieten, iemand van het omkaderend personeel, een begeleider van het CLB, een graadcoördinator, ... ? Zij zullen je zeker een luisterend oor bieden en kunnen je bijstaan.

Ik sluit me aan bij de mening van TylerXD over het feit dat je je - bij wijze van spreken - volgende week nog niet moet "outen". Bekijk het allemaal eens rustig vanop afstand.

Het feit dat je slechts gevoelens hebt gehad voor 1 bepaald meisje betekent niet dat je niet op meisjes kan vallen. Maar weet dat je liefde niet kan dwingen. Het kan zijn dat je morgen iemand tegenkomt waarbij je datzelfde gevoel opnieuw ervaart.

Misschien kan het raadzaam zijn om toch nog eens contact op te nemen met dat ene meisje. Toen ze jou vertelde dat ze iets voor jouw voelde heb je haar "weggeduwd". Je hebt het niet zien aankomen. Dat is misschien bij haar nu ook het geval geweest en heeft ze je daarom afgeblokt. Een gesprek met haar kan misschien enkele vragen oplossen waarmee je nu kampt.

Groeten
Nil volentibus arduum

Plaats reactie