Verliefd op een jongen maar ik ben niet uit de kast

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
GayBoy1998

Verliefd op een jongen maar ik ben niet uit de kast

Bericht door GayBoy1998 » 19 jun 2016 10:03

Hey iedereen
Enkele maanden geleden was ik op schoolreis naar Italië en daar ben ik bevriend geraakt met een jongen van mijn jaar... Maar ik weet niet wat ik moet doen... Ik denk elke dag aan hem maar.... niemandd weet dat ik op jongens val. Ik probeerde hem te vergeten maar dat lukt gewoon niet... Wat moet ik doen???
Dankje...
GayBoy1998

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Verliefd op een jongen maar ik ben niet uit de kast

Bericht door Wall » 19 jun 2016 11:31

Hey GayBoy1998

Heb je een goeie vriend of vriendin met wie je hierover zou durven praten? Ik denk dat het al zou helpen als je er gewoon met iemand vanuit je omgeving over kon praten. Als je dat niet ziet zitten, zullen de mensen op dit forum zeker en vast ook een luisterend oor willen bieden.

Misschien helpt het ook om op het forum soortgelijke verhalen te lezen en te reageren op reeds bestaande topics. Je kan hiervoor altijd gebruik maken van de zoekfunctie. Je kunt natuurlijk ook altijd een account aanmaken en via privé-bericht verder met iemand praten.

Weet in elk geval dat je er niet alleen voor staat en dat we je hier allemaal zullen proberen helpen!

Groeten
Walll

BjarniiV
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Verliefd op een jongen maar ik ben niet uit de kast

Bericht door BjarniiV » 19 jun 2016 13:02

Wall schreef:Hey GayBoy1998

Heb je een goeie vriend of vriendin met wie je hierover zou durven praten? Ik denk dat het al zou helpen als je er gewoon met iemand vanuit je omgeving over kon praten. Als je dat niet ziet zitten, zullen de mensen op dit forum zeker en vast ook een luisterend oor willen bieden.

Misschien helpt het ook om op het forum soortgelijke verhalen te lezen en te reageren op reeds bestaande topics. Je kan hiervoor altijd gebruik maken van de zoekfunctie. Je kunt natuurlijk ook altijd een account aanmaken en via privé-bericht verder met iemand praten.

Weet in elk geval dat je er niet alleen voor staat en dat we je hier allemaal zullen proberen helpen!

Groeten
Walll
Ik sta volledig achter wall haar mening hierover! Wij van het forum zullen altijd voor je klaarstaan als je wilt praten over je problemen in het algemeen! Je zou ook inderdaad best dit eerst bespreken met een goede vriend of vriendin want hij/zij is niet voor niks je beste vriend/vriendin.
Greetz :)

Plaats reactie