ik weet niet wat te doen

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
iamagirl
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

ik weet niet wat te doen

Bericht door iamagirl » 07 jun 2016 16:16

hey iedereen, ik ben lang niet op het forum geweest maar ik heb hulp nodig.
eind 2015 heb ik een meisje lere kenne en het klikte meteen het was alsof we elkaar al jaren kende.
eind januari zijn we een relatie begonne en het waren de beste 2 maand van mijn leven... want toen was het mooie verhaal gedaan.
we hebbe nog een maand contact gehad en we kwamen nog altij super goe overeen maar ik kon ni gewoon vriende zijn wat ze wel verwachte dus na een paar ruzies heeft ze me geblokkeert op alles. we zitten bij elkaar op school dus zagen elkaar elke dag. in het begin gunde ze mij geen blik maar de laatste weke kijkt ze superveel in mijn ogen en de laatste keer lachte ze zelfs naar mij. nu de reden waarom het gedaan is is omdat ze nog ni klaar was om uit de kast te kome en besefte daardoor dat ze eigelek nog ni klaar was voor een relatie met een meisje... ik denk dat ze er wel klaar vor is maar gwn bang heeft. ik weet da ze me graag zag en ik zie haar nu nog mega graag en ik mis haar meer en meer... ik heb haar nodig in mijn leve zij maakte het compleet en zij was diegene die mij gelukkig maakte ... nu vraag ik aan iedereen die zo lief is om mijn verhaal te leze of jullie tips hebben. moet ik contact zoeken? moete we weer gewoon vriende worde? moet ik haar gewoon late? please help me want ik heb haar echt nodig in mijn leve ...

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Re: ik weet niet wat te doen

Bericht door Kleerkastkast » 07 jun 2016 20:19

Oy!

Ik begon dit bericht te lezen, en in bepaalde mate kwam het me enorm bekend voor.. Ik kreeg een relatie, deze duurde niet lang, ik kon niet gewoon vrienden blijven, we kregen ruzie,.. Voor mij is dit 'mooi' geëindigd als in: we hebben geen ruzie meer en niet 'teveel contact'.

Eerst, uw 'ik heb haar nodig in mijn leven'. Je hebt haar niet nodig in jouw leven. Zeker niet. Nog geen twee weken geleden zat ik in exact jouw plaats.. Ik zat roepend in mijn kamer en wenend op de vloer, denkend dat ik niets wat zonder haar, en dat ik haar nodig heb om ook maar iets van geluk te kennen in mijn leven. Ik was fout. Na nog geen twee weken zie ik in dat ik haar totaal niet nodig heb, integendeel, en die periode zal bij jou ook nog wel komen. Misschien binnen enkele weken, misschien binnen enkele jaren.. Ik heb geen idee, maar die periode komt wel.

Nu, om op uw vraag te antwoorden, ik zou niet als eerste contact zoeken. Ze heeft als reden 'nog niet klaar om uit de kast te komen' gegeven, en mij lijkt het alsof je haar wat 'dwingt' of 'pusht' om dit te doen (indien je teveel toenadering zoekt), voor je eigen goed, om het grof te zeggen. Je kan altijd wel eens proberen om rustig een gesprek te beginnen: eens vragen hoe het op school of met de examens gaat, vragen hoe haar dag geweest is enzovoort, maar laat de andere gesprekken nog even achterwege. Als je te veel contact zoekt met haar, kan het een omgekeerd effect hebben en duw je haar net meer weg. Been there. Succes!

Hanne96
New user
New user

Re: ik weet niet wat te doen

Bericht door Hanne96 » 13 sep 2016 10:39

Hehey!

Ik herken me heel goed in je verhaal maar dan vanuit je ex vriendin..
Ik werd zot verliefd op een meisje, we kregen een relatie, maar ik was nog niet uit de kast en dat maakte het moeilijk voor haar.
Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan en zakte ik in een diepe put.. We hadden ook geen contact meer.
Na een paar maanden ben ik toch uit de kast gekomen en hebben we terug contact gezocht, ondertussen zijn we terug samen en gaat het veel beter.

om terug te komen op jouw verhaal, ik zou toch terug rustig contact zoeken, en kijken wat ze precies wil, je zal zelf als geen ander weten dat uit de kast komen een hele stap is soms, probeer haar daar in te steunen, maar vooral niet te dwingen! als ze terug naar je lacht enzo, is het wel een teken dat ze er nu mss toch klaar voor is :)

Je mag altijd een pb sturen als je wil :)

Liefs Hanne!

Plaats reactie