Uitgaan als homo

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Olvr

Uitgaan als homo

Bericht door Olvr » 30 mei 2016 18:59

Één goede avond,

Ik ben een 20 jarige student aan het Ugent (niet op kot) en ben nu een jaar uit de kast. Ik ga graag uit en ga graag op café met maar de laatste tijd begint het zowat te kriebelen om eens naar iets meer homo gerichte dingen te gaan. Ik kom uit een relatie en leerde via hem wel veel homo's kennen (waar we dan ook mee uitgingen) maar nu dat weggevallen is mis ik dat toch wel... Ik heb wel wat homo vrienden maar die staan allemaal nogal negatief tov van zo cafés als Aplus en andere (omdat ze ook niet als homo erkent willen worden ofzo idk) en hebben zelf ook niet echt een grote homo vriendengroep. Mijn hetero vrienden krijg ik al helemaal niet mee... Alleen op café gaan lijkt mij ook vreemd? Nee? Iemand wat tips of ervaringen?
En dan de vraag die soms krijg is "waarom zou je überhaupt naar zo een dingen willen gaan, je kunt je toch ook gewoon amuseren?" Ja das volledig waar maar je ziet helemaal niet aan mij dat ik op jongens val en ik spreek ook niet zo snel een jongen aan (niet dat ik me ervoor schaam ofzo hoor) dusja ik denk dat ik me nog net iets meer ga amuseren en mensen leren kennen als ik eens mijn horizon wat uitbreid.

Olvr
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Olvr » 30 mei 2016 19:10

Moest ge ooit eens een pb willen sturen ;)

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017
Geslacht: Man

Re: Uitgaan als homo

Bericht door Reuel » 01 jun 2016 14:51

Ghoh, ik ga af en toe wel eens alleen op café, optreden, koffiebar, zelfs op restaurant,... Ik vind dat nu niet zo raar hoor ;). Integendeel lekker ontspannend, met een boekje of een krantje bij. Nu da's wel meestal op de middag, maar toch wel de makkelijkste manier om eens ene losse babbel te hebben met mensen. Naar een feestje ga ik altijd mee met vrienden op schok.

Voor de rest begrijp ik je volledig hoor. Ik zet regelmatig een stapje in de wereld. Maar sommige dingen zijn zo maar wat halfhalf enthousiast van te worden, omdat er ergens iets niet klopt. Echt iets "gay" doen bij momenten is echt leuk. Gewoon, een paar uurtjes in een omgeving die perfect goed zit en waar je u volledig kan laten gaan (al heb je niet echt veel gaycafés).
Nu, ik zou zeggen. Blijven doen waarmee je bezig bent, probeer eens een heel specifieke vriend/vriendin aan te spreken en hem/haar te overtuigen om eens me te gaan naar iets dat jij wil/uitkiest Niet een hele groep.. Er is bijna elke week wel een gayfeestje in Gent. Playground, Think, af en toe iets in de Tijuana. Je kunt ook altijd eens binnenspringen bij VG en wat mensen leren kennen om mee uit te gaan, hier op het forum wat rondwaren,... Opties genoeg!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Plaats reactie