Verward

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
1 bericht • Pagina 1 van 1

Verward

Berichtdoor BC_ » 15 feb 2016 23:25
Hey,

Ik heb besloten om hier toch maar mijn verhaal te doen om te zien of er nog mensen zijn in dezelfde situatie. Ik vind het best een genante situatie om over te praten en weet niet of dit op dit forum aanvaard wordt.

Ik ben een vrouw van 24 en heb enkele jaren geleden een langere relatie gehad met een man. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat er iets mist in mijn leven, ik voel me ook nergens thuis horen. Ik loop een beetje verdwaald rond.

Ik ben echt wel verliefd geweest op de man en heb er gevoelens voor gehad, maar er mistte op fysiek vlak toch wel wat aantrekking. Ik heb sinds kort ondervonden dat wanneer ik 'pikante vrouwen scènes' zie, ik echt wel veel meer fysieke aantrekking voel dan bij een man. Ik vind dit erg verwarrend want ben nooit op een vrouw verliefd geweest en voel me ook niet echt aangetrokken tot vrouwen, maar ook niet echt tot mannen momenteel.

Ik ben echt heel erg in de war. Heeft er iemand raad voor mij of een gelijkaardige situatie?

Groetjes
BC_
New user
New user

Geslacht: Vrouw

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast