Lesbisch?Bi?hetero???

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
eva_xX

Lesbisch?Bi?hetero???

Bericht door eva_xX » 11 mar 2015 19:59

Hallo iedereen ik ben nieuw van vandaag sinds ongeveer 1 jaar ben ik namelijk beginnen twijfelen over mij geaardheid.
Het begon toen vriendinnen aan mij vroegen of ik lesbisch was : ik zei nee omdat ik toen 100 procent dacht dat ik hetero was maar sinds toen begon ik te twijfelen en merkte ik steeds mee dat ik helemaal niet hetero ben omdat ik merkte dat ik verliefd aan het worden was op mijn beste vriendin... natuurlijk moest ik meteen zorgen dat dat niet zou gebeuren want mijn vriendin in namelijk hetero en zou dus nooit op mij verliefd kunnen zijn! Maar nu leef ik dus voort met twijfels... ik weet wel 1 ding zeker ik ben sowieso geen hetero. dus ofwel bi of wel lesbisch.
De reden dat ik een account heb aangemaakt op wel jong niet hetero is omdat ik graag verhalen van anderen zou willen horen hoe het bij hen was en misschien met een paar jongeren praten dat zou ik zeer fijn vinden... hopelijk zijn er jongeren die hetzelfde als mij hebben meegemaakt en dat we er dan samen over kunnen praten.
groetjes eva

Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Lesbisch?Bi?hetero?

Bericht door Barry » 12 mar 2015 11:59

eerste en vooral van harte welkom op het forum. :D
je situatie is heel herkenbaar hoor. er zijn veel mensen van jouw leeftijd die twijfelen over hun geaardheid. ik heb voor jou en allen in die in die situatie zitten slechts 1 advies. heb geduld en laat het op je afkomen. je zal er vanzelf wel achter komen wat je nu eigenlijk het leukst vindt en op wie je verliefd wordt. als dat een meisje is, ja dan is dat maar zo.

veel succes nog in je zoektocht!

iamagirl
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door iamagirl » 14 mar 2015 10:33

Barry schreef:eerste en vooral van harte welkom op het forum. :D
je situatie is heel herkenbaar hoor. er zijn veel mensen van jouw leeftijd die twijfelen over hun geaardheid. ik heb voor jou en allen in die in die situatie zitten slechts 1 advies. heb geduld en laat het op je afkomen. je zal er vanzelf wel achter komen wat je nu eigenlijk het leukst vindt en op wie je verliefd wordt. als dat een meisje is, ja dan is dat maar zo.

veel succes nog in je zoektocht!
Inderdaad! Ik twijfel nu ook een jaartje maar ik laat het gewoon op mij afkomen. :) Ik zie wel op wie en wanneer ik verliefd word. Je kan me altijd een berichtje sturen.

eva_xX

Bericht door eva_xX » 15 mar 2015 12:40

danku voor jullie reactie :)

Rani
New user
New user

Bericht door Rani » 15 mar 2015 18:40

Hey, welkom op het forum! Ik twijfel zelf ook nog altijd. Ik begrijp je verwarring. :)
If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

monkey1997
New user
New user

Bericht door monkey1997 » 15 mar 2015 22:07

Heey!

Welkom! :)
Je situatie is heel erg bekend voor mij omdat ik dat al een paar keer heb meegemaakt.
Ik ben 2 jaar geleden voor het eerst verliefd geweest op een vriendin van me.
Eerlijk gezegd weet ik nu nog steeds niet hoe het nu zit met mijn geaardheid.
Ik weet wel dat ik niet hetero ben maar misschien lesbisch/ bi net zoals jij.
Als je eens wilt praten, stuur maar een berichtje en ik zal proberen om zo snel mogelijk te antwoorden!

Gr. monkey1997

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 16 mar 2015 18:46

Ik zou eens nadenken over de manier waarop je naar films/tv series kijkt. :)

Veel mensen kijken naar films/series omwille van de acteurs en actrices die erin meespelen. Als je merkt dat eigenlijk alleen de knappe actrices van een serie je aanspreken, dan denk ik dat je lesbisch bent. Kijk je echter alleen omdat er zo'n hottie als Zac Efron in meedoet, is je vriendin misschien een uitzondering op de regel (maar persoonlijk denk ik het niet). Als je zowel celebrity crushes hebt op zowel mannen als vrouwen, ben je waarschijnlijk biseksueel. Zo kan het zijn dat je op je vriendin verliefd geworden bent omdat je valt op een persoonlijkheid, niet op een geslacht.

het is maar een idee he :p
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

eva_xX

Bericht door eva_xX » 16 mar 2015 19:36

danku allemaal voor de reacties ik ben hier echt heel veel mee! het is echt fijn om te horen dat ik niet de enige ben dat twijfelt!

eva_xX

Lesbisch?Bi?hetero???

Bericht door eva_xX » 21 mei 2016 17:46

Hallo allemaal, Het is lang geleden dat ik nog op deze site geweest ben. Ik ben ondertussen al 17 jaar. een jaar geleden vertelde ik jullie dat ik aan mijn geaardheid twijfelde... dus kwam ik op deze site terecht. Ik dacht toen dat ik beter er niet te veel mee bezig kon zijn, dat het allemaal wel op mezelf zou afkomen, dus ben ik gestopt me op deze site te komen. Nu 1 jaar later... zit ik nog steeds met hetzelfde probleem... ik dacht dat het een fase was dat voorbij ging gaan, maar dat is niet. Ik blijf maar het gevoel hebben dat ik mij tot meisjes aangetrokken voel.. Ik weet niet wat ik moet doen.. en wat ben ik nu? lesbisch? hetero? of bi? ik weet het allemaal niet meer... Iemand misschien dat hetzelfde als mij meemaakt? of maak je iets anders mee? ik hoor graag jullie verhalen!
Groetjes Eva
eva_xX

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Re: Lesbisch?Bi?hetero???

Bericht door idk » 21 mei 2016 18:45

Welkom terug Eva!

Rommel gerust nog eens door de topics op dit forum, hopelijk vind je (opnieuw) wat antwoorden :)
Ik ben er zeker van dat als je met vragen zit, je die gerust aan medeforummers kan stellen!

Groetjes
idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

eva_xX

Bericht door eva_xX » 21 mei 2016 19:42

dankje! zal ik zeker doen!

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 21 mei 2016 20:33

Net als jij (maar dan als jongen), heb ik toen ik 16 a 17 jarige hetzelfde gedacht en gevoeld.

Ik voelde me enorm aangetrokken tot jongens, maar ook meisjes deden me wel iets.
Bij jongens ging het dan vooral om fysieke aantrekking en bij meisjes ging het om een emotionele band.
Ik dacht dat het onmogelijk was om ooit een emotionele band met een jongen te hebben. Vandaag weet ik wel beter ... .

Net als jij heb ik mezelf heel lang gerustgesteld met het feit dat alles een fase was. Dat werkt nu eenmaal geruststellend en soms wil je er gewoon niet aan denken, omdat je ergens nog met de gedachte zit van 'Was ik maar 'normaal' .'
Spoiler! :
En of je nu op jongens of op meisjes of op beide valt, voor mij ben je normaal :)
Ik heb avonden in mijn bed gelegen en gedacht: 'Geef het nu toch toe, Robbe, face it.' Maar het hielp allemaal niet ;)
Als ik er nu op terug kijk, vind ik het ook een fase van jezelf gerust te stellen dat het een fase is :awkward:

Dat geldt nu natuurlijk voor mij. Jij moet uiteindelijk zelf bepalen of het echt een fase is of als je jezelf aan het geruststellen bent.
Het kan effectief zijn dat je nog een jongen ontmoet waar je alles in zal vinden wat je nodig hebt.
Toch ... als ik je verhaal lees van een jaar geleden en nu een jaar later ... denk ik dat je misschien al kunt zeggen dat je niet hetero bent.

Hopelijk heb je iets aan mijn berichtje

Veel goeie moed!

Robbe
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 22 mei 2016 01:19