Jouw laatste coming out [7]

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
itsjustme1
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Jouw laatste coming out [7]

Bericht door itsjustme1 » 01 okt 2013 20:45

Vandaag, tegen een paar vriendinnen op school. Ze reageerden heel positief. Eentje bleef de les daarna zelfs zeggen dat ze trots was op mij. :)

mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door mientje » 02 okt 2013 04:00

Ik blijf groot fan van dit topic!

Daarnet tegen mijn nieuwe Erasmusvrienden. Ik begon een discussie met een moslim over zijn visie tegenover homo's en toen hij echt te grappig werd (it's a decision, it doesn't exist in my country, you just have to get used to your boyfriend, two girls can't satisfy eachother because there is no penis ...) deelde ik het met de andere erasmussers rond ons. Ze verdedigden allemaal mijn kant van het verhaal. Opeens vroeg de moslim of ik lesbisch was omdat ik het zo hard verdedigde. Ik heb eerlijk geantwoord en dan nog 2u gediscussieerd over het feit dat ik nooit iets met hem zou beginnen hoewel hij mij in zijn gsm heeft staan als 'the most beautiful girl of the group'. Heerlijk heerlijk. Blijkbaar is het logisch dat een Afghaan elk meisje kan krijgen dat hij wil...

Jen1988
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jen1988 » 02 okt 2013 10:26

Gisteren op school stond ik buiten met een meisje uit mijn klas. Plots passeerde mijn liefje in de auto aan school en ik zei: 'kijk daar, mijn liefje rijdt daar!'. Waarop zij zei: 'ooh, woont hij hier niet ver van?'. Ik heb er meteen op gereageerd: 'het is een zij...' Je had haar gezicht moeten zien :p Ze was er precies niet goed van, maar reageerde achteraf wel positief door te zeggen dat ze het niet wist en dat ze dat helemaal niet erg vindt :)
Waar liefde sterft, sterft het leven...

* Never leave your heart alone in a box locked up...*

MEandI
Regular user
Regular user

Bericht door MEandI » 02 okt 2013 22:17

Een paar dagen geleden aan een jongen uit mijn jaar waar ik heel goed mee overeen kom. Ik had het totaal niet gepland maar we waren aan het praten over liefde en hij zat bezig over zijn vriendin en dat hij zo veel van haar houdt en zo en toen vroeg hij aan mij of ik verliefd ben op iemand. Ik heb hem dan gewoon gezegd dat ik verliefd ben op een meisje en ik vertelde een paar dingen over haar en hij reageerde heel normaal. Hij zei er niets speciaals over, ik dacht eerst dat hij het niet doorhad of zo. :p Maar vandaag toen we alleen waren zei hij nog eens dat hij het sterk vond van mij dat ik het hem had gezegd en dat hij het echt niet aan iemand gaat doorvertellen en dat hij er ook totaal geen problemen mee heeft en zo. :)

Littlegirl
New user
New user

Bericht door Littlegirl » 11 okt 2013 19:05

Ik: guess who likes girls
Vriendin: uhm kweni
Ik : ellen degenrees
Ik: ahja en ik ook

Was best wel grappig en heb een supergoeie reactie gekregen van haar !
Don't judge a book by it's cover

Anna*
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Anna* » 13 okt 2013 10:18

Samen met een vriendin van mij(die het al wist) en een ander meisje waar ik goed mee overeenkom een film kijken bij die vriendin op kot. Het meisje vroeg aan mij.
" Das toch een mooie man?"

ik: euhm, kweenie, ik val eerder op meisjes :D
Life begins at the end of your comfort zone

cerclezot
Experienced user
Experienced user

Bericht door cerclezot » 15 okt 2013 19:50

Gisteren in de Zweedse les aan twee medecursisten verteld enkel positieve reacties gehad.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 16 okt 2013 14:16

Daarstraks aan enkele medestudenten waarmee ik een groepswerk doe.
Goede reacties :)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Lingeke

Bericht door Lingeke » 16 okt 2013 16:13

Vorige week bij mijn ouders!!!!!!!
Ik flapte eruit dat ik iets moest zeggen. mijn vader vroeg of ik een lief had. Ik zei dvan niet maar dat als ik een lief heb, het voor mij niet uitmaakt of dat een man of een vrouw is en begon heel erg te wenen van de opgebouwde spanning die er eindelijk af was.
Mijn ouders kwamen bezorgd dichterbij. Ze vonden het erger dat ik aan het wenen was en vroegen zich af waarom, want "wat is nu eigenlijk het probleem?"

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 17 okt 2013 14:06

Gisteren bij twee kotgenotes. "Maar allez, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Je ziet dat dus echt niet, he" :p
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Doll
New user
New user

Bericht door Doll » 19 okt 2013 12:32

Mijn laatste coming out was op mijn werk nu toch ook een jaar geleden.

Niets speciaal ik begon gewoon te vertellen over 'mijn vriendin', de verwarde blikken waren wel grappig ik zag ze zo denken 'is dat nu gewoon een vriendin of heb ik mij mishoord of is ze echt lesbisch ?'

Ze reageerde goed, ik als enigste holebi op de werkvloer moet ik vaak allerhande vragen beantwoorde zoals de originele vraag 'hoe doen jullie dat ?!!?'
en de grapjes natuurlijk ook maar natuurlijk laat ik mij niet doen :P
Spoiler! :
Nosy little fucker aren't you

MarsManneke
New user
New user

Bericht door MarsManneke » 19 okt 2013 14:52

*
Laatst gewijzigd door MarsManneke op 05 nov 2013 04:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 27 okt 2013 22:30

Mijn ouders hebben mijn hele familie ingelicht (en daar zitten wel wat wacko's tussen). De eerstvolgende familiefeesten wordt raar.

Ik had niet gedacht dat ze het tegen mijn grootouders (93 en 95) zouden zeggen, maar ze hebben het toch gedaan. Ik zou dat zelf nooit gedaan hebben, omdat ik dacht dat ze dat niet zouden aankunnen of zich te veel zorgen zouden maken.

Ik heb mijn ouders impliciet gevraagd om de oudere generaties in te lichten, mijn neven en nichten die kon ik zelf wel aan, maar ze zijn nogal drastisch te werk gegaan. :what:

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 01 nov 2013 18:20

Op café deed ik verhaal over een collega die lijkt op mijn ex, waarop een kerel die ook al eens bij ons groepje zit en maar met een half oor aan het luisteren was: "Ah, en wat voor ne kerel is 't?" - "Nee nee, 't is een vrouw." Zijn reactie was hi-la-risch. "Echt? Ah, dus gij zijt..? Echt? Nee ma, echt? Allez? Nee? Echt?"

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 02 nov 2013 23:05

Volgend facebookgesprek:
Mijn beste maat aka MK
wat zijn al u redenen om gelukkig te zijn chouke?
22:26
Siri Røhmesmo
hahaha
da heeft'm gelezen ze
1) I'm in love
2) Ik zit in Spanje
3) Cava à volonté
22:43
MK
tell meee:D
letten op de details he chou
22:44
Siri Røhmesmo
haha
goh ja
waar te beginnne
she is awesome
MK
22:45
:o
MK
oohh it's a she ? mag ik ze zien ?
swel geil :d
22:45
Siri Røhmesmo
hahahhaha
*naam van mijn liefsteke*
facebookt ze ne keer
MK
22:46
MK
da gaan ik direct is doen
eh zeg, check is aan niet mis zou'k zo zegge
22:48
Siri Røhmesmo
Echt eh, mhihihi
MK
mes félicitations hein chou !
Siri Røhmesmo
Siri Røhmesmo
haha, graçias guapo!
22:51
MK
ben je bi of lesbisch ?
ik wist da ni jong
fin ni da ik alles moet weten :d
22:52
Siri Røhmesmo
hahahha
wist gij da nie?
wij hebben toch (één van ons eerste gesprekken) vóór examen fysieke vaardigheden ies gebabbeld over meisjes?
22:55
MK
ja ma da betekent toch ni dat ge op meisjes valt?
ni da ik daar tegen ben ofzo, integendeel :d
Siri Røhmesmo
hahaha, typisch
Siri Røhmesmo
nee jaa, ik euh
ik vind meisjes ook leuk, vooral leuk eigenlijk
22:57
MK
hahaha cutie :d
The best dreams happen when you're awake.

siri
New user
New user

Bericht door siri » 12 nov 2013 00:09

Bij mijn ouders, al een paar maanden geleden. Raar. Sindsdien niet meer over gepraat tot enkele weken terug mijn mama begon te vragen:
Mama: "Weet x (naam van een goede vriendin) het al?"
Ik (wel wetend waarover het ging): "Wat?"
Mama: "Ja, van u"
Ik: "nee"
Mama: "bent ge daar echt nog altijd zeker van?"
*facepalm*
toen geprobeerd om het gesprek zo snel mogelijk af te ronden.

Ze zullen wel bijdraaien als ik met iemand thuis kom. Sindsdien heb ik het eigenlijk tegen niemand meer expliciet gezegd, hoewel er nog potentieel genoeg is. Was daarvoor net goed bezig, maar dit heeft me toch wel wat afgeremd.

_viooltje_
Regular user
Regular user

Bericht door _viooltje_ » 13 nov 2013 09:03

Ik herken dat verhaal van bij uw ouders wel... Zelf heb ik het een aantal weken geleden aan de telefoon gezegd, maar ze wilden niet dat mijn jongste zus het wist omdat ze in een stressy periode zat. Ze begrepen en aanvaardden het wel. :-) Maar als ik nu mijn ouders zie, wordt er (voorlopig) niet over gepraat, zo awkward! :what:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 24 nov 2013 02:12

daarstraks het hele CO verhaal (met uitzondering van een deel van 't internet) aan enkele gastjes van de roeiclub. Zij reageerden goed. Nu de ouders nog zeker?
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

OwlwaysWithYou
New user
New user

Bericht door OwlwaysWithYou » 24 nov 2013 15:16

net iets minder dan een maand terug aan een goeie vriendin van mij tijdens het samen terugfietsen
had het niet gepland om het op dat moment te zeggen (wel om het ooit te zeggen, een heel stuk eerder eigemlijk al) ik floepte het eruit
eerst was ze erg lacherig van 'haha geintje zeker' en 'die zag ik niet aankomen'
toen zo vragen van echt? echt? meen je dat? en ik stond zo schaapachtig te grijnzen (was mn tong verloren' en toen werd ze ineens heel blij (ze is zelf lesbisch en ze was blij dat ze eindelijk niet meer de enige was van iedereen die ze kende)
en toen zo van 'goh dat had ik echt niet van jou verwacht, moet eens iets aan mn gaydar doen' en toen was zij thuis en ik moest nog wat verder en ik dacht zo bij mezelf 'goh, kan het niet geloven dat ik het echt hebverteld'

ze was dus zeer positief en de enige die het weet maar dat hou ik voorlopig ook zo, niet dat ik bamg ben voor de reacties maar ik vind het niet nodig dat anderen het weten, is mijn liefdesleven/gevoel en hebben de anderen niets mee te maken, als ik een vriendin krijg horen ze het dan wel :P
Something... Something... Dark side

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 26 nov 2013 14:07

Ik heb mezelf deze week enkele keren geout. Steeds via sms of chat, gewoon omdat het onderwerp daarop kwam en ik het al een hele tijd moest zeggen, maar het kwam er nooit van. Gisteren zat ik hier dan op kot met een vriend en een vriendin en die vriend gaf de hele tijd hints (hij weet het al) en dat meisje zat dan maar raar te kijken. Uiteindelijk zei ik maar dat hij het dan maar moest zeggen, want hij wou het toch zo graag :p
Iedereen reageerde goed, sommige verwachtten het wel niet :wink:

Plaats reactie