Jouw laatste coming out [7]

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Jouw laatste coming out [7]

Bericht door geeninspiratie » 31 aug 2019 15:19

Anna* schreef:
31 aug 2019 11:07
Een jongen die via via had gehoord dat ik lesbisch ben en tijdens het uitgaan er op wees dat er een jongen naar mij aan het kijken was. En ik dan zo: "Nee, ik val niet op jongens hé" en hij zo van "ja blijkbaar niet, daar ben ik vorige week achtergekomen." En dan even later: "ge ziet dat wel niet aan u hé dat ge op meisjes valt." Dus ik zo van: "ja aan u ziet ge ook niet dat ge op meisjes valt hé." En hij dan zo van: "oké Anna, touché."
Dat antwoord moet ik onthouden voor in de toekomst :P .

OT: op mijn vakantiejob vorige maand. De collega in kwestie kon maar niet geloven dat ik homo was. Ze was er nog een kwartier over bezig in zichzelf :what: .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Anna*
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Jouw laatste coming out [7]

Bericht door Anna* » 03 sep 2019 11:14

geeninspiratie schreef:
31 aug 2019 15:19
Anna* schreef:
31 aug 2019 11:07
Een jongen die via via had gehoord dat ik lesbisch ben en tijdens het uitgaan er op wees dat er een jongen naar mij aan het kijken was. En ik dan zo: "Nee, ik val niet op jongens hé" en hij zo van "ja blijkbaar niet, daar ben ik vorige week achtergekomen." En dan even later: "ge ziet dat wel niet aan u hé dat ge op meisjes valt." Dus ik zo van: "ja aan u ziet ge ook niet dat ge op meisjes valt hé." En hij dan zo van: "oké Anna, touché."
Dat antwoord moet ik onthouden voor in de toekomst :P .

OT: op mijn vakantiejob vorige maand. De collega in kwestie kon maar niet geloven dat ik homo was. Ze was er nog een kwartier over bezig in zichzelf :what: .
Haha zeker doen! Oh dat is altijd vervelend vind ik, als ze je niet willen geloven :-?
Life begins at the end of your comfort zone

Gesloten