Jouw laatste coming out [7]

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
376 berichten • Pagina 1 van 191, 2, 3, 4, 5 ... 19

Jouw laatste coming out [7]

Berichtdoor Lawstudent » 31 jul 2013 22:20
Het vorige topic bereikte de fameuze 25 pagina's dus werd het tijd voor een splinternieuwe topic.

Waar deed jij je vorige outing en hoe gebeurde het? Regende het pijpenstelen of was het snikheet? Had je het gepland, gebeurde het impulsief, was het via-via?

En welke reactie kreeg je? Onverschilligheid, onbegrip, met open armen ontvangen, ...?

We zijn allemaal benieuwd dus typen maar :typ:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Re: Jouw laatste coming out [7]

Berichtdoor Cupcakeje » 02 aug 2013 17:23
Vandaag op mojn vakantiejob :) dat wordt een hele maand gezever aanhoren x)
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥
Cupcakeje
Regular user
Regular user

Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Kat » 02 aug 2013 18:15
Cupcakeje schreef:Vandaag op mojn vakantiejob :) dat wordt een hele maand gezever aanhoren x)

Ik gisteren ook tegen n collega, maar geen gezever gehoord tot nu toe :)
Kat
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Appelsien17 » 09 aug 2013 20:31
Hoi,ik vanmiddag nog bij mijn meme en Pepe
Pepe zei daar niets over maar mijn meme zei dat dat jog kan veranderen
En zo was mijn coming out gelopen
Gr. Appelsien17
Appelsien17
Regular user
Regular user

Berichtdoor Lena » 09 aug 2013 21:19
Op chirokamp heb ik het verteld en iedereen reageerde supergoed ! :)
I can't speak for the future. I have no crystal ball.
-Michael Jordan
Lena
New user
New user

Leeftijd: 19

Berichtdoor jolien2808 » 11 aug 2013 15:52
Gisteren bij een collega-jobstudente en ze durfde nog mee naar huis te rijden dus alles ok :-p En tijdens de middagpauze ook al min of meer bij een andere collega-jobstudente :-)
*Love is a friendship on fire*
jolien2808
Regular user
Regular user

Berichtdoor Cupcakeje » 12 aug 2013 18:59
Bij m'n baas die het blijkbaar nog niet gehoord had van die jongen ^^
"En Cupcakeje, heb jij al een vriendje?"
ik: "Ik doet niet aan vriendjes, ik heb wel een vriendin!"

Blijkt de neef van de baas homo te zijn ^^ Ik heb echt zalige bazen ^^
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥
Cupcakeje
Regular user
Regular user

Berichtdoor klainester » 13 aug 2013 12:27
Gisteren, eerste 'niet-geplande' coming out tijdens m'n bijles. Feels good.
Love is Love, man.
klainester
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Eduard87 » 14 aug 2013 21:50
4 outings op 2 dagen tijd! Ik ben precies op dreef :woot:

Alleen positieve reacties. :egyptian:
We mortals have many weaknesses; we feel too much, hurt too much or too soon we die, but we do have the chance of love.
Eduard87
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Kingdom » 17 aug 2013 08:38
Eduard87 schreef:4 outings op 2 dagen tijd! Ik ben precies op dreef :woot:

Alleen positieve reacties. :egyptian:

:greenthing: :fire: :sun: :balloons:

OT: gisteren aan een vijfjarig kind mogen uitleggen dat mannen ook verliefd kunnen worden op mannen. Met dank aan de moeder... not :roll:
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night
Kingdom
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Cupcakeje » 17 aug 2013 18:53
Kingdom schreef:OT: gisteren aan een vijfjarig kind mogen uitleggen dat mannen ook verliefd kunnen worden op mannen. Met dank aan de moeder... not :roll:

Ik zie er eigenlijk tegenop om dat aan mijn neefje (5) en nichtje (3) te mogen uitleggen ;S Zeker nu ik iemand heb die waarschijnlijk ook wel eens bij de familie zal komen :oops:

OT: Aan een nieuwe jobstudent bij ons... Al was het eerder iemand anders: "Zeg, dat meisje gisteren, was dat je vriendin?" ik: "nee, gewoon een vriendin, dé vriendin is op kamp"
Dat meisje kijken :wtf: Maar wel nog hard gelachen ermee ^^ We hebben nog es de pottengrappen bovengehaald :')

Min19'ers, mis jullie! ♥
Cupcakeje
Regular user
Regular user

Berichtdoor Quincy_ » 17 aug 2013 19:23
Laatste coming out was eigenlijk een beetje lullig via sms.. Zij praat op het werk veel over venten die ze tegen komt, dat meisje lijkt me echt ZO wanhopig. Ik vertel eigenlijk nooit niet veel over mijn liefdesleven (omdat er de laatste tijd ook echt niets gebeurd.. dus wat heb ik dan te vertellen). Via sms was ze me weer zo'n verhaal aan het vertellen en vroeg ze opeens weer over het mijne. Ik vroeg haar wat ze dan wilde weten. Wie mijn ex was en wat mijn type is enz. Dan stuurde ik mooi terug 'mijn ex-vriendin is..' En dan kreeg ik terug 'WAT? Een meisje???????' Vond ik best wel grappig. :mrgreen: Al moet ze het toch ergens wel geweten hebben denk ik zo. ;)
Sometimes when we think we are keeping a secret, that secret is actually keeping us.
Quincy_
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Appelsien17 » 17 aug 2013 19:35
Daarnet op Facebook nog tegen een monitor van mij en ze reageerde positief
Gr.appelsien17
Appelsien17
Regular user
Regular user

Berichtdoor MEandI » 18 aug 2013 20:51
Gisteren tegen een vriendin die het nog niet wist. Ze was één van de enigste die nog vriendelijk deed tegen mij de laatste maanden van het schooljaar en ik vond dat ze het moest weten voor het nieuwe schooljaar begon maar ik durfde het eerder niet zeggen.
Ik stuurde haar een sms en had het allemaal uitgelegd dat ik het eerst niet durfde zeggen enz. Ik zat de hele tijd te wachten op een antwoord en plots antwoord ze: 'Sorry, wie ben je?' Ze was mijn nummer kwijt omdat ze een nieuwe gsm heeft. Ik stuurde dan een sms met mijn naam maar ze geloofde eerst niet dat ik het was. :p Ik vond het eigenlijk nog wel grappig en haar reactie was gelukkig goed. :)
MEandI
Regular user
Regular user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Cupcakeje » 19 aug 2013 17:52
MEandI schreef:Gisteren tegen een vriendin die het nog niet wist. Ze was één van de enigste die nog vriendelijk deed tegen mij de laatste maanden van het schooljaar en ik vond dat ze het moest weten voor het nieuwe schooljaar begon maar ik durfde het eerder niet zeggen.
Ik stuurde haar een sms en had het allemaal uitgelegd dat ik het eerst niet durfde zeggen enz. Ik zat de hele tijd te wachten op een antwoord en plots antwoord ze: 'Sorry, wie ben je?' Ze was mijn nummer kwijt omdat ze een nieuwe gsm heeft. Ik stuurde dan een sms met mijn naam maar ze geloofde eerst niet dat ik het was. :p Ik vond het eigenlijk nog wel grappig en haar reactie was gelukkig goed. :)

Omg, ben zo blij voor je! ♥ Zie je wel, tkomt allemaal goed! ^^

Min19'ers, mis jullie! ♥
Cupcakeje
Regular user
Regular user

Berichtdoor MEandI » 19 aug 2013 18:35
Cupcakeje schreef:
MEandI schreef:Gisteren tegen een vriendin die het nog niet wist. Ze was één van de enigste die nog vriendelijk deed tegen mij de laatste maanden van het schooljaar en ik vond dat ze het moest weten voor het nieuwe schooljaar begon maar ik durfde het eerder niet zeggen.

Omg, ben zo blij voor je! ♥ Zie je wel, tkomt allemaal goed! ^^

Haha, dank u. :) En khoop het!
MEandI
Regular user
Regular user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Littlegirl » 20 aug 2013 20:04
bij een vriendin ze zei een titel van een youtube filmpje en dat was : are u gay? en ik zei yesss en ze lachte maar mee dus misschien heeft ze het niet helemaal door
Don't judge a book by it's cover
Littlegirl
New user
New user

Leeftijd: 19

Berichtdoor NeW2 » 20 aug 2013 21:24
Praktisch iedereen waar ik mee werk weet het ondertussen denk ik. We stonden in een groepje te kletsen en vraagt een van mijn collega's of ik een vriend heb. Ik zeg nee, en zeg dat ik eerder een vriendin zou hebben. Dat hadden ze niet verwacht en al fluisterend vraagt ze me 'ben jij dan de jongen of het meisje in de relatie (en français)?'

:roll:

Ik antwoord dat ik mij identificeer als vrouw en val op vrouwen, en daar komen geen mannen bij te pas... Dat begreep ze precies niet goed, mijn mannelijke collega's gelukkig wel. We hebben nog wat moppen gemaakt, maar plotseling begon zij over de zogezegde toename van homoseksualiteit in onze samenleving en dat de oorzaak daarvan ligt in de infideliteit van vrouwen :wtf: Ja hoor de enigste reden why a man likes dick is because his wife cheated...

Spoiler! :
Zucht, ik zal haar ignorance maar wijten aan het feit dat ze van Afrikaanse afkomst is.
NeW2
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Kingdom » 21 aug 2013 09:10
Cupcakeje schreef:
Kingdom schreef:OT: gisteren aan een vijfjarig kind mogen uitleggen dat mannen ook verliefd kunnen worden op mannen. Met dank aan de moeder... not :roll:

Ik zie er eigenlijk tegenop om dat aan mijn neefje (5) en nichtje (3) te mogen uitleggen ;S Zeker nu ik iemand heb die waarschijnlijk ook wel eens bij de familie zal komen :oops:

Het hangt wel heel erg van de ouders af, vind ik. Wat zij al hebben gezegd en vooral hoe ze er zelf mee omgaan.
Bij mijn eigen nichtjes vond ik het heel vervelend, omdat mijn broer en schoonzus nogal kortzichtig zijn. Bij de familie van mijn lief ging dat allemaal veel vlotter, omdat zij zelf ook doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night
Kingdom
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mei_meisje » 21 aug 2013 15:12
Deze morgen bij mijn rij-instructeur. Het ging over het leven, en over toekomst. Toen ik zei dat ik nog niemand zei hij al lachend 'mijnen jongsten zoon is misschien nog vrij' , toen zei ik dak op meisjes viel. Hij had er geen probleem mee :)
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

376 berichten • Pagina 1 van 191, 2, 3, 4, 5 ... 19