een brief schrijven

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
3 berichten • Pagina 1 van 1

een brief schrijven

Berichtdoor Noor » 06 dec 2017 18:27
Hallo

Ik heb al een paar maanden geleden een brief geschreven, afgedrukt en in een enveloppe gestoken met een naam erop voor wie het was van de familie. Maar die liggen nog altijd gewoon in mijn kamer omdat ik het aan mijn ouders heb vertelt dat ik een brief had geschreven voor de familie, maar zij wouden niet dat ik hem afgaf want zij vinden het niet nodig dat zij het ook weten.
Ik wou weten hoe jullie het doen als je ouders zo reageren.

groetjes Noor
Noor
New user
New user

Leeftijd: 15
Geslacht: Vrouw

Re: een brief schrijven

Berichtdoor idk » 06 dec 2017 20:54
Dag Noor

Als jij je beter voelt als je familie het weet, dan praat je best nog eens met je ouders. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Snap je hun redenen waarom ze jou als tip geven het niet te doen?

Zelf heb ik ook nooit de drang gevoeld het aan mijn familie te zeggen, laat staan dat ik ze zou ingelicht hebben toen ik jouw leeftijd had.
Ondertussen weet een deeltje van mijn familie het, maar ik vermoed nog niet iedereen.

Waarom wil jij je familie inlichten? (Ook zonder vriendin). (Serieuze vraag uit interesse, zeker geen afkeurende zin.)
Dit kan ook interessant zijn voor andere forummers.

Hopelijk raak je er een beetje uit.
Succes!

Groeten idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Re: een brief schrijven

Berichtdoor Noor » 06 dec 2017 21:09
Dag idk

Uit wat jij gezegd heb wordt ik al wat wijzer en ga ik het nog wat voor mezelf houden.
Bedankt ervoor!!

groetjes Noor
Noor
New user
New user

Leeftijd: 15

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast