zijn jullie al uit de kast of niet?

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
13 berichten • Pagina 1 van 1

zijn jullie al uit de kast of niet?

Berichtdoor eva_xXxX » 21 aug 2016 20:39
ik ben nog niet uit de kast en ik vroeg me wel is af of jullie al uit de kast zijn?
Zo ja, hoe reageerden iedereen erop en hoe heb je het gedaan?
En zo nee, waarom nog niet?
Ik kan niet wachten om veel verhalen te horen!
Groetjes Eva
eva_xXxX
New user
New user

Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

Re: zijn jullie al uit de kast of niet?

Berichtdoor BiNDing » 21 aug 2016 20:50
Dit is misschien een topic dat hiet ook thuishoort: viewtopic.php?t=31466 . Je vindt er allemaal verhalen over hoe forummers thuis uit de kast gekomen zijn. Mijn verhaal staat er ook ergens tussen

Maar daarmij zijn de rest van je vragen natuurlijk niet beantwoord :)

Ik ben nu 24 en ben 3 jaar en een beetje uit de kast. Eigenlijk sinds ik samen ben met mij vriend. Tegen mijn beste vrienden heb ik het face-to-face gezegd in een gesprek, tegenover al de rest heb ik niet echt een outing gedaan. Het nieuwtje verspreidde zich zo snel genoeg :)

Iedereen reageerde eigenlijk positief, maar wel verbaast of afwachtend (als in: het zal wel een fase zijn).
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Berichtdoor dogloverwaf » 21 aug 2016 22:06
eva_xXxX schreef:ik ben nog niet uit de kast en ik vroeg me wel is af of jullie al uit de kast zijn?
Zo ja, hoe reageerden iedereen erop en hoe heb je het gedaan?
En zo nee, waarom nog niet?
Ik kan niet wachten om veel verhalen te horen!
Groetjes Eva

Ik ben nog niet zo lang geleden uit de kast gekomen. Ik deed het met een tekstje via fb. Mn ouders wisten het al. Maar de reacties waren allemaal positief. Ik was er wat bang voor, maar zeker weten dat het je ook lukt!!!!!
dogloverwaf
New user
New user

Leeftijd: 32

Berichtdoor Darkcrow » 04 sep 2016 11:25
Ik ben slechts gedeeltelijk uit de kast. Ik ben uit de kast gekomen bij mijn moeder en zus, ook bij mijn hulpverlening om een optimale hulpverlening te kunnen krijgen. Ik ben ook uit de kast bij twee vrienden, bij eentje is het eigenlijk niet echt gebeurd, omdat we elkaar hier hebben leren kennen op het forum.
Het was bij de andere vriend ook positief opgenomen.
Ik moet me nog altijd outen bij de familie en de rest van de wereld.

Dus ben ik uit de kast? Het is een beetje vaag.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Xfx » 22 maart 2017 10:49
Of ik uit de kast ben? Dat is voor mezelf niet echt duidelijk.
Maar ik wil graag mijn verhaal met je delen .

Ik ben een mama van 23 jaar,
In mijn tienerjaren heb ik relaties gehad met jongens en meisjes.
Het gelukkigst was ik bij de meisjes als ik het nu bekijk.
Mijn ouders, vrienden waren steeds op de hoogte van deze relaties.
Al denk ik dat ze dachten "dit is een fase"..
ik ben onbewust ook beginnen denken dat het een fase was en ben toch weer verliefd geworden op een jongen. maar nu na een relatie van 3jaar met een hem, merk ik dat ik dat er nog steeds een leegte is.. en begin ik meer en meer te beseffen dat mijn hart bij een meisje ligt.
Ook ervaar ik geen lichamelijke aantrekkingskracht bij mij vriend waardoor ik meer en meer overtuigd raak dat ik mijn "fase" in die tijd had moeten doorzetten.
Ingewikkeld he? ;)
Ben ik nu uit de kast of niet? Ik denk dat ik er in die tijd terug ben ingekropen en het tijd wordt stilletjes aan er weer uit te komen piepen .
Whether I was born this way, or made this way, or chose this way. The important fact is that I AM this way. :wuif:
Xfx
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor cTom » 04 jun 2017 14:01
Ik ben nog alleen bij mijn beste vriendin uit de kast ...
cTom
New user
New user

Berichtdoor winteriscoming » 23 jul 2017 17:41
Er zijn enkele vrienden die het weten, andere niet. Thuis weten ze het nog niet. Ik heb er geen behoefte aan om dit aan iedereen te zeggen. Iemand die hetero is zegt toch ook niet: "Ik ben hetero". Als iemand er achter vraagt, zal ik er niet over liegen, maar er zijn er nog niet veel geweest die dat gedaan hebben. Als ik ooit een lief heb, zullen ze het wel zien.
winteriscoming
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor idk » 30 jul 2017 15:43
Jup en sinds kort ook bij de oma :lovesigh:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Shyone » 09 aug 2017 22:50
Uit de kast bij de directe familie en een paar vrienden. Uitgezonderd van de grootouders aan de ene kant.

Als men het vraagt zal ik eerlijk antwoorden maar vind het een gesprek starten niet waard. Niet uit schaamte maar uit trots en kennis dat het "abnormale" de vaststelling van de maatschappij bij de geboorte van het kind is.
"Truth is, everybody is going to hurt you: you just gotta find the ones worth suffering for."
-Bob Marley-
Shyone
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Thor » 13 sep 2017 11:33
BiNDing schreef:Dit is misschien een topic dat hiet ook thuishoort: viewtopic.php?t=31466 . Je vindt er allemaal verhalen over hoe forummers thuis uit de kast gekomen zijn. Mijn verhaal staat er ook ergens tussen

Maar daarmij zijn de rest van je vragen natuurlijk niet beantwoord :)

Ik ben nu 24 en ben 3 jaar en een beetje uit de kast. Eigenlijk sinds ik samen ben met mij vriend. Tegen mijn beste vrienden heb ik het face-to-face gezegd in een gesprek, tegenover al de rest heb ik niet echt een outing gedaan. Het nieuwtje verspreidde zich zo snel genoeg :)

Iedereen reageerde eigenlijk positief, maar wel verbaast of afwachtend (als in: het zal wel een fase zijn).

Ik ben sinds 2015 uit de kast voor mijn ouders en sinds 2016 uit de kast voor mijn vrienden en familie. Enkel positieve reacties tot hier toe... Ik vertel het enkel aan anderen eerder indirect: ik heb een vriend. Of ik vertel als ze er achter vragen :p
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Meisje » 18 sep 2017 18:28
Hey eva
Ik ben kelly lesbische en al 10 jaar uit de kast ik was 14 toen ik uit te kast kwam tegen over mijn mama ik kwam toen van school en we gingen iets drinken en ik was ant bibberen van de schrik ik zij mama ik moet je iets vertellen iets heel erg zij dacht direct ben je zwanger ik nee heb je iets kapot gedaan ik nee ik zij mama ik ben lesbisch ik was ant huilen bang dat mijn mama me raar zou vinden en ze reageerd heel posetief ik kan je een tip geven doe het op een moment in een rustig ongeving en zet je ergens waar jij je goe voelt op dat moment en dan zeg je het op u eige manier en ik hoop dat je ongeving posetief reageerd veel succes ik hoop dat je er iets aan hebt
Groetjes meisje
Meisje
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Galaika » 14 okt 2017 11:29
De enige mensen aan wie ik het in het gezicht gezegd heb, dat zijn mijn beste vriend en een vriendin. Op 20 mei 2017. Zij zijn de enige in mijn leven die het weten. En nog wat mensen op een ander forum/spel en dus ook hier nu. Ik heb het nog niet bij mijn ouders gedaan omdat ik dan eerst een 'relatie' zou willen voor ik het vertel. Ik ben nu wel smoorverliefd op iemand maar of daar iets uitkomt.. Idk.
Galaika
New user
New user

Leeftijd: 12

Berichtdoor Roenetje » 14 okt 2017 18:50
ik nog niet en heb ook geen idee wanneer ik het zou doen en hoe
Roenetje
New user
New user

13 berichten • Pagina 1 van 1