Relatie met een jongen?

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
6 berichten • Pagina 1 van 1

Relatie met een jongen?

Berichtdoor anoniem1 » 17 feb 2017 21:42
Hallo, mijn naam is anoniem1 en ik ben 17 jaar. Ik val op jongens van mijn leeftijd en ik zou heel graag een relatie willen hebben maar er is een probleempje... ik durf niet tegen mijn ouders en familie te zeggen dat ik op jongens val. Ik ben bang voor hun reactie... Ik zit op een school vol met jongens en sommige denken dat ik later homo zal worden... maar in het school denken ze dat ik op meisjes val omdat ik bang ben dat ze mij daarmee gaan pesten. Hebben jullie voor mij tips om mijn probleem op te lossen? Ik dank jullie om naar mijn "verhaal" te luisteren.

Hebben jullie soms zin om met mij te chatten via WJNH? Om eens een goede babbel te voeren.

Groetjes,
Anoniem1
anoniem1
New user
New user

Leeftijd: 17
Geslacht: Man

Re: Relatie met een jongen?

Berichtdoor Nora79 » 18 feb 2017 11:05
Hallo Anoniem :)

Welkom op het forum hier.

Je lijkt me vooral bang voor de reacties voor je familie, vrienden, de klasgenoten (op school).
Bang dat je gepest zal worden en je zal vast nog wel vragen of onzekerheden hebben.

Het is goed dat je hier dan al eens even bent komen posten wat er op je maag ligt.
Hier zijn veel mensen met soortgelijke ervaringen hoor. Als je wil, kan je op het forum eens wat rondkijken tussen de topics over o.a.: coming out
(In en uit de kast)....
Soms zitten leden ook op de chat, je kan ook altijd een privé berichtje naar ze sturen.

Wat je ook kan helpen, is misschien contact opnemen met de holebifoon:
http://www.holebifoon.be/

Hopelijk heb je wat aan deze info.
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 37
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Jason » 19 feb 2017 00:19
Als je eens wil praten, stuur maar een berichtje!
Jason
New user
New user

Berichtdoor anoniem1 » 19 feb 2017 00:25
Jason schreef:Als je eens wil praten, stuur maar een berichtje!

Zal ik zeker doen ;)
anoniem1
New user
New user

Berichtdoor anoniem1 » 19 feb 2017 00:26
Nora79 schreef:Hallo Anoniem :)

Welkom op het forum hier.

Je lijkt me vooral bang voor de reacties voor je familie, vrienden, de klasgenoten (op school).
Bang dat je gepest zal worden en je zal vast nog wel vragen of onzekerheden hebben.

Het is goed dat je hier dan al eens even bent komen posten wat er op je maag ligt.
Hier zijn veel mensen met soortgelijke ervaringen hoor. Als je wil, kan je op het forum eens wat rondkijken tussen de topics over o.a.: coming out
(In en uit de kast)....
Soms zitten leden ook op de chat, je kan ook altijd een privé berichtje naar ze sturen.

Wat je ook kan helpen, is misschien contact opnemen met de holebifoon:
http://www.holebifoon.be/

Hopelijk heb je wat aan deze info.

Dank u voor de informatie :) Ik zal het zeker eens doen...
anoniem1
New user
New user

Berichtdoor Mannie » 13 mei 2017 13:20
Hey,
ik zit hier in hetzelfde schuitje, ik zit ook op een jongensschool maar mijn mama weet het al
in jou geval zou ik het onderwerp homoseksualiteit aftasten bij je ouders
ik deed het door te zeggen dat ik voor school een proefwerk heb over homoseksualiteit en had haar heel concrete vragen gesteld
Hoe sta je er tegenover?
Wat vind je er van?
Stel dat een van je kinderen holebi is, hoe zou je daarop reageren?
Probeer maar, in de meeste gevallen reageert de moeder er heel positief op en helpt ze jou

Veel succes
The best memories in your life are the memories you think about the most, because those you think about the most lay the closest to your heart, you would always remember them and they will never break you appart
Mannie
New user
New user

6 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar In & uit de kast