Pokémon Go

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
5 berichten • Pagina 1 van 1

Pokémon Go

Berichtdoor AGE-411 » 06 sep 2016 21:06
Nog iemand die Pokémon Go speelt?

Level: 20
Pokédex: 70
Sterkste Pokémon: Pinsir (CP 1003)
AGE-411
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 27
Geslacht: Man

Re: Pokémon Go

Berichtdoor Disco Trut » 07 sep 2016 09:21
Ik ben gezwicht, heb het even gespeeld, maar ben het alweer beu.

Als ik het nog speel is het met mijn achterneefje (die vindt het leuk om foto's te maken met Pokémon), omdat mijn broer een volledige dag had georganiseerd, of omdat mijn andere broer zonder ifeun vraagt of hij nog eens mag 'vangen'.

Even gaan checken: ik ben level 21 en zal dat vermoedelijk eeuwig blijven. Mijn pokédex staat op 78, en mijn beste is een Vaporeon van 1747 CP.

8)

Probleem van voornamelijk andere mensen dat te laten spelen is dat ik niet echt weet of dat nu goed is of niet :-?

Gotta catch' em all! :chickenrun: (maar de lol is er wel af, ik broed enkel eieren uit als ik ga lopen soms).
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor AGE-411 » 07 sep 2016 19:11
Disco Trut schreef:Gotta catch' em all! :chickenrun: (maar de lol is er wel af, ik broed enkel eieren uit als ik ga lopen soms).

Ik ben zelfs beginnen joggen om mijn eieren uitgebroed te krijgen.
AGE-411
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 27

Berichtdoor Darkcrow » 11 sep 2016 11:53
Ik zou het willen spelen maar omdat ik een redelijk oude GSM heb, die die app niet kan gebruiken, kan ik het niet spelen. Ik vind het ook niet nodig om speciaal voor dat spel een nieuwe mobil phone te gaan kopen.
Ik kijk wel uit naar het nieuwe 3DS game, Pokémon Sun en Moon. Maar geen idee of je die ook speelt.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor justabelgianguy » 12 sep 2016 23:52
Ik denk dat de hype ondertussen al weer wat over is. Ikzelf heb gespeeld tot level 16, maar ik voel echt geen behoefte meer om het nog te spelen. De nieuwigheden in het spel blijven enorm beperkt, waardoor het spel meteen minder attractief wordt als je al een behoorlijk aantal Pokémon hebt kunnen vangen.

Het sociaal aspect van het spel heb ik wel onderschat. Zo heb ik echt tientallen keren met vrienden afgesproken om 's avonds ellenlange wandelingen te maken met de gsm in de hand. Ik ben alvast benieuwd naar de volgende hype.. :-)
justabelgianguy
New user
New user

Leeftijd: 20

5 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Lifestyle