Peter worden

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
7 berichten • Pagina 1 van 1

Peter worden

Berichtdoor Stannekes1995 » 13 mei 2016 11:20
Ik word voor de eerste keer in mijn leven peter en nonkel tegelijkertijd :D Mijn oudste zus is zwanger en ze heeft haar jongste broer( ik dus) gevraagd om peter te worden! Top top top! Ik ben echt superblij dat ik peter wordt zeker omdat ik waarschijnlijk zelf nooit kinderen zal hebben. Zijn er nog peters of meters die al willen delen hoe het voelt om dat te worden? :D
Je leeft maar één keer dus geniet van het leven!!!
Stannekes1995
New user
New user

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Re: Peter worden

Berichtdoor Confusion » 13 mei 2016 22:23
Helaas ben ik dat niet, maar ik zou je graag willen feliciteren! :yes:
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Loesbloem » 13 mei 2016 22:49
PROFICIAAAAAAT :balloons:
Dat zal heel leuk zijn!

Ikzelf werd een goede 4 jaar geleden meter van het dochtertje van mijn zus en ik vind dat echt zalig! Gewoon tante worden is ook al tof maar zo meter (of peter) zijn is toch nog net dat tikkeltje specialer. Het geeft je het ideale excuus om die kleine pagadder schaamteloos te verwennen ;-) ! Geniet ervan :-D
Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor JFK » 18 mei 2016 09:32
Peter zijn is leuk! :groovy:

Twee jaar geleden ook gevraagd door mijn oudere zus om peter te worden van haar dochtertje. En ik ben haar daar nog steeds dankbaar voor. Hier besef ik ook dat naar alle waarschijnlijkheid nooit zelf kinderen ga hebben. Dus ik kan ik mijn energie maar in haar leggen.

Mijn zus doet ook enorm veel moeite om mij erbij te betrekken. Ik babysit geregeld op haar, doe alle verzorgende taken (van pampers tot badje, zelfs luizen uitkammen heb ik al gedaan. :P ) en ik vind het zalig om met haar bezig te zijn.

Natuurlijk verwen ik mijn petekind ook. Ik koop geregeld kleren (het leven voor jonge ouders is al zo duur), Maar ik ben er ook wel streng op zijn. Een 'nee' is een 'nee' en als ze zich misdraagt, dan straf ik haar ook. Het is heel gemakkelijk om toegeeflijk te zijn en de 'toffe nonkel te zijn waarbij alles mag' maar daarmee bereik je op lange termijn niets. Opvoeden is meer een groepsproject, niet enkel een verantwoordelijkheid van enkel de ouders.

Hoe dan ook had ik nooit gedacht dat ik zo goed ging overweg kunnen met een kind. :yeahimcool:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Michaël » 27 okt 2016 22:21
Ik ben gisteren gevraagd om peter te worden van het kindje van mijn broer. Enkel nog tot mei wachten. :D
Zo wordt ik 2 keer nonkel op nog geen half jaar tijd aangezien mijn andere broer volgende maand ook een kindje verwacht.
Michaël
New user
New user

Leeftijd: 26

Berichtdoor idk » 27 okt 2016 22:39
Wow, fantastisch nieuws!! Proficiat :woot:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Florre » 28 okt 2016 20:04
Proficiat!!!

:balloons:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -