Reispartner(s) gezocht Australië - najaar 2015

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Gesloten
Jill
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Reispartner(s) gezocht Australië - najaar 2015

Bericht door Jill » 26 mei 2015 11:50

Héj héj!

Eind oktober ben ik van plan om voor een 2-tal maandjes "down under" te gaan. Bedoeling is om de oostkust te verkennen, zowat van Cairns tot Melbourne! Onderweg zoveel mogelijk te zien en wat in contact te komen met de lokale bevolking, maar bovenal relaxen en genieten van de vrijheid.
Het traject zou ik het liefst met de auto afleggen (ROADTRIP) of via een hop on-hop off Greyhound bus. Dit ligt nog niet vast en is ook afhankelijk van met hoeveel mensen gereisd kan worden natuurlijk. :-D
Ik ben nog op zoek naar één of meerdere reispartners die dit avontuur samen met mij willen beleven!
WAAROM? Gewoon omdat het sowieso toffer is om niet alleen te reizen en het toch ook een veiliger gevoel geeft :-) En alhoewel Australië bij veel van mijn vrienden en kennissen tot de verbeelding spreekt, zijn er praktisch geen kandidaten om de reis echt aan te vatten (door werk, financieel, gezin, e.d.).

AANGEBODEN : enthousiaste, avontuurlijke, humoristische, sociale meid van 28j die graag mede-avonturiers zou ontmoeten.

GEZOCHT :
- 20 tot 30-jarigen
- Gemakkelijk in de omgang
- Sociaal ingesteld
- Levensgenieter
Voel je u aangesproken, wil je meer info of heb je ook interesse om daar naartoe te reizen, maar ook geen reisgenoot. Get in touch!

Tot snel!

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Re: Reispartner(s) gezocht Australië - najaar 2015

Bericht door adarr91 » 26 mei 2015 16:38

Australië... :kwijl:
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Roslin87
Regular user
Regular user

Bericht door Roslin87 » 29 jun 2015 13:58

Ben zelf een trip naar ginder aan het plannen. Maar zou bij mij korter zijn.

Is het de bedoeling iemand te vinden voor de volledige duur van de reis?

Jill
New user
New user

Bericht door Jill » 06 jul 2015 09:38

Héj!

niet per se hoor, even samen reizen lijkt me ook leuk.
Ik stuur je een privé bericht met mijn mailadres. Dan kunnen we eens kijken of onze plannen wat overeen komen.

Groetjes,
Jill

Gesloten