Niet-uitgaande holebi's?

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
33 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: Niet-uitgaande holebi's?

Berichtdoor Leygasp » 28 jan 2016 01:09
Zelf hou ik niet van uitgaan omdat ik nogal een aparte muziekstijl heb en gewoon niet graag rond dronken mensen ben... Ik weet niet hoe het komt maar ze lijken steeds zo ambetant ook al zijn ze super sociaal :p ( Ik vind dit nogal moeilijk om uit te leggen :p )

in de plaats ga ik liever overdag eens met een aantal vrienden naar Antwerpen, Hasselt of zoiets dergelijk.
een goeie film kan ik wel appreciëren, en of ik die dan thuis zie of in de cinema, da kan me helemaal niets schelen ( alhoewel da thuis knus onder een dekentje toch wat comfortabeler is :p )
"Madness is not a state of mind, it's a place... Shall we go there?"
~Alice Madness returns
Leygasp
New user
New user

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Berichtdoor Thor » 29 jan 2016 10:54
Je bent niet alleen! Ik zit liever ook thuis een film te kijken of in de cinema dan uit te gaan in de overpoort of in de Vooruit. Ik geniet daar niet van, misschien ook omdat ik nog nooit naar een holebifuif ben geweest. Maar toch, ik doe het eerder om mijn vrienden een plezier te doen en om een stapje in de wereld te zetten...
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Darkcrow » 31 jan 2016 18:15
Leygasp schreef:Zelf hou ik niet van uitgaan omdat ik nogal een aparte muziekstijl heb en gewoon niet graag rond dronken mensen ben... Ik weet niet hoe het komt maar ze lijken steeds zo ambetant ook al zijn ze super sociaal :p ( Ik vind dit nogal moeilijk om uit te leggen :p )

Ik weet wat je bedoelt, dronken mensen kunnen inderdaad vervelend zijn. Ik persoonlijk drink geen alcohol, dus ik denk niet dat je van mij last zult hebben als we elkaar zouden tegenkomen.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Brogan314 » 21 feb 2016 22:50
Ik ben een minder uitgaande holebi, ik drink regelmatig (meestal alleen, thuis). Het enige dat ik toch probeer te doen is tijdens de Quiz periode (oktober tot en met maar) iedere donderdag te gaan Quizen in Oostende. Ik haat te luide muziek (en zeker die elektronische muziek van tegenwoordig.)
"Not all those who wander are lost;"
~I Don't Fall In Love With A Gender, But With A Person~
Brogan314
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Vosje » 25 apr 2016 21:27
Ik ben ook niet zo'n uitgaander, allez, ik ben niet zo dol op fuiven maar k ga wel graag eens op café ofzo. De combinatie van luide muziek en zatte mensen ergert me nogal :/
Vosje
New user
New user

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Jeroenn » 05 mei 2016 19:54
Ik ben ook geen uitgaanstype. Met wat hou ik me dan wel bezig? Gamen, films bekijken, op restaurant gaan (dit gebeurt niet vaak genoeg) en iets gaan drinken.
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Niallon » 05 aug 2016 22:06
Ik ga zelden of nooit uit. Ga volgens mijn ouders dan ook nooit aan een lief geraken.
Wat doe ik dan wel: filmpje kijken thuis in de zetel, cinemake doen, gezelschapspelletjesavond, ...
Niallon
New user
New user

Berichtdoor Confusion » 06 aug 2016 17:15
Veel meer dan af en toe eens naar de cinema gaan of gezellig iets gaan drinken doe ik ook niet. Één keer per jaar naar Graspop, en misschien nog een concert of twee... Mwa ja, dat kan er ook nog bij.

Verder ben ik het type dat zich liever in stilte rustig bezig houd.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor It'sWritten » 08 aug 2016 22:26
Ook ik skip uitgaan. Met vrienden gamen (op een GameCube, lekker ouderwets) vind ik een heel stuk leuker. Verder op mijn vrije avond is een film kijken of wat schrijven met vrienden een leukere bezigheid dan in een drukke bar staan waar mensen je (per ongeluk) aanraken, de muziek te hard staat, de muziek niet mijn stijl is.

Concerten van muziek van mijn smaak is dan wel weer iets waar ik graag heen ga. En een festival waar ik de muntjes mag verkopen (en dus bezig ben maar tegelijk wel de sfeer proef van een festival) is dan wel weer leuk.
It'sWritten
New user
New user

Berichtdoor Thor » 19 aug 2016 01:47
Confusion schreef:Veel meer dan af en toe eens naar de cinema gaan of gezellig iets gaan drinken doe ik ook niet. Één keer per jaar naar Graspop, en misschien nog een concert of twee... Mwa ja, dat kan er ook nog bij.

Verder ben ik het type dat zich liever in stilte rustig bezig houd.

Idem hier
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Eskimo » 20 aug 2016 11:58
Ik ga ook heel weinig echt uit. Het is mij vaak veel te druk en te luid :-). Kleinere festivalletjes pik ik wel al eens graag mee.
Ik geniet meer van rustig ergens een cocktail te drinken en gewoon wat ronddwalen in het stad. Of inderdaad gezellig bij iemand thuis wat drinken, praten, spelletjes spelen, ....
Eskimo
New user
New user

Leeftijd: 29

Berichtdoor marlies2 » 26 aug 2016 00:10
IK ga ook nooit echt uit. Vaak is het er veel te druk
marlies2
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Darkcrow » 27 aug 2016 10:59
Niallon schreef:Ik ga zelden of nooit uit. Ga volgens mijn ouders dan ook nooit aan een lief geraken.
Wat doe ik dan wel: filmpje kijken thuis in de zetel, cinemake doen, gezelschapspelletjesavond, ...

Dat zeggen ze bij mij thuis ook, ik zou wel eens een poging willen doen om naar een holebi café te gaan, maar dit zal nog niet voor meteen zijn. Immers er geen holebi café is in Lommel.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

33 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Lifestyle