Niet-uitgaande holebi's?

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
33 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Niet-uitgaande holebi's?

Berichtdoor disneylover** » 10 mei 2014 13:26
Hey allemaal :)

Ik open even dit topic.

Wie houdt er niet van uitgaan, en dan heb ik het vooral over fuiven en festivals
Waarom hou je er niet van? :)
En wat doe je graag in de plaats. Een gezellig avondje thuis of wat anders..? :)

Groetjes
Disneylover ;)
disneylover**
Regular user
Regular user

Leeftijd: 23
Geslacht: Man

Re: Niet-uitgaande holebi's?

Berichtdoor disneylover** » 12 mei 2014 14:39
Stuur me gerust een PB als je je ongemakkelijk voelt om hier een bericht op te plaatsen :D
Ik bijt niet :D

Tot snel misschien :)
disneylover**
Regular user
Regular user

Berichtdoor Zus » 13 mei 2014 15:15
Ik hou vooral niet van fuiven, maar ook niet van op café gaan. Festivals af en toe wel, maar dat hangt van de muziek af.

Meestal blijven wij gewoon thuis, kijken we tv en liggen we voor middernacht in ons bed. ;-)
Zus
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor sail » 13 mei 2014 21:41
Er is zo een verscheidenheid aan bars en meestal zoek ik iets waar je rustig kan zitten en praten - coctailbars bv (ook nog eens lekker :P) - door de stad wandelen is ook echt wel leuk :)
sail
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Ruthie » 14 mei 2014 15:40
Ik ben geen grote partyganger. Ik hou meer van gezelligheid en een zekere mate van intimiteit: samen iets gaan drinken in een koffiebar, gaan uiteten in een sfeervol restaurantje, een picknick in het park of een avondje thuis-cinema. De kleine geneugten van het leven :)
"In the darkness, two shadows, reaching through the hopeless, heavy dusk. Their hands meet and light spills in a flood like a hundred golden urns pouring out of the sun."

Madeline Miller, The song of Achilles
Ruthie
New user
New user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Peanut » 17 mei 2014 14:19
Ik ben niet zo'n fan van fuiven en discotheken, ten eerst omdat ik geen alcohol drink en de meeste mensen die ik ken zich compleet lam zuipen. Ik zou er gek van worden. Misschien moet ik er vaker naartoe gaan om eraan te wennen ofzo ? Geen idee.
Peanut
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Samotex » 17 mei 2014 16:11
Ben al heel lang niet meer uitgegaan. Ik had destijds het gevoel dat ik vaker buiten stond dan op de fuif zelf. Men vroeg dan wat ik wilde drinken terwijl ik geen zin heb om nadien opnieuw te trakteren en gewoon zei: voor mij niets.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor Reindeer » 20 mei 2014 15:15
Ik ga ook al een tijdje niet echt meer uit. Vroeger ging ik vaak naar lokale fuiven, maar daar stond ik zoals Samotex ook meer buiten dan binnen. Ik amuseerde me er ook vaak niet. Ik drink me niet graag stomdronken en ik ben ook geen danser.. Tja, wat moet je daar dan.. :)

Geef mij dan maar eerder iets gaan drinken in een gezellig cafeetje, of zelf drank in de nachtwinkel drank kopen en in het park gaan zitten ermee (done that en was super leuk!), avondje thuis in elkaars armen liggen of koken voor elkaar, cinematje.. Ik hou meer van de rustige dingen. Als ik naar een fuif/discotheek moet dan ga ik er al geforceerd naartoe omdat het niet bij mijn persoonlijkheid past, ik vind het al niet leuk op voorhand dus het hoeft voor mij dan helemaal ook niet. ;)
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”
Reindeer
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Kat » 26 mei 2014 12:59
Ik ga ook zelden of niet uit. Ik doe liever iets actiever met vrienden, of eens iets gaan drinken of bij elkaar thuis afspreken.
Kat
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 25

Geen uitgangstype? Wat nu?

Berichtdoor Darkcrow » 26 jul 2014 17:58
Waarschijnlijk een vraag waar velen mee zitten. Ik ben iemand die niet uitgaat en ik zit met het probleem dat ik me eenzaam voel. Ik wilde eigenlijk Holebi jongeren tussen de 20 en 30 jaar leren kennen. Maar ik zit met de vraag waar iedereen toch naartoe gaat? Ik heb al een paar pogingen ondernomen om sociaal contacten te vinden met mijn leeftijdsgroep en dit is al een probleem. Bij de ene poging kwam bijna geen kat opdagen of het eindigde gevuld te zijn met oudjes. Zo, waar houden Holebi jongeren zich mee bezig? Alstublieft zeg niet dat iedereen aan zijn computer zit vastgebonden.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Re: Geen uitgangstype? Wat nu?

Berichtdoor Coincidence » 26 jul 2014 18:31
Je kunt eens afkomen naar een forummeeting en medeforummers leren kennen. Verschillende lokale holebiverenigingen zoals Verkeerd Geparkeerd in Gent, Enig Verschil in Antwerpen, &of in Leuven,... organiseren wekelijks een café avond waar je rustig iets kan drinken en tegelijk de gelegenheid hebt om andere holebi's te leren kennen.
Zelf heb ik via dit forum een aantal toffe mensen leren kennen via dewelke ik dan weer andere mensen uit het holebimilieu heb ontmoet. Je hoeft niet naar fuiven te gaan om nieuwe vrienden te maken. ;)

Ben je al uit de kast in je directe omgeving (familie, goede vrienden)? Ook dat helpt veel hoor.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Re: Geen uitgangstype? Wat nu?

Berichtdoor Darkcrow » 26 jul 2014 20:03
Coincidence schreef:Je kunt eens afkomen naar een forummeeting en medeforummers leren kennen. Verschillende lokale holebiverenigingen zoals Verkeerd Geparkeerd in Gent, Enig Verschil in Antwerpen, &of in Leuven,... organiseren wekelijks een café avond waar je rustig iets kan drinken en tegelijk de gelegenheid hebt om andere holebi's te leren kennen.
Zelf heb ik via dit forum een aantal toffe mensen leren kennen via dewelke ik dan weer andere mensen uit het holebimilieu heb ontmoet. Je hoeft niet naar fuiven te gaan om nieuwe vrienden te maken. ;)

Ben je al uit de kast in je directe omgeving (familie, goede vrienden)? Ook dat helpt veel hoor.

Ik ben nog niet uit de kast gekomen, dus dit maakt het extra moeilijk. Ik wilde eigenlijk naar een praatgroep gaan zo gauw als ik er één vind.
En als ik er klaar voor ben wilde ik naar zo'n praatavond gaan, maar daar begint het probleem van openbaar vervoer. Als het 's avonds is geraak ik niet meer thuis.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor TommyVdS » 23 aug 2014 20:44
Hey! Ik ben ook geen uitgaander (meer)... Ik heb dat tijdens mijn studie zo bergaf zien gaan, zonder dat ik dat erg vond. Farma slorpte enorm veel uren op. In't eerste jaar gingen we nog eens uit, mr nadien... De fuifzaal was nochtans deel van de kotenwijk op de campus en letterlijk op 50 meter afstand, maar toch. We zeiden vaak da we gingen gaan mr eerst gezellig apperitieven in de gemeenschappelijke keuken. Vaak bleef het daarbij en lagen we voor één uur in ons bed. Ik ben dan ook Step instructor geworden en jah, m'n leven is gwn verschoven denk ik :) mr ik mis het niet. Gelijk hierboven al gezegd is: de kleine geneugten. Gezellig iets gaan eten, cinemake doen of avondje thuis organiseren. En jaah, ook ik heb het gevoel dat dat me wat eenzaam maakt :/
TommyVdS
New user
New user

Berichtdoor Dabke » 05 sep 2014 22:15
Ik ga heel af en toe eens weg en pik soms een festival mee. Maar dit is zeer beperkt, want ik vind dat je zo gepropt staat en moeilijker mensen leert kennen.

Ik ga liever eens iets drinke, of doe graag een activiteit.
Thuis gezellig iets drinken, samen in de zetel een filmpje mee pikken enzo :)
Dabke
New user
New user

Berichtdoor the legionnaire » 06 sep 2014 20:30
Ben ook geen uitgaan-type

Al zou eens een fuifke geen kwaad kunnen. Maar ik drink (bijna) nooit alcohol. Niet dat een probleem is om naar een fuif te gaan. Ik ben toch ook al twee(drie) keer in mijn leven zo zat geweest dat ik 's anderendaags niet meer wist hoe of wat, maar ik voel er echt niets voor om dat elke week mee te maken.
Ook omdat ik wel een brede muzieksmaak heb, en me zo ongeveer wel kan inbeelden welke nummers echte fuifnummers zouden kunnen zijn, zou ik het zeker wel eens zien zitten om nog eens een fuifke te doen.

Ik heb er inderdaad meer aan eens met een kameraad/vriendin iets te gaan drinken en eens een babbeltje te doen.
En dat hoeft dan zelfs niet op café te zijn, want dat kan bij je thuis ook.

Ik ga wel regelmatig naar de bioscoop. Doe ik wel eens graag. Het is fijn als je zo met mensen naar de bioscoop kunt gaan die zo toch ongeveer dezelfde muzieksmaak hebben. En sommige films moet ik echt gezien hebben ( het zijn meestal ook wel de kaskrakers)
Al durf ik gerust toegeven dat ik ook wel eens alleen de bioscoop durf binnengaan (zeker als het op 5 min wandelen is), maar het is altijd leuker als je met wat vrienden kunt gaan.

Groeten,

the Legionnaire
Verander de wereld, begin bij jezelf
the legionnaire
New user
New user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Chico » 23 dec 2014 14:26
Ik ga zelf ook niet graag meer uit, ik zit in de plaats vaak bij vrienden om gezellig bij te babbelen of om gezelschapspelletjes te spelen ofzo. :-) een just dance of singstar avondje zit er ook wel eens tussen, goed lachen met mekaar hehe :-) Cinema of gezellig gaan loungen kan ook wel heel tof zijn. Ik doe zelf ook regelmatig weekendjes CenterParcs met een vriendengroep, maar aangezien mijn bestie nu zwanger is zal dat wel minderen.. :-)

Uitgaan is gewoon zo saai imo. Het kost redelijk wat geld en ik versta daar nooit iemand. En om nu zo'n hele avond op boem boem bang bang te bewegen.. nee merci.
For what is life worth without a little laughter.
Chico
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor iamagirl » 23 dec 2014 21:20
Ik ben ook geen uitgaanstype... heel af en toe een fuif oke maar om elke vrijdag te gaan? no thanks haha ik kijk liever ne filmme vriende ofzo :p
iamagirl
Regular user
Regular user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Skipperke » 08 jan 2015 15:20
Hier ook geen uitgaander ..
Ga liever gewoon iets drinken op café, naar de film, eens bowlen .. of andere dingen.
Maar écht fuiven .. neen bedankt :p
Skipperke
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Brogan314 » 11 feb 2015 00:42
Vroeger (pre September 2014) was ik niet de persoon die de zaterdag avond weg was, maar sinds een collega mij meegenomen heeft naar een Coctailbar in Oostende ( Poco Loco) zit ik daar inmiddels iedere zaterdag avond vanaf 2100 tot ???? , sinds dien ben ik heel wat socialer geworden.
"Not all those who wander are lost;"
~I Don't Fall In Love With A Gender, But With A Person~
Brogan314
New user
New user

Berichtdoor dantaliake » 26 maart 2015 22:53
Liefst vanal zit ik in een gezellig cafeetje.
Fuiven zelf daar pas ik liever voor, gewoon voor de drukte. Het wordt dan te warm binnen, gaat dan naar buiten en je vindt daarna je vrienden niet meer terug :p.
Een openluchtfuif of festival vind ik wel nog geestig, mits het draaien van leuke sfeernummertjes :D
dantaliake
New user
New user

Leeftijd: 29

33 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Keer terug naar Lifestyle