Gamende Holebi's [2]

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
327 berichten • Pagina 16 van 171 ... 13, 14, 15, 16, 17

Re: Gamende Holebi's [2]

Berichtdoor Hombie » 16 okt 2016 18:12
Laatste pokemon game die ik heb gespeeld was Gold, dus ik loop toch altijd wat verloren tussen m'n pokéliefhebbende vrienden xD

Onlangs bij een vriend beginnen Overwatch spelen, en hoewel ik over het algemeen het niet zo heb op dat soort shooters ben ik er vrij snel toch wel fan van geworden, jammer dat m'n eigen laptop het wss voor geen meter kan draaien ^^'

Wel eindelijk es m'n laptop opengevezen en fans gekuist, dus alles loopt toch terug ietwat beter. Ook: HP Pavilion 15 P-series zijn gigantische fucking rotdingen om uit elkaar te halen in vergelijking met eerdere laptops die ik heb gehad xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Arquere » 16 okt 2016 18:30
Ugh zwijg me erover >.< Mijn laptop wil ik soms het venster uit wippen :/ Is wel al 4 jaar oud en begint raar te doen >.> Maar heb n gaming pc gekocht en daar kan ik eindelijk alles netjes op draaien :D Een mooi spel als Overwatch op lowest settings moeten spelen is echt een hel o.O Al helemaal als je vrienden met hun 23134 fps zitten te stoefen op ultra settings xD
Arquere
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor BiNDing » 02 nov 2016 12:25
"Valve wil alleen nog 'representatieve' gamebeelden in Steam Store"
https://tweakers.net/nieuws/117421/valv ... store.html
http://steamed.kotaku.com/steam-bans-mi ... 1788461735

Spoiler! :
Afbeelding
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Darkcrow » 03 nov 2016 12:06
Dries schreef:Geen idee of iemand het hier speelt, maar de Season Pass van Anno 2205 is de moeite om te kopen ;)

Ik ben ook fan van de ANNO games, maar ik kan jammer genoeg ANNO 2205 niet spelen, wegens mijn computer die te oud is. De grafische kaart is niet sterk genoeg.

Arquere schreef:
Darkcrow schreef:Ik wist niet zeker of ik er een nieuw topic voor moest starten of het hier gewoon gooien. Ik besliste om het hier maar bij te gooien.

Op het moment kijk ik uit naar het nieuwe game van Pokémon, Pokémon Sun en Moon genaamd. Is er nog een fan onder de holebigemeenschap die hier naar uit kijkt? En weet je al welk van de twee je neemt? Wordt het Sun of Moon. Ik heb mijn keuze al gemaakt, ik ga voor Moon. Omdat het me interessant lijkt om 's nachts te spelen.

Grote fan van Pokemon hier xD En behalve X en Y (kapotte ds >.>) heb ik ze allemaal wel uuuuren gespeeld :> Kijk ondertussen wel uit naar Sun en Moon, maar als ik bepaalde pokemon bekijk die uitkomen stel ik mij soms wel vragen bij die ontwerpers (a) Sommige lijken regelrecht uit een kleurboek voor kleuters te komen (a) Maar goed, past wel bij het hele thema denk ik xD Ik zou voor Moon gaan omdat ik Lunala er cooler vind uitzien dan Solgaleo xD Die laatste is weer eens de zoveelste hond/leeuwachtige à la Entei, Arcanine, Raikou, enz..

Het ontwerp van de Pokémons van de zevende generatie laat echt de wensen over, die Alola Executor of die Alola Persian zien er echt belachelijk uit. Er wordt zlefs al de spot mee gedreven. Er zijn natuurlijk ook een paar goede ontwerpen, hoewel dat het aantal nieuwe Pokémon gelimiteerd is. Ik heb Pokémon Moon al gepreorderd, en misschien ga ik ook Sun halen. Een kwestie van de mogelijkheid om aan bepaalde Pokémons te geraken.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor DezeNaam » 05 nov 2016 19:14
Ik heb voor een hele lange tijd Guild Wars2 gespeeld. Speel het nu nog wel soms maar niet meer zo actief.
Life Is Strange heb ik uitgespeeld en wil het zeker nog eens spelen, is echt een geweldig spel. xp

Ik ben dus eigenlijk niet zo een actieve gamer. :') In principe zou ik het account van een vriendin mogen gebruiken, maar die heeft voornamelijk horror games en daar ben ik niet zo een fan van. x) Zou wel heel graag Black Desert Online willen spelen! Alleen is sparen niet echt zo mijn sterkste kant...
"Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you."
DezeNaam
New user
New user

Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BiNDing » 05 nov 2016 19:27
DezeNaam schreef:Ik heb voor een hele lange tijd Guild Wars2 gespeeld. Speel het nu nog wel soms maar niet meer zo actief.

Ook een hele tijd gespeeld. Eens je aan de endgame komt, wordt het spel wel enorm repetitief. Saaiere dungeons dan bvb WoW imho.
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor BjarniiV » 06 nov 2016 13:02
Sinds er weer een nieuwe COD (Call Of Duty) uit is, ben ik de laatste 2 dagen weer heel actief het spel aan het spelen. :p Het is altijd zo wanneer er een nieuwe COD uit komt dat ik en mijn vrienden heel competitief gaan spelen op het gebied van levelen dan :D #BadHabit, maar ja welke gamer is niet een beetje competitief ? :)
BjarniiV
Regular user
Regular user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Hombie » 09 nov 2016 18:15
Darkcrow schreef:
Het ontwerp van de Pokémons van de zevende generatie laat echt de wensen over, die Alola Executor of die Alola Persian zien er echt belachelijk uit. Er wordt zlefs al de spot mee gedreven. Er zijn natuurlijk ook een paar goede ontwerpen, hoewel dat het aantal nieuwe Pokémon gelimiteerd is. Ik heb Pokémon Moon al gepreorderd, en misschien ga ik ook Sun halen. Een kwestie van de mogelijkheid om aan bepaalde Pokémons te geraken.

Alola-mewatte? Hebben ze nu weer een nieuwe soort evolution of varia toegevoegd ofzo? :p

Soms vraag ik me wel af hoe lang ze nog gaan zitten nieuwe pokemon melken als de ontwerpen idd precies echt wel inspiratie beginnen te missen. Aan de andere kant, ik ben een oude neut op dat vlak die veel te nostalgisch terugkijkt op Gen I & II

BjarniiV schreef:Sinds er weer een nieuwe COD (Call Of Duty) uit is, ben ik de laatste 2 dagen weer heel actief het spel aan het spelen. :p Het is altijd zo wanneer er een nieuwe COD uit komt dat ik en mijn vrienden heel competitief gaan spelen op het gebied van levelen dan :D #BadHabit, maar ja welke gamer is niet een beetje competitief ? :)

Haha, onlangs nog daarover zitten praten met wat gamer/gaymer vrienden, omdat een deel vooral singleplayer en Coop speelt en ik en enkele anderen tegenwoordig bijna alleen competetive, of coop met maten over voice chatten en dan nog is er wel wat competitie xD

Aan de andere kant, ik moet ook wel toegeven dat er singleplayer games zitten aan te komen waar ik gigantisch naar toe uitkijk, maar helaas wss niet ga kunnen draaien xD

(FFXV ftwwwwww zeker de laatste Omen trailer zag er massas uit. Helpt mss een heel klein beetje dat Noctis z'n shirt steeds verder kaptopgaat en uiteindelijk verdwijnt over de loop van de trailer xD )
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Beaverhausen » 02 apr 2017 08:36
Dit topic nog maar eens van onder het stof halen.

De nieuwe Zelda game is fantastisch. Zo groot man, ik kan er echt in verloren lopen. :P
Knock knock, anybody homo?
Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Dj Jonasty » 02 apr 2017 09:33
Ikzelf heb vooral een gamingverleden. Ik was lange tijd verslaafd aan Runescape (jaja... ik geef het toe) en Guild Wars. Daarnaast heb ik nog vele uren gesleten aan random f2p mmorpg's, zoals Flyff, Requiem Bloodymare, KAL Online,... die waren leuk in het begin, maar uiteindelijk worden zulke games altijd een grindfest.

OT: Nu speel ik eigenlijk niet meer, maar onlangs heb ik toch nog eens met een maat iets nieuws geprobeerd. Een kleine game op Steam, heel simpel gemaakt, maar heel leuk om met vrienden te spelen, heb me echt geamuseerd: Overcooked. Je staat in een keuken en je moet als een team werken om bestellingen op tijd af te werken... uiteraard met de nodige hindernissen. Korte trailer hieronder:

Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Hombie » 02 apr 2017 15:09
Dj Jonasty schreef:Ikzelf heb vooral een gamingverleden. Ik was lange tijd verslaafd aan Runescape (jaja... ik geef het toe) en Guild Wars. Daarnaast heb ik nog vele uren gesleten aan random f2p mmorpg's, zoals Flyff, Requiem Bloodymare, KAL Online,... die waren leuk in het begin, maar uiteindelijk worden zulke games altijd een grindfest.

OT: Nu speel ik eigenlijk niet meer, maar onlangs heb ik toch nog eens met een maat iets nieuws geprobeerd. Een kleine game op Steam, heel simpel gemaakt, maar heel leuk om met vrienden te spelen, heb me echt geamuseerd: Overcooked. Je staat in een keuken en je moet als een team werken om bestellingen op tijd af te werken... uiteraard met de nodige hindernissen. Korte trailer hieronder:

Al wat Overcooked gameplay gezien en het ziet er hilarisch uit voor LAN-parties ofzo, kan mss nog een goede afwisseling zijn voor de zombie-shooters die ik en m'n vrienden meestal daarvoor gebruiken (wel, dat en CoD).

Nu zelf net terug begonnen aan Drakensang, de zoveelste f2p mmorpg. 't Begon terug wat te jeuken na maanden nauwelijks gamen :p
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Dj Jonasty » 02 apr 2017 18:55
Hombie schreef:
Al wat Overcooked gameplay gezien en het ziet er hilarisch uit voor LAN-parties ofzo, kan mss nog een goede afwisseling zijn voor de zombie-shooters die ik en m'n vrienden meestal daarvoor gebruiken (wel, dat en CoD).

Nu zelf net terug begonnen aan Drakensang, de zoveelste f2p mmorpg. 't Begon terug wat te jeuken na maanden nauwelijks gamen :p

Het is idd hilarisch, zeker als jijzelf of een maat begint te klungelen:p En het lijkt simpel, maar er komt heel wat tactiek bij kijken. In mmo's speelde ik altijd het liefst alleen met henchmen, maar ik moet toegeven dat dit echt vet was, dus zeker een aanrader voor een LAN.
Shooters heb ik zelf nooit gespeeld, dat ging me te snel, kon niet echt goed mikken, lol. Wel nog de originele Doom 95 gespeeld, maar dat is geen "echte" shooter waar je veel skills voor moet hebben ;)
En ik ken het hunkeren naar games nog heel goed van vroeger. Ik had dat altijd na een blokperiode of in de zomervakantie... dan was het weer ff een random mmo starten om er na een tijd weer mee te stoppen. Ik was trouwens nog Allods Online vergeten te vernoemen... dat heb ik ook nog veel gespeeld... een van de zovele f2p wow rip off's, maar het was grafisch een mooi spel en leuk tot op het punt dat het een pay 2 win spel werd... zucht* Het lot van alle f2p games uiteindelijk, denk ik.
Drakensang ken ik niet, maar het ziet er mooi uit:)
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Berichtdoor Hombie » 03 apr 2017 15:15
Dj Jonasty schreef:Het is idd hilarisch, zeker als jijzelf of een maat begint te klungelen:p En het lijkt simpel, maar er komt heel wat tactiek bij kijken. In mmo's speelde ik altijd het liefst alleen met henchmen, maar ik moet toegeven dat dit echt vet was, dus zeker een aanrader voor een LAN.
Shooters heb ik zelf nooit gespeeld, dat ging me te snel, kon niet echt goed mikken, lol. Wel nog de originele Doom 95 gespeeld, maar dat is geen "echte" shooter waar je veel skills voor moet hebben ;)
En ik ken het hunkeren naar games nog heel goed van vroeger. Ik had dat altijd na een blokperiode of in de zomervakantie... dan was het weer ff een random mmo starten om er na een tijd weer mee te stoppen. Ik was trouwens nog Allods Online vergeten te vernoemen... dat heb ik ook nog veel gespeeld... een van de zovele f2p wow rip off's, maar het was grafisch een mooi spel en leuk tot op het punt dat het een pay 2 win spel werd... zucht* Het lot van alle f2p games uiteindelijk, denk ik.
Drakensang ken ik niet, maar het ziet er mooi uit:)

Nogal een Diablo 3 ripoff maar hey, ik speel al Diablo sinds de eerste (hoewel ik de derde het minst gespeeld heb, alleen bij vrienden en m'n broer). Maar het is licht op system reqs en met mijn versleten laptop is dat ook best handig xD

Ik ben altijd best een redelijke shooter speler geweest, hoewel ik zeker niet ga beweren dat ik er echt goed in ben ofzo xD Het enige genre wat ik wat gespeeld heb en altijd nogal brak in ben gebleven is RTS... En MOBAs eigenlijk bij extensie :p
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Dj Jonasty » 03 apr 2017 15:56
Hombie schreef:
Nogal een Diablo 3 ripoff maar hey, ik speel al Diablo sinds de eerste (hoewel ik de derde het minst gespeeld heb, alleen bij vrienden en m'n broer). Maar het is licht op system reqs en met mijn versleten laptop is dat ook best handig xD

Ik ben altijd best een redelijke shooter speler geweest, hoewel ik zeker niet ga beweren dat ik er echt goed in ben ofzo xD Het enige genre wat ik wat gespeeld heb en altijd nogal brak in ben gebleven is RTS... En MOBAs eigenlijk bij extensie :p

Da's vaak zo bij die f2p's e.. een basic versie van een betalend spel... met een item shop voor de die hards. Diablo heb ik nooit gespeeld... shame. En ik ken het crappy laptop verhaal... daarom dat ik Guild Wars zo fijn vond. Dat was een mooi én een uitdagend spel dat je toch relatief makkelijk kon draaien... (wat niet wegneemt dat ik toch nog vaak gevloekt heb op lags... lol).
Niet zo bescheiden e :D Voor mij was het na 1 keer CS duidelijk... geen shooters voor mij lol... ging te snel. Strategy trouwens ook niet... maar dat was omdat ik het gwn minder leuk vond. Het enige wat ik in dat genre gedaan heb is old school Total Annihilation, met vrienden, lol. Was soms nog wel lachen...
Good old times... :D
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Berichtdoor Valova » 05 apr 2017 17:52
Ja, Guild Wars was wel top. Al dat drama rond guilds en boss runs! Voor PvP was ik niet goed/snel genoeg, hoewel ik wel lol had met de alliance battles of hoe ze ook heetten. Ik heb daarna nog even GW2 geprobeerd maar dat was toch niet hetzelfde.

Tegenover speel ik vooral co-op of indie spellen. En Tabletop Simulator: elk bordspel dat je ooit wilde in één game :D
Valova
Senior user
Senior user

Leeftijd: 28

Berichtdoor BiNDing » 05 apr 2017 19:10
Ik vond de endgame van GW2 net leuker dan de endgar van GW. Zeker na Heart of Thorns.

Al is het wel een eindeloze grind om een PVP armour set te vervolledigen :'(
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Dj Jonasty » 05 apr 2017 22:13
@Valova: Haha, ik was net zo :D M'n maten die vooral pvp deden noemden me altijd "pve-noob"... tot ik ze eens meevroeg om een dungeon in EotN mee te doen, op Hard Mode... toen moesten ze hun mening over pve toch wat herzien ;) Ik deed dus zelf ook niet veel pvp... AB inderdaad, dat leek nog het meest op pve... Random Arena deed ik ook nog soms... en 1 keer Hero's Ascent, wat de vrienden altijd deden, maar dat was mij te moeilijk... GW2 heb ik nooit gedaan, toen was ik al niet meer into gaming, maar ik heb soortgelijke meningen gehoord.
Co-op heb ik eigenlijk nooit gedaan... vooral mmo's die je alleen kan spelen en waarbij je slechts af en toe in party moet gaan met anderen:)

@BiNDing: GW2 ken ik niet, dus ik kan niet vergelijken... maar bij GW had ik nooit echt het gevoel van een end game... natuurlijk, bij elke expansion had je wel de story en de missies die het verhaal stuurden... maar eens dat gedaan was had je nog heel het aspect van de "titles"... cartographer, skill hunter, vanquisher, etc... naast dan nog eventueel farmen en pvp... dat onderscheidde gw voor mij alleszins van andere games, niet echt een grindfest op het einde :)
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Berichtdoor Beaverhausen » 05 apr 2017 22:24
Het basisspel GW2 is ondertussen free to play geworden, dus die kan je wel proberen. :smile:

Net met vrienden ook Snipperclips en Fast RMX met 4 gespeeld. Best wel grappig allemaal :D
Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Dj Jonasty » 05 apr 2017 22:57
Misschien dat ik me nog eens laat verleiden tot GW2 dan, maar dan moet ik deze crappy laptop wel vervangen ;)

Da's voor de nintendo switch zie ik. Dat zou ik me niet meer aanschaffen. Vroeger heb ik wel heel veel op consoles gespeeld (PS1 vooral en game boy voor pokémon lol). Maar op een gegeven moment heeft de pc de consoles toch voorgoed vervangen.
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Berichtdoor Beaverhausen » 06 apr 2017 06:17
Klopt, als ik een game wil kopen die uitkomt op verschillende platforms en pc zit erbij, dan koop ik het sowieso op pc. Die Switch is stiekem wel grappig en fun, ook voor de multiplayer met vrienden. Ik kocht hem dus eerder voor fun en voor de Nintendo exclusives.
Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

327 berichten • Pagina 16 van 171 ... 13, 14, 15, 16, 17

Keer terug naar Lifestyle