Gamende Holebi's [2]

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Gamende Holebi's [2]

Bericht door Barry » 11 dec 2015 15:39

Pokemon X uitgespeeld! :)

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 11 dec 2015 17:57

Nu al een 12-tal uur Battlefront gespeeld. Opgesomd: bloedmooi, klinkt fantastisch (op de verschrikkelijke voice acting na), zeer authentiek en fun maar wel vrij casual en beperkt in content.

Maar vanaf je in een cockpit zit kan het niet nog Star Wars-erriger zijn :lovesigh:
Spoiler! :
*Sjjjjooeeewwwwwzzzzz* :mrgreen:
Afbeelding
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 11 dec 2015 19:31

VindGeenNaam:p schreef:Nu al een 12-tal uur Battlefront gespeeld. Opgesomd: bloedmooi, klinkt fantastisch (op de verschrikkelijke voice acting na), zeer authentiek en fun maar wel vrij casual en beperkt in content.

Maar vanaf je in een cockpit zit kan het niet nog Star Wars-erriger zijn :lovesigh:
Spoiler! :
*Sjjjjooeeewwwwwzzzzz* :mrgreen:
Afbeelding
Het is vooral een spel die het van zijn 'beleving' moet hebben.

De walker assault modus vind ik het leukst.
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 12 dec 2015 15:41

Jeroenn schreef:Het is vooral een spel die het van zijn 'beleving' moet hebben.

De walker assault modus vind ik het leukst.
Absoluut, had het niet Star Wars Battlefront genoemd zou ik het minder gevonden hebben. (Ook al is de naam Battlefront een beetje verkeerd, er zijn zo veel verschillen met de vorige Battlefronts)

Walker Assault is inderdaad de meest all-round mode. Beetje teleurgesteld in Fighter Squadron..

Yami_Luna
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Yami_Luna » 12 dec 2015 23:58

A13 voor 7 Days to Die is net uitgekomen ... Maar ik moet leren voor examens. En programmeren voor projecten. En... En... :emo: :goodbyecruelworld:
"People say nothing's impossible, but I do nothing everyday." -Winnie the Pooh

--Even if I told you the truth, you wouldn't believe it anyway...

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 13 dec 2015 09:01

VindGeenNaam:p schreef: Absoluut, had het niet Star Wars Battlefront genoemd zou ik het minder gevonden hebben. (Ook al is de naam Battlefront een beetje verkeerd, er zijn zo veel verschillen met de vorige Battlefronts)

Walker Assault is inderdaad de meest all-round mode. Beetje teleurgesteld in Fighter Squadron..
Anderzijds moet ook wel gezegd worden dat Battlefront toch één van de betere games is die zijn oorsprong heeft in Hollywood.
Ik heb al veel gelijkaardige games gezien die toch de mist ingegaan zijn.
Ook het omgekeerde is meestal waar: games die een verfilming krijgen...

In welk opzicht stelt 'Fighter Squadron' dan teleur bij jou?
Misschien hadden ze een modus moeten voorzien waarbij bijvoorbeeld de Rebels met hun fighters iets moeten proberen opblazen van de Empire. In ieder geval zijn de geluidjes van die fighters wel machtig... :D

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 13 dec 2015 10:15

Jeroenn schreef:Anderzijds moet ook wel gezegd worden dat Battlefront toch één van de betere games is die zijn oorsprong heeft in Hollywood.
Ik heb al veel gelijkaardige games gezien die toch de mist ingegaan zijn.
Ook het omgekeerde is meestal waar: games die een verfilming krijgen...

In welk opzicht stelt 'Fighter Squadron' dan teleur bij jou?
Misschien hadden ze een modus moeten voorzien waarbij bijvoorbeeld de Rebels met hun fighters iets moeten proberen opblazen van de Empire. In ieder geval zijn de geluidjes van die fighters wel machtig... :D
Welja, Battlefront is geen typische film naar game adaptatie. De meeste van die games hebben nog geen jaar ontwikkeltijd en dan zie je dat ook wel aan het eindresultaat :p Zelfde met films ja, sowieso zullen die Assassin's Creed en Uncharted films op niet veel trekken :p

Fighter Squadron is gewoon zo 'basic' en de maps zijn zo leeg + waarom geen ruimtemaps... En op zich is het vliegen heel leuk maar 2 rondjes spelen en je hebt alles gezien. En dat is beetje mijn probleem met de game, de slogan is ' Immerse yourself in your Star Wars battle fantasies' maar daar ben je nogal beperkt in vind ik :p Zeker in vergelijking met de vorige games.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 13 dec 2015 11:52

VindGeenNaam:p schreef: Welja, Battlefront is geen typische film naar game adaptatie. De meeste van die games hebben nog geen jaar ontwikkeltijd en dan zie je dat ook wel aan het eindresultaat :p Zelfde met films ja, sowieso zullen die Assassin's Creed en Uncharted films op niet veel trekken :p
Ik ga hier even schaamteloos op in pikken: ik kijk wel uit naar de Warcraft-film :)
Volgens mij zou die nog wel eens goed kunnen meevallen.

OT: Speelt er iemand de open beta van World Of Warships? If so, voeg mij toe in-game :D
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 13 dec 2015 14:05

VindGeenNaam:p schreef: Welja, Battlefront is geen typische film naar game adaptatie. De meeste van die games hebben nog geen jaar ontwikkeltijd en dan zie je dat ook wel aan het eindresultaat :p Zelfde met films ja, sowieso zullen die Assassin's Creed en Uncharted films op niet veel trekken :p

Ik denk wel dat de ontwikkelingstijd wel langer dan 1 jaar was. De voorbereiding van de film neemt ook wel even in beslag. En in die periode zal het contract met EA games wel getekend zijn. Volgens mij houden ze wel nog wat mappen/content achter die ze kunnen vrijgegeven via updates én natuurlijk de betalende DLC's.

Ontwikkelingstijd zegt ook niet veel: kijk maar naar de Gran Turismo reeks (steeds weinig nieuwigheden) of Duke Nukem Forever. ^^
OT: Speelt er iemand de open beta van World Of Warships? If so, voeg mij toe in-game :D
Nee maar ik heb er wel al wat van gehoord. Is dat simulatie of eerder arcade?

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 13 dec 2015 14:37

Jeroenn schreef:Ik denk wel dat de ontwikkelingstijd wel langer dan 1 jaar was. De voorbereiding van de film neemt ook wel even in beslag. En in die periode zal het contract met EA games wel getekend zijn. Volgens mij houden ze wel nog wat mappen/content achter die ze kunnen vrijgegeven via updates én natuurlijk de betalende DLC's.

Ontwikkelingstijd zegt ook niet veel: kijk maar naar de Gran Turismo reeks (steeds weinig nieuwigheden) of Duke Nukem Forever. ^^
Jaja van Battlefront wel, maar movie-tie-in games zijn effectief soms zo snel gemaakt. Genre Iron Man en zo. Zo'n games zijn voor de uitgevers als de speeltjes in de Happy Meals: ze moeten op niet veel trekken, maar ze moeten er op tijd zijn en iemand zal ze wel kopen. En ben er ook zeker van dat EA nog heel wat achterhoudt voor Battlefront qua content, zoals iedere uitgever momenteel.

Gran turismo is wel stukje kwaliteitsvoller dan Duke Nukem Forever he ;)

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 13 dec 2015 14:44

VindGeenNaam:p schreef: Gran turismo is wel stukje kwaliteitsvoller dan Duke Nukem Forever he ;)
Ja, dat is gelukkig wel waar. Als fan van de Gran Turismo reeks hoop ik dat ze de ontwikkelingstijd voor de nieuwe editie goed gebruikt hebben. ^^

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 13 dec 2015 14:46

Jeroenn schreef:
Nee maar ik heb er wel al wat van gehoord. Is dat simulatie of eerder arcade?
Het is iets tussen de twee. Er zijn al heel wat YouTube filmpjes te vinden over het spel die redelijk goed het in-game gevoel weergeven :-)

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 13 dec 2015 14:49

Jeroenn schreef:Ja, dat is gelukkig wel waar. Als fan van de Gran Turismo reeks hoop ik dat ze de ontwikkelingstijd voor de nieuwe editie goed gebruikt hebben. ^^
Ja ze zijn alleszins toch al eventjes bezig :p Stiekem hoop ik op een nieuwe Driveclub, waarschijnlijk één van de weinige die zich zo geamuseerd heeft met die game :p
Die ontwikkeltijd van Last Guardian baart me wel wat zorgen...

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 13 dec 2015 15:22

BiNDing schreef:
Ik ga hier even schaamteloos op in pikken: ik kijk wel uit naar de Warcraft-film :)
Volgens mij zou die nog wel eens goed kunnen meevallen.
Doet me denken, heeft iemand hier Silent Hill ooit gespeeld en/of de verfilming gezien? Ik vond de eerste best goed (Revelations 3D is euh, nogal een misbaksel vind ik, maar ja)
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 14 dec 2015 17:04

Begonnen aan Witcher - The Wild Hunt. :love: :love: :love:

Ik vind het beter dan Skyrim The Elder Scrolls!

En vanavond eindelijk nog eens een avondje thuis zodat ik nog eens kan gamen. Lijkt alweer eeuwen geleden. :D
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 14 dec 2015 18:38

BiNDing schreef: Het is iets tussen de twee. Er zijn al heel wat YouTube filmpjes te vinden over het spel die redelijk goed het in-game gevoel weergeven :-)
Ik heb vroeger nog Silent Hunter gespeeld maar oorlog voeren met bootjes vind ik niet erg spannend.
Ja ze zijn alleszins toch al eventjes bezig :p Stiekem hoop ik op een nieuwe Driveclub, waarschijnlijk één van de weinige die zich zo geamuseerd heeft met die game :p
Aangezien ik geen PS4 heb, kan ik er moeilijk over oordelen. In ieder geval zijn arcade race games nooit aan mij besteed geweest. Ik heb het altijd al gehad voor simulatie. Enkele jaren geleden heb ik mij daarom een G27 race stuur gekocht. Het is wel jammer dat dit stuur niet compatibel is met PS4... :-?

Speelde jij Driveclub met een stuur?

Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 15 dec 2015 08:15

Jeroenn schreef:Aangezien ik geen PS4 heb, kan ik er moeilijk over oordelen. In ieder geval zijn arcade race games nooit aan mij besteed geweest. Ik heb het altijd al gehad voor simulatie. Enkele jaren geleden heb ik mij daarom een G27 race stuur gekocht. Het is wel jammer dat dit stuur niet compatibel is met PS4... :-?

Speelde jij Driveclub met een stuur?
Nope, een stuur is beetje een dure aankoop voor de weinige keren dat ik een racespel koop :p Ben meer voor de arcade race games, die hebben altijd iets meer snelheidsgevoel ;) (Driveclub is wel er ergens tussen)

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 19 dec 2015 11:00

Op 22 december zou de Winter Sales beginnen bij Steam. Hopelijk zit er iets leuk bij voor mijn weekje verlof. Het probleem is dat ik niet weet wat ik nog moet spelen...

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 19 dec 2015 15:15

Jeroenn schreef:Op 22 december zou de Winter Sales beginnen bij Steam. Hopelijk zit er iets leuk bij voor mijn weekje verlof. Het probleem is dat ik niet weet wat ik nog moet spelen...
Aww yisss. Winter sales! Ik heb nog 10 euro op m'n profiel staan van gevonden items die ik verkocht in Counter-Strike. Komt dat even goed uit :-)

Yami_Luna
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Yami_Luna » 31 dec 2015 12:06

Pachtig gewoon! :D (ok, the gamer girl in me might have smiled a bit too much for this... :p )

http://www.4gamers.be/trailers/50858/1/ ... tje-cadeau
"People say nothing's impossible, but I do nothing everyday." -Winnie the Pooh

--Even if I told you the truth, you wouldn't believe it anyway...

Gesloten