Kleding: de 999 geboden

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Kleding: de 999 geboden

Bericht door Aap in een Potje » 03 jan 2014 08:10

Chocopot schreef:De 'Justin Bieber broek'. Kies toch eens tussen baggy en skinny aub. De combinatie ziet eruit als een volle pamper :-?
:roflmao:

Bwa ik let niet echt op mensen hun kleren, tenzij het echt zo lelijk is dat je er gewoon niet naast kunt kijken en je ogen echt denken van 'why you doin' this to meeee?' (bv roze met oranje ofzo)
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 16 feb 2014 14:35

Vroeger waren die Adidasjasjes heel erg in. Dan zag je op school echt de helft met van die jasjes naar school komen. Dus : (merk)kleding dragen omdat de rest het draagt en mensen ermee willen opscheppen is voor mij not-done.

wajaikben...
New user
New user

Bericht door wajaikben... » 12 apr 2014 11:31

Niets tegen dikke mensen maar wat ik niet snap,is waarom sommige perse een legging willen aandoen dat veel te veel,m spand en je gewoon elke vetkwab kan zien zitten . Aantrekkelijk is anders en ook nog diezelfde leggings staan niet iedereen...
They told me that to make her fall in love, I had to make her laugh. But everytime she laughs I’m the one who falls in love

Sygma94
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Sygma94 » 12 apr 2014 13:00

Peanut schreef:Vroeger waren die Adidasjasjes heel erg in. Dan zag je op school echt de helft met van die jasjes naar school komen. Dus : (merk)kleding dragen omdat de rest het draagt en mensen ermee willen opscheppen is voor mij not-done.
Ik heb vooral iets tegen de Adidas shoudertasjes die nu blijkbaar heel erg in zijn bij de doornsee 'metrosexueel' :p Ik heb het gevoel dat enkel de 'stoere' boys die dragen in hun kliekjes waar ze dan praten over hun haargel en hun derde jaar 6e middelbaar.

Gesloten