Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
135 berichten • Pagina 5 van 71, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Re: Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Berichtdoor katastrofe » 20 apr 2013 21:57
Van mij kun je het misschien wel zien, ik heb tamelijk kort haar, draag meestal sweaters, je zal me echt praktisch nooit met een kleedje zien of hakken, draag dus altijd sportieve platte schoenen, draag ook graag eens een bouwvakkershemdje, dus ja, misschien wel... :p
Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"
katastrofe
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Loentje » 21 apr 2013 13:21
Ik kan me vinden in de reactie van Katastrofe! Ik ga zeker niet shoppen in de mannenrekken maar draag wel altijd sweaters met een jeans en sneakers eronder. En wanneer het wat deftiger moet ook een houthakkershemdje. Ik vind het gewoon mooi.. :wink:
People have to really suffer before they can risk what they love.
Loentje
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Asiangel » 30 sep 2013 12:35
Groot, Aziatisch (getint), Breed gebouwde schouders en een normale lichaamsbouw, zover ik weet ziet niemand het aan mij dat ik homo ben. Uiterlijk van een man en het manier van denken als een vrouw... Misschien komt het door mijn vrouwelijk touch en religische en filosofische manier van denken dat er vaak vrouwen op mij afstappen en nooit de mannen. :bounce:
Asiangel
Regular user
Regular user

Geslacht: Man

Berichtdoor Chelle Jane » 07 okt 2013 22:24
Ik zie er totaal niet lesbisch uit. Niemand denkt dat ook over mij.
Ik hou echt van vrouwen die er vrouwelijk uitzien alhoewel de enige keer dat
ik verliefd was op een meisje was er ene met heel kort haar die sportief en jongensachtig was
dus ja het kan allemaal. :)
Chelle Jane
New user
New user

Leeftijd: 25

Berichtdoor Kleerkastkast » 07 okt 2013 23:23
Chelle Jane schreef:Ik zie er totaal niet lesbisch uit. Niemand denkt dat ook over mij.
Ik hou echt van vrouwen die er vrouwelijk uitzien
alhoewel de enige keer dat
ik verliefd was op een meisje was er ene met heel kort haar die sportief en jongensachtig was
dus ja het kan allemaal. :)

Hierin volg ik je 100%. Vandaag ben ik voor de eerste keer naar en holebivereniging gegaan, en kreeg meteen van enkele personen dezelfde zin te horen: "Ja, aan sommigen ziet ge het meteen he, maar bij u... Ja...".

Zal wel genoeg zeggen, zeker? :)
I'll tear you down
I'll make you bleed, eternally
Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Skipperke » 17 okt 2013 20:50
Ik denk niet dat het zo hard opvalt bij mij. Ik daar ook altijd truien en jeansbroeken.. amper kleedjes. In de zomer al eens meer (vooral op reis) :p.
De laatste tijd koop ik botjes met een hak onder. Deze is wel totaal niet hoog -> zorgt alleen maar voor voetpijn. Op stage zouden hoge hakken ook niet handig zijn :p
Skipperke
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 24

Berichtdoor neah » 22 okt 2013 22:58
blijkbaar was ik vroeger (tot vorig jaar)
uber gay, het was zo erg dat iedereen gewoon aannam dat ik lesbisch was
zonder dat ik het de meeste mensen had verteld.

momenteel kleed ik me vrouwelijk (opeens een switch gehad)
en nu krijg ik vaak de comment van: haha ja seg vroeger dachten wij allemaal dat je lesbisch was

oh echt? haha... (awkward)

dusja vrouwelijk nu :p
neah
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Celien » 23 okt 2013 16:01
Ik ben lesbisch maar zie er niet zo uit,
half lang donkerblond haar en ik draag meestal wel wat make-up (maar niet te veel natuurlijk).
Ik vind meisjes aan wie je het een beetje kunt zien dat ze lesbisch zijn echt wel leuk, maar te veel is te veel! :)
Celien
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Allives » 24 okt 2013 19:35
Da's zo moeilijk om over jezelf te kunnen zeggen :P

Ik heb al vaak homo's gezien die denken dat 'je het niet kan zien' bij hen, maar eigenlijk enorm vrouwelijk zijn (en het rare is hun beste vrienden/familie blijkbaar ook vinden dat ze geen vrouwelijke kanten hebben). Misschien heeft dat soms ook met dialect te maken? Antwerps klinkt vaak automatisch een beetje verwijfder dan West-Vlaams bv.

Ik denk dat je het niet zo goed kan zien bij mij. Maarja, misschien denk ik dat ook maar en ben ik eigenlijk verwijfder dan showbizz Bart :p.
He who knows, does not speak. He who speaks, does not know.
- Lao Tzu
Allives
New user
New user

Berichtdoor BiNDing » 24 okt 2013 20:42
Ik zie er helemaal niet homo uit volgens de meeste mensen. Altijd extreem verbaasde reacties. Al vind ik dat ik zo wel m'n trekjes heb. :hmm:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor lenny » 24 okt 2013 21:02
BiNDing schreef:Al vind ik dat ik zo wel m'n trekjes heb. :hmm:

*gniffel*
lenny
Forumkoppel 2016

Berichtdoor Disco Trut » 25 okt 2013 19:05
Allives schreef:Da's zo moeilijk om over jezelf te kunnen zeggen :P

Ik heb al vaak homo's gezien die denken dat 'je het niet kan zien' bij hen, maar eigenlijk enorm vrouwelijk zijn (en het rare is hun beste vrienden/familie blijkbaar ook vinden dat ze geen vrouwelijke kanten hebben). Misschien heeft dat soms ook met dialect te maken? Antwerps klinkt vaak automatisch een beetje verwijfder dan West-Vlaams bv.

Ik denk dat je het niet zo goed kan zien bij mij. Maarja, misschien denk ik dat ook maar en ben ik eigenlijk verwijfder dan showbizz Bart :p.

Wat wat waaaaat?! :o
Ik vind net het tegenovergestelde, hihi :)

OT, omdat ik braaf ben, maar ik heb het al gezegd: Ik weiger me aan te sluiten bij stereotypes en in dat opzicht vind ik het idee dat iemand er lesbisch of homo uitziet extreem belachelijk. (Hoe zien biseksuelen er dan uit trouwens? Halfje-halfje? Half-verwijfde mannen? Vrouwen met aan één kant kort haar en één broekspijp en een halve rok? Kwestie van in de cliché's te blijven.)

Aangezien je er altijd 'homo' of 'lesbisch' uitziend wordt gevonden door andere mensen zal je aan die andere mensen moeten vragen hoe zij vinden dat ik eruit zie.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31

Berichtdoor neah » 25 okt 2013 21:02
Disco Trut schreef:
Allives schreef:Da's zo moeilijk om over jezelf te kunnen zeggen :P

Wat wat waaaaat?! :o
Ik vind net het tegenovergestelde, hihi :)

OT, omdat ik braaf ben, maar ik heb het al gezegd: Ik weiger me aan te sluiten bij stereotypes en in dat opzicht vind ik het idee dat iemand er lesbisch of homo uitziet extreem belachelijk. (Hoe zien biseksuelen er dan uit trouwens? Halfje-halfje? Half-verwijfde mannen? Vrouwen met aan één kant kort haar en één broekspijp en een halve rok? Kwestie van in de cliché's te blijven.)

Aangezien je er altijd 'homo' of 'lesbisch' uitziend wordt gevonden door andere mensen zal je aan die andere mensen moeten vragen hoe zij vinden dat ik eruit zie.

just saying :p
Afbeelding
neah
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Lmn11 » 14 feb 2014 19:48
ik ben bi maar ik weet niet goed hoe je er bi kan uitzien :p Ik vind van mezelf dat ik toch wel redelijk vrouwelijk ven qua uiterlijk. Qua innerlijk kan ik soms wel wat mannelijk overkomen maar nu ook niet om te zeggen dat ik een manwijf ben ;p We kunnen dus stellen dat ik op en top vrouw ben, maar bi :D
Lmn11
New user
New user

Berichtdoor Kim » 14 feb 2014 22:03
Hmm niet echt 'vrees' ik, ik heb wel een sidecut (een deeltje haar afgeschoren) maar toch ben ik redelijk vrouwelijk. Ik draag namelijk bijna niets anders dan kleedjes en rokjes, ik hou van make up, maar tegelijkertijd draag ik dan ook stevige boots... Ik heb dus wel degelijk het stoere wat in mij. Sommige mensen beweren dat ze het een beetje zien aan mij, anderen vallen totaal uit de lucht... ^^
Kim
New user
New user

Leeftijd: 23

Berichtdoor winteriscoming » 13 apr 2014 15:06
Ik zie er wel hetero uit denk ik. Ik draag wel eens kleedjes en rokjes, heb lange haren,...
Iedereen gaat er ook vanuit dat ik hetero ben.
winteriscoming
Regular user
Regular user

Berichtdoor joske rioda » 15 apr 2014 12:02
Ik zie er precies niet echt 'bi' uit, want toen ik uit de kast kwam vond iedereen het moeilijk om mij te geloven, omdat ik er niet bij liep als half jongen... Maar soms heb ik zo van die trekjes dat je ziet dat ik ook op meisjes val :D
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.
joske rioda
Regular user
Regular user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Sygma94 » 15 apr 2014 16:22
Ik hoop dat ik er niet homo uitzie omdat dat zou betekenen dat ik aan het stereotiepe beeld dat aan onze maatschappij is opgedrongen voldoe :D De mensen die het weten van me zeggen toch dat ik geen obvious gay ben, dus zal maar op hun inschattingsvermogen vertrouwen :) Ben wel niet de stoere buurjongen die met de moto naar de fitness vertrekt en heftige discussies heeft over voetbal, maar dat wil 'k ook niet xD Vind om eerlijk te zijn wel dat de doornsee hetero dude er 'gay'-er uitziet dan vroeger :p Heb het gevoel dat sommige straight guys uren voor de spiegel hebben gezeten om hun haar te krijgen hoe het zit :p Maakt het er niet makkelijker op om de homo van de hetero te onderscheiden :(
Sygma94
New user
New user

Berichtdoor Gneiss » 20 apr 2014 20:27
Niet echt, ik gesticuleer wel redelijk veel, maar meestal als mensen het te weten komen zijn ze wel verbaasd.
Gneiss
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor neel » 20 apr 2014 23:07
*knip*
Laatst bijgewerkt door neel op 17 dec 2014 21:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Anything is possible,
if you imagine yourself in another dimension.
Create your own reality.
neel
New user
New user

135 berichten • Pagina 5 van 71, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Keer terug naar Lifestyle