Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
LaOnda
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Bericht door LaOnda » 03 mar 2013 01:47

Disco Trut schreef:
Ik ben, zelfs op hakken en als ik slechtgezind ben omdat mensen soms domme vragen stellen (die bestaan wel degelijk, want welke vragen stellen domme mensen anders?! Die worden niet even tijdelijk slim op het moment dat ze een vraag stellen hoor.**), de beminnelijkheid zelve.

En om dan een klein klein beetje ernstig op dit bijzonder on-ernstige topic te antwoorden: Ik denk niet dat een gemiddelde burger mij snel als 'lesbisch uitziend' zal klasseren, maar ik veronderstel anderzijds dat je het behoorlijk snel zal weten. Alleen al omdat ik er in het geheel geen geheim van maak, en omdat er andere dingen zijn dan de aanwezigheid van stereotypische uiterlijke kenmerken die het verraden.

**Ja, ik geef toe dat dit een Dilbert-mopje is. Leve Scott Adams

Nee Disco Trut, jij ziet er idd niet lesbisch uit...maar wat is dan de 'gangbare' look van een lesbo? Als je me zou vragen of mijn gaydar je als lesbo kan detecteren, then I have to say "YES" :)
Het is maar hoe je het gaat bekijken....
En laat het een deep secret zijn dat ik dus eigenlijk weet hoe jij eruit ziet.... :)
En na (even tellen...) 7 jaar op dit forum zou je dit soort topics toch niet meer nodig moeten hebben om je vrouwelijkheid te moeten verantwoorden he.....

OT: Antwerpse furie, JA! Of ging het daar niet over?

And....

smafie
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door smafie » 03 mar 2013 02:29

De meeste die mij goed kenden, vielen vreemd genoeg uit de lucht toen ik het hen vertelde. Voor mensen die mij niet kenden was ik al zes jaar lang de homo van de school. :D

JM94
New user
New user

Bericht door JM94 » 15 mar 2013 19:34

ik draag vaak rokjes, kleedjes, tonnen juwelen, make-up, druk in de weer met mijn haar, lak mijn nagels graag in de kleur roze, en krijg altijd vreemde blikken als ik zeg dat ik niet op mannen val dus ga ik ervan uit dat ik er helemaal niet lesbisch uitzie.
Al voel ik mijzelf soms toch een beetje mannelijk als ik nadenk hoe ik op dat moment zit of stap, maar denken doe ik dan ook weer veel te veel.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 15 mar 2013 19:38

Ik doe mijn best om ze zo min mogelijk lesbisch uit te zien :D
Volgens mij slaag ik wel in mijn opzet :D
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 16 mar 2013 10:39

Ik blijkbaar ook totaal niet, alleen mijn mama had het verwacht, maar zoals hier eerder gezegd: mama's weten alles ;)
Ik draag gewoon graag kleedjes en rokjes en houd van shoppen en speel muziek, dus echt totaal meisjesachtig ^^ And I like it ;)
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

Miss Und@ztood
New user
New user

Bericht door Miss Und@ztood » 24 mar 2013 19:57

Ik zal nooit jurkjes of rokjes dragen! Maar ik doe wel hakken aan en ik kan mij erg vrouwelijk opmaken met make-up. Maar aan de andere kant kan ik ook helemaal het tegenovergestelde zijn. Ik hou ook wel van een broek en een shirt met daarbij een armbandje en make-up.
Het hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel.

Iemand zei ooit eens tegen mij dat ze niet wist dat ik holebi was tot ik het zei, iemand anders zei dan weer dat ze het onmiddelijk zag. Achja, what suits my feelings best!

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 04 apr 2013 15:04

Ik vind van mezelf dat ik toch wel als een stereotype lesbi uitzie. Ik heb mijn haar kort, dit heeft wel meerdere redenen. 1 Als kind heb ik tot ik ging naar het middelbaar mijn haar nooit mogen laten knippen resultaat: haar tot op mijn kont die een miljaar was om iedere morgen te borstelen. 2 Zo moet ik niet telkens in labo's en vroeger tijdens lo denken aan een rekkertje (die verloor ik toch steeds). 3 Ik hou gewoon heel erg van mijn kort haar ^^ Op vlak van kledij ben ik toch ook wel eerder mannelijk skinny jeans kan ik echt niet meer verdragen tijdens gewone dagelijkse activiteiten, dit heb ik in heel mijn leven maximum een periode van 2 jaar gedragen. Op feestjes kan het wel nog eens gebeuren dat er een wat meer skinny broek tevoorschijn komt. Rokken en kleedjes: nog nooit van mijn hele leven, zelfs niet toen ik nog niet wist dat ik holebi was. Hakken, daar heb ik er 1 paar van staan die al tijden niet meer gedragen zijn :p t-shirts en truien zijn ook eerder naar de mannelijke kant. MAAR Ik ben niet vies van make-up :p uiteraard de niet al te opvallende zoals oogpotlood, mascara en vooral mijn bruin potloodje om gezichtsvlekjes (lees als: die vervelende acne).

Ik voel hier op het forum soms een 'afkeer' tegen mannelijke lesbo's of stereotypes, dus please don't shoot me :p
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 04 apr 2013 16:14

Er zijn/waren mannelijke (lees butcher) lesbo's op dit forum dan jij ;)

Ik zie er nog steeds niet homo/biseksueel uit. Ik gedraag me zelf niet als een holebi blijkbaar. Ik ben in een musical en daar dacht iedereen dat ik hetero was en konden ze het moeilijk geloven dat ik een vriend had. Als ik kijk naar mijn laatste outings waar iedereen met grote ogen kijkt en super geschokt is dat ik bi ben ben ik vrij zeker dat ik er niet uitzie als een holebi.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 04 apr 2013 16:44

Van uiterlijk weet ik niet of het echt zichtbaar is, maar mijn gedrag spreekt boekdelen :P
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

TwumTwum
New user
New user

Bericht door TwumTwum » 05 apr 2013 21:36

ik weet het eigenlijk niet :hmm:
Er heeft nog nooit iemand aan mij gevraagd dat ik lesbisch ben of gezegd dat ik er zo uit zie.
misschien uiterlijk niet want ik draag rokjes en draag make-up niet dat ik een barbiepop ben. Maar karakter ben ik toch wel wat jongensachtig vind ik zelf :D

Cryol
New user
New user

Bericht door Cryol » 05 apr 2013 23:23

Ik zie er vooral homo uit als mensen het weten (in de zin dat ze dan zouden zeggen "ahja, nu je het zegt ..."). Het is allemaal vrij subtiel.

Ofwel liegt iedereen gewoon tegen mij en ben ik eigenlijk vrouwelijker dan mijn zus :p
Maar ik denk dat niet.

Als ik mezelf hoor of zie op scherm dan schrik ik wel altijd van mijn kleine trekjes, maar ik vermoed dat anderen dat veel minder zullen opmerken.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 05 apr 2013 23:35

ik ben groot, vrij gespierd, kleed me mannelijk, vrouwen hangen meestal rond mijn rokken ( euh broeken), dus neen, denk niet dat je het aan mij ziet. Ik val wel op mannen aan wie je het ook niet ziet en vaak word ik benaderd door het iets meer verwijfde type.

Zonnetje
New user
New user

Bericht door Zonnetje » 09 apr 2013 14:40

Ik zie er volgens iedereen hetero uit, wat het natuurlijk niet echt gemakkelijk maakt om meisjes te leren kennen met dezelfde 'interesse' want het staat niet op mijn hoofd geschreven...
Life is a ticket to the greatest show on earth - Martin H. Fisher

Sjo
New user
New user

Bericht door Sjo » 09 apr 2013 15:57

Goh, ik denk van wel :D
Ik heb kort haar, draag skinny broeken en voornamelijk hemdjes/sweaters.
Hoewel nog nooit iemand het aan me heeft gevraagd, denk ik toch wel dat je het kan zien :)
"Don't cry because it's over, smile because it happened."
- Dr. Seuss

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 13 apr 2013 20:35

JM94 schreef:ik draag vaak rokjes, kleedjes, tonnen juwelen, make-up, druk in de weer met mijn haar, lak mijn nagels graag in de kleur roze, en krijg altijd vreemde blikken als ik zeg dat ik niet op mannen val dus ga ik ervan uit dat ik er helemaal niet lesbisch uitzie.
Al voel ik mijzelf soms toch een beetje mannelijk als ik nadenk hoe ik op dat moment zit of stap, maar denken doe ik dan ook weer veel te veel.
Idem. Alleen ben ik nog niet uit mijn geaaardheid uit :)
Ook heel vrouelijk qua kleding, maar kan soms wel een lomp geval zijn (ik zit bvb zelden met mijn benen over elkaar zoals meeste meisjes. Heb ook nogal een plat taalgebruik soms)

PedroAntw
New user
New user

Bericht door PedroAntw » 16 apr 2013 19:22

Ik zie er hetero uit, ik denk dat niemand zou verwachten dat ik homo ben :)
Ik gedraag me ook vrij "hetero", ik hou van sporten en heb niet echt de meest stereotype hobbies (voetbal, tennis)

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 17 apr 2013 13:34

nu zie ik er ietsje meer lesbisch uit dan eerst :D
Aan 1 kant heeft een vriendin mijn haar kort gezet, want meteen iets meer gay doet lijken.
ik vind het mooi maar moet er wel nog aan wennen.
2 jaar gespaard voor haar tot op m'n schouders, om het dan nu korter te knippen dan het was!
Verder ga ik al deftig mee in de holebi-wereld.
Buiten mijn Acantha-trui als ik die aan heb, valt het aan mijn kleren niet te zien.

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 17 apr 2013 17:10

Volgens mij zie ik er niet homo uit maar heb ik wel de handelingen van een homo :D.

Nu ja, zoals als tal van keren is gezegd, er is geen stereotype homo of iets wat als homo-uiterlijk kan aanzien worden maar bon.

Nu het varieert ook heel erg hoor, denk ik. Soms vielen/vallen de mensen echt TOTAAL uit de lucht, andere keren zeggen ze dat ze het onmiddellijk wisten dus jah...
Homo sapiens non urinat in vento.

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 17 apr 2013 17:17

Aap in een Potje schreef:nu zie ik er ietsje meer lesbisch uit dan eerst :D
Aan 1 kant heeft een vriendin mijn haar kort gezet, want meteen iets meer gay doet lijken.
2 jaar gespaard voor haar tot op m'n schouders, om het dan nu korter te knippen dan het was!
Buiten mijn Acantha-trui als ik die aan heb, valt het aan mijn kleren niet te zien.
Nu ben ik wel benieuwd naar je kapsel!
'k heb ook ooit nog afgeschoren zijkanten gehad in mijn haar, maar kwas te lui om het te onderhouden.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 17 apr 2013 17:18

Kat schreef:
Aap in een Potje schreef:nu zie ik er ietsje meer lesbisch uit dan eerst :D
Nu ben ik wel benieuwd naar je kapsel!
'k heb ook ooit nog afgeschoren zijkanten gehad in mijn haar, maar kwas te lui om het te onderhouden.
Tis niet afgeschoren hoor! niemand komt in de buurt van mijn haar met een scheermachine!
maar tis wel kortgeknipt.
Fototopic ;)

Plaats reactie