Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
135 berichten • Pagina 7 van 71 ... 3, 4, 5, 6, 7

Re: Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Berichtdoor valerie_ » 20 dec 2015 00:49
Ik denk van niet, voor de meeste was het alleszins een verassing.
valerie_
New user
New user

Leeftijd: 22
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Thor » 04 jan 2016 13:27
Ik denk niet dat ik als homo eruit zie of zo word gezien. Misschien kunnen anderen het vermoeden, dat kan, maar ik heb toch niet vaak de indruk gehad dat ze dat meenden te denken. Bij sommigen zie je het direct, maar dat is bij mij niet het geval. Zo probeer ik ook vaak in het openbaar na te gaan of iemand homo is of niet, wat echt niet altijd even gemakkelijk is. Maar ik denk dat het wel gemakkelijker is om als homo, andere homo's eruit te halen.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor disneylover** » 04 jan 2016 17:42
Nee ik heb een normale hetero look.
Er zijn ook geen mensen die ooit wat aan me gevraagd hebben dus :p
disneylover**
Regular user
Regular user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Leygasp » 28 jan 2016 02:06
"Stereotypes are funny 'cuz they're true"
~Nicole Arbour

Ik zeg niet dat iedereen onder de stereotypes valt , maar ik doe dat alle sinds wel.volgens men vrienden valt het echt nog wel mee langs de andere kant
Alejah 't is te zeggen, als ik me comfortable voel bij iemand wordt men gedrag echt 100% stereotyp :p
Men uiterlijk valt goed mee, denk ik, afgezien da ik af en toe men haar verf in een fellere kleur.
Met het gevolg dat uiteindelijk niet iedereen me neemt zoals ik ben, maar das hun probleem en niet het mijne :p
"Madness is not a state of mind, it's a place... Shall we go there?"
~Alice Madness returns
Leygasp
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Alexie » 15 maart 2016 21:50
Nope, hoewel ik nogal jong lijk voor mijn leeftijd verwacht niemand dat ik biseksueel ben. Geen idee wat eigenlijk het stereotype uiterlijk van zulke mensen zijn.

Fun fact: Mijn transeksuele maat riep dat hij eerder had verwacht dat ik aseksueel zou zijn dan bi...
Alexie
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor Lou » 25 mei 2016 12:41
Ik denk het niet aangezien mensen altijd verschieten bij een coming out... "Jij ziet er niet ... uit". Mensen hangen vast aan stereotypes en denken dat iedereen zo door het leven gaat. Iedereen heeft zijn eigen stijl en dit is maar best zo ook :D
Lou
New user
New user

Leeftijd: 28

Berichtdoor sprankeltje » 28 mei 2016 13:06
Mensen die mij al jaren kennen (en het weten), zeggen niet te zien dat ik op meisjes val. Het is wel zo dat er in de jongerencultuur van tegenwoordig veel meisjes altijd broeken en sneackers dragen. Alles veranderd. Het enige waaraan je het zou kunnen merken is mijn kapsel (sidecut), maar zelfs dat vind ik maar een detail. Ja, misschien mijn manier van lopen of zitten, maar dat zie ik zelf niet. Mensen die mij nu pas leren kennen zien het denk ik wel, ook al zeg ik het tegen bijna niemand. Mijn manier van doen, kledingstijl, het is allemaal met de tijd pas gekomen. Mensen zien zo'n kleine veranderingen niet, dus als ze mij elke dag zien is het toch normaal dat ze het niet gemerkt hebben. Volgens mezelf zie ik er heel hetero uit, maar geen idee hoe de rest van de wereld mij ziet...
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor Mannie » 01 maart 2017 17:41
Ik weet het eigenlijk niet of ik er homo uitzie, mijn vriendinnen zeggen van wel, mijn vrienden van niet
Tijd is een vriend van iedereen, al ben je zelf geen vriend van tijd. Uiteindelijk wachten we allemaal op die ene vriend.
Mannie
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor mkdjg » 01 maart 2017 22:01
Als ik zeg dat ik homo ben verschieten de mensen toch, dus ik denk het niet. Maar ik ben er mij zelf niet zo bewust van.
mkdjg
New user
New user

Berichtdoor Confusion » 02 maart 2017 00:04
In het dagelijks leven zie ik eruit als zo'n typische "butch lesbian", maar dan met lang haar. En toch reageerde bijna iedereen verbaast aan wie ik het verteld heb. De enige uitzonderingen zijn mijn ouders en een vriendin van de familie die zelf toevallig lesbisch is.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor DezeNaam » 08 apr 2017 19:12
Ik denk dat het bij mij deels wel te merken valt aan mijn kledingstijl, mijn stretchers en mijn lage side-cut (die meestal enkel ziet als ik mijn haar samengebonden heb, of soms zelfs dan nog niet omdat ik te lui ben om het bij te scheren x)). Maarja, er zijn zoveel hetero meisjes die er zo bijlopen maar in principe zou ik dus misschien wel deels onder het 'stereotype' gay kunnen vallen. x)
"Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you."
DezeNaam
New user
New user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Dj Jonasty » 09 apr 2017 18:57
Blijkbaar niet, want werkelijk iedereen aan wie ik het vertelde, viel uit de lucht...
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Springbal » 12 apr 2017 20:27
Nu blijft de vraag, wat is er homo of lesbisch uitzien.
That said loop ik even graag rond op mijn bottines als met mijn TEVA sandalen, maar ook in mijn "neutrale" bruine schoenen, op teensletsen, bijna verselten converse schoenen en zo meer. Is dat homo is dat hetero? Mijn kapsel gaat van heel kort tot te lang en dik op de zijkanten, mijn baard gaat van stevige stoppel tot eerst-de-kruimels-uit-mijn-baard-halen-voor-ik-vertrek-lengte (maar niet zo'n hipsterbaard dat zeker niet). En qua kleren vooral jeans en dat wisselt van een donkere t-shirt tot gekleurd, kaptrui (zelfs die ene die ik al 10 jaar heb of zo), short, driekwart broek, cargo short of hoe heet dat, afrits trekkingbroek. En soms als 't nodig is een gekledere broek en een hemd. Dus ja zie ik er homo uit? Geen idee, maar ik ga er mijn slaap niet voor laten.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Belle » 01 jul 2017 10:45
Nee, ik heb er toch nog nooit een opmerking over gehad. Bij mij is het afhankelijk van dag tot dag. Ik kan me erg vrouwelijk kleden, maar ook iets stoerder of nonchalant.
Ik denk dat ik mij de ene dag meer vrouw voel en de andere meer man. Maar ik heb daar geen probleem mee.
Belle
New user
New user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Shyone » 18 jul 2017 19:06
Aan de reacties van anderen als ik het vertel leid ik af van niet, nuja ik ben wel slank gebouwd en besteed graag wat tijd aan mn uiterlijk. Maar echt stereotype neen. Blend nog goed in bij al mijn hetero vrienden hehe :P

Bij mensen die me van kleins af al kennen, was het totaal geen shocker :lol:, tja zal de invloed van de maatschappij zijn zeker?
"Truth is, everybody is going to hurt you: you just gotta find the ones worth suffering for."
-Bob Marley-
Shyone
New user
New user

Leeftijd: 20

135 berichten • Pagina 7 van 71 ... 3, 4, 5, 6, 7

Keer terug naar Lifestyle