GSM Providers

De katern voor alle interesses die in het hokje lifestyle passen: reizen, mode, horoscoop... Kortom de Weekend Knack van WJNH!
34 berichten • Pagina 1 van 21, 2

GSM Providers

Berichtdoor jolien2808 » 02 jul 2012 22:39
Hey,

ik wou eens horen/vragen bij welke provider jullie zitten?
En of jullie al dan niet zouden veranderen, en waarom (niet)?

Groetjes :-)
*Love is a friendship on fire*
jolien2808
Regular user
Regular user

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Re: GSM Providers

Berichtdoor Zef » 02 jul 2012 23:54
Mobile Vikings

Ben er héél tevreden over: 1GB internet, 1000 sms'jes voor 15 euro per maand. :wink:
Zef
New user
New user

Leeftijd: 30

Berichtdoor I don't know » 03 jul 2012 00:29
Zef schreef:Mobile Vikings

Ben er héél tevreden over: 1GB internet, 1000 sms'jes voor 15 euro per maand. :wink:

² Juist soms een te kort aan smsjes....
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)
I don't know
Webmaster
Webmaster

Leeftijd: 23
Geslacht: Man

Berichtdoor Beaverhausen » 03 jul 2012 08:10

2GB*
En ook nog 1000 sms'jes naar andere Mobile Vikings én een uur gratis bellen naar andere Mobile Vikings tot volgend jaar. :p

Hier ook MV dus.
Beaverhausen

Berichtdoor Omicron » 03 jul 2012 09:19
ik zit bij proximus... zit ik al bij sinds 1999 en ik ben ni van plan om ooit te vertrekken... ik betaal misschien wat meer maar ik ben er tevreden van, en hun callcenter is stukken beter dan de concurrentie
Omicron
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor mei_meisje » 03 jul 2012 11:30
Ik zit ook bij Proximus. Een semi-abonnement. 5000 gratis smsjes, 10 000 kb internet gratis, 15 euro om op te bellen. Ik kan enkel niet meer bellen dan 15 euro, tenzij ik een extra pay and go kaart aankoop.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Berichtdoor GameAngel » 03 jul 2012 12:16
Base
Wanneer ik voor minstens €15 herlaad, krijg ik 30 dagen onbeperkt gratis smsen (wel alleen in België). Die €15 euro kan ik dan voor andere zaken gebruiken zoals bellen, internet, ...

Ik betaal meestal ook online en dan krijg je 10% bonus :) Dus ik krijg €16,50 ipv €15 op mijn rekening :)
GameAngel
Regular user
Regular user

Leeftijd: 24

Berichtdoor JonathanVG » 03 jul 2012 13:16
GameAngel schreef:Base
Wanneer ik voor minstens €15 herlaad, krijg ik 30 dagen onbeperkt gratis smsen (wel alleen in België). Die €15 euro kan ik dan voor andere zaken gebruiken zoals bellen, internet, ...

Ik betaal meestal ook online en dan krijg je 10% bonus :) Dus ik krijg €16,50 ipv €15 op mijn rekening :)

Ik heb die tariefmodule ook, maar die is deze week blijkbaar veranderd. Nu krijg ik gewoon 10000 sms'en naar Base. (Of komt dat doordat ik nu 10 euro heb opgeladen?)
Rendez-vous!
JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor GameAngel » 03 jul 2012 13:37
JonathanVG schreef:

Ik heb die tariefmodule ook, maar die is deze week blijkbaar veranderd. Nu krijg ik gewoon 10000 sms'en naar Base. (Of komt dat doordat ik nu 10 euro heb opgeladen?)

Ik had vroeger ook de €10,00 versie maar ze hadden dat dan aangepast en het kwam niet meer ideaal voor mij uit. Je moet eens kijken op hun site. Heb daar toen de €15 versie gevonden en dat kwam beter uit. Wel goed kijken want ik vind hun site niet erg duidelijk!
GameAngel
Regular user
Regular user

Leeftijd: 24

Berichtdoor JonathanVG » 03 jul 2012 13:46
GameAngel schreef:
JonathanVG schreef:

Ik had vroeger ook de €10,00 versie maar ze hadden dat dan aangepast en het kwam niet meer ideaal voor mij uit. Je moet eens kijken op hun site. Heb daar toen de €15 versie gevonden en dat kwam beter uit. Wel goed kijken want ik vind hun site niet erg duidelijk!

Ik heb ook de 15-euroversie zoals je die beschrijft. Ik vind die maand sms'en zeer ideaal.
Het is eenmalig dat ik tien euro heb betaald. :)
Rendez-vous!
JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor lifeline » 03 jul 2012 18:18
Ik zit bij proximus/generation MTV. Ik heb een abonnement: 10000 gratis sms'en, 1uur gratis bellen, gratis internet van weet ik veel hoeveel, ik heb nog nooit meer verbruikt dan ik krijg. En ik betaal 15€ omdat het een promotie is/was, vanaf september zal ik er meer voor betalen omdat de promotie dan afgelopen is, maar dat vind ik niet zo erg...
He that composes himself is wiser than he that composes a book ~ Benjamin Franklin
lifeline
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor metalhead94 » 03 jul 2012 19:23
ik heb proximus generation. Pay&go dus.
Elke maand een herlaadkaart kopen van 15 euro -> 5000 smsjes gratis (max 165 per dag), 10MB gratis internet en die 15 euro gebruik ik om te bellen.
Een nadeel is wel dat als je 1 dag te laat herlaad, dat je voor die 15 euro geen gratis smsjes en internet krijgt.
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day
metalhead94
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor jolien2808 » 03 jul 2012 19:51
metalhead94 schreef:ik heb proximus generation. Pay&go dus.
Elke maand een herlaadkaart kopen van 15 euro -> 5000 smsjes gratis (max 165 per dag), 10MB gratis internet en die 15 euro gebruik ik om te bellen.
Een nadeel is wel dat als je 1 dag te laat herlaad, dat je voor die 15 euro geen gratis smsjes en internet krijgt.

Ik had abonnement van proximus generation, zo vergeet je niet te herladen;
maar heb me gisteren laten overtuigen om over te schakelen, en heb nog geen flauw idee of ik het me ga beklagen.. :angelface:
*Love is a friendship on fire*
jolien2808
Regular user
Regular user

Berichtdoor TeQuieroMiChica » 03 jul 2012 20:13
Proximus

10 euro in de maand op herlaadkaart + 5000 gratis smsen van 16u tot 7u 's ochtends, in't weekend en op feestdagen + internet (geen idee hoeveel GB)
Imagine me and you <3
TeQuieroMiChica
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Joni » 03 jul 2012 20:55
Altijd een Proximus-abonnement gehad. Wel tevreden over Proximus op zich: vaak gratis sms'jes/belminuten als je hen garandeert dat je nog minstens een bepaalde periode klant blijft. Klantenbinding, eh? :wink:

Misschien binnenkort wel eens uitkijken naar een van hun goedkopere abonnementsformules. Ondanks de goede service waar ik graag iets extra's voor betaal, heb ik het gevoel dat ik af en toe toch te veel betaal voor mijn toch niet al te uitgebreide gsm-gebruik. Wanneer je hen niet zelf contacteert, bellen ze je blijkbaar zelf op als ze je een goedkopere formule te bieden hebben. Zal waarschijnlijk ook aan de toenemende concurrentie liggen.
Joni
New user
New user

Berichtdoor Omicron » 03 jul 2012 20:58
Joni schreef: Wanneer je hen niet zelf contacteert, bellen ze je blijkbaar zelf op als ze je een goedkopere formule te bieden hebben. Zal waarschijnlijk ook aan de toenemende concurrentie liggen.

Dat hebben ze altijd al gedaan eigenlijk, wanneer dat ze zien dat uw gebruik echt niet meer overeenstemt met het abonnement dat je hebt bellen ze u op met een promotie ofzo... het voordeel bij proximus is ook, dat als je zegt dat je x maanden klant blijft je wel zonder problemen naar andere abonnementen kan overgaan zonder extra kosten.
Omicron
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Andros » 03 jul 2012 21:08
Carrefour hier. Voor die paar keer dat ik bel of sms zijn ze goedkoop en instellingen etc zijn duidelijk genoeg op de website. Voor prepaid scheelt het veel geld vergeleken met de grote providers.
Zin in een unieke kermis en een uitstapje? BE GAY FOR A DAY!
Neem een kijkje en kom mee op maandag 22 juli!
viewtopic.php?f=41&t=29258
Andros
New user
New user

Berichtdoor Stilicho » 03 jul 2012 22:15
I don't know schreef:

² Juist soms een te kort aan smsjes....

:o

Ik heb ook Mobile Vikings, heb wel altijd massa's opstapelende belwaarde, dus sommige maanden herlaad ik gewoon niet omdat op te gebruiken. Lekker goedkoop. :)
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Duvessa » 06 jul 2012 13:25
Proximus MTV generation.
Ik betaal 20 euro voor 1000 smsjes, 1 uur gratis bellen en ik geloof nog wat internet.
Daarnaast heb ik ook een blackberry abonnement erbij.
En als ik het zo bekijk schakel ik beter over van gsm abonnement.
Duvessa
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Leeftijd: 26

Berichtdoor ziegelstein » 06 jul 2012 14:03
Pay & Go generation. Ik herlaad telkens voor 15 euro, maar niet elke maand. Ik sms toch enkel als het nodig is.
Ik zou ook elke maand voor tien euro kunnen herladen, maar dan krijg ik geen getrouwheidspremie van 20 euro na zes keer herladen. :oops:
I prefer men to cauliflowers.
ziegelstein
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

34 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Keer terug naar Lifestyle